Hej pratade med en anabola stor snubbe ca ett år sen på ett gym
Vi prata om Kura, jag sa att jag var rädd få acne och annat.
Han sa. Köp Mjölktistel , det var bra ta par gånger i veckan, renande.
Sen sa han att man skulle ta 5kapslar av något som heter DRY , vattendrivande medel en till två gånger
i veckan.
Och sola Solarium 2ggr i veckan gärna.
Det skulle hjälpa mot leverproblem, just Mjölktisteln om jag minns rätt.,
Dry-piller / vätskedrivande tabbletter gör att man slipper större vätskesamling,
Solarium var bra mot acne sa han. Eller sola sommartid ,
Samt när man duschar, använda duschgel som gör en lite torr i huden.
Exempelvis Dubbel dusch och liknande, inga duschgel med oljor och grejjer i mot torrhud sa han.
Det var även bra tvätta hela kroppen en gång i veckan förutom könet med tvättmedel mot fethud/acne , övriga dagar bara dubbeldusch eller liknande, inget som smörjer eller oljar in huden
sa han.
Vad tror ni ?
Ska man slå till ? Köpa Mjölktistel, DubbelDusch, och en flaska mot acne fethud, samt Vätskedrivande tabbletter? Sola solarium kanske 2ggr i veckan med vintertid? När man kurar
1 För att håller levern i någorlunda bra skick- Mjölktistel droppar?
2 ha fräsch hud, fin ton, slippa acne eventuelt. Dubbeldusch och acnetvättmedel, samt solarium
vinter
3 DRY/ Vätske drivande piller 2ggr maxdos veckan , han tog 5st varje gång sa han.
För att slippa allt för mkt vätskesamling
4 Omega3 var bra ta par kapslar vid sänggående mot blodtryck sa han med
Då det vidgade ådrorna.
Han rekommendera inte ta dom dagtid då man kunde känna hjärtklappning i några timmar.
Men man slapp känna det om man tog dom när man la sig och sov ca8h då var hjärtklappningarna borta helt när han vakna för honom.
Sen var ett bra multivitmin & dubbeldos var viktigt när man kurar sa han. Det behövs mkt då sa han.
Morgon hel dos , dag/eftermiddag hel dos igen, dubbeldos per dag.
Men Minst 1 och halv sa han, lite extra om man kurar och tränar HÅRT !
Vad tror ni ?
Har ni provat?
Erfarenheter?
Andra tips mot Acne, vätskesamling, levern. Samt blodtryck ? Vitaminer mm ?
Läst om dessa medel nu I par dagar, och det verkar som han hade rätt den där bola snubben.
Funderar beställa allt, men vill höra med er även .
Vi prata om Kura, jag sa att jag var rädd få acne och annat.
Han sa. Köp Mjölktistel , det var bra ta par gånger i veckan, renande.
Sen sa han att man skulle ta 5kapslar av något som heter DRY , vattendrivande medel en till två gånger
i veckan.
Och sola Solarium 2ggr i veckan gärna.
Det skulle hjälpa mot leverproblem, just Mjölktisteln om jag minns rätt.,
Dry-piller / vätskedrivande tabbletter gör att man slipper större vätskesamling,
Solarium var bra mot acne sa han. Eller sola sommartid ,
Samt när man duschar, använda duschgel som gör en lite torr i huden.
Exempelvis Dubbel dusch och liknande, inga duschgel med oljor och grejjer i mot torrhud sa han.
Det var även bra tvätta hela kroppen en gång i veckan förutom könet med tvättmedel mot fethud/acne , övriga dagar bara dubbeldusch eller liknande, inget som smörjer eller oljar in huden
sa han.
Vad tror ni ?
Ska man slå till ? Köpa Mjölktistel, DubbelDusch, och en flaska mot acne fethud, samt Vätskedrivande tabbletter? Sola solarium kanske 2ggr i veckan med vintertid? När man kurar
1 För att håller levern i någorlunda bra skick- Mjölktistel droppar?
2 ha fräsch hud, fin ton, slippa acne eventuelt. Dubbeldusch och acnetvättmedel, samt solarium
vinter
3 DRY/ Vätske drivande piller 2ggr maxdos veckan , han tog 5st varje gång sa han.
För att slippa allt för mkt vätskesamling
4 Omega3 var bra ta par kapslar vid sänggående mot blodtryck sa han med
Då det vidgade ådrorna.
Han rekommendera inte ta dom dagtid då man kunde känna hjärtklappning i några timmar.
Men man slapp känna det om man tog dom när man la sig och sov ca8h då var hjärtklappningarna borta helt när han vakna för honom.
Sen var ett bra multivitmin & dubbeldos var viktigt när man kurar sa han. Det behövs mkt då sa han.
Morgon hel dos , dag/eftermiddag hel dos igen, dubbeldos per dag.
Men Minst 1 och halv sa han, lite extra om man kurar och tränar HÅRT !
Vad tror ni ?
Har ni provat?
Erfarenheter?
Andra tips mot Acne, vätskesamling, levern. Samt blodtryck ? Vitaminer mm ?
Läst om dessa medel nu I par dagar, och det verkar som han hade rätt den där bola snubben.
Funderar beställa allt, men vill höra med er även .