2021-08-26, 01:23
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Påstår HÅ att LW inte var önskvärd?

HÅ:
"Stefan och Hanna kom dit, såg Lena och sa på en gång att de behövde gå. H och L blev ställda av deras agerande då hade de sett fram emot att alla skulle umgås."

Hon var inte önskvärd av HD och SD men det kunde hon inte respektera utan manipulerade HÅ för att bli bjuden. Om HÅ känt till anledningen så tror jag att hon haft förståelse för att HD inte ville umgås med sin makes älskarinna.
Citera
2021-08-26, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Det var LW som var oförskämd som bjöd sig själv för att såra HD och skapa drama. Hon var avundsjuk för att gästerna från USA bodde hos Davidssons. Det tålde inte narcissisten. Allt ljus skulle vara på henne och hon skulle vara i centrum för allas uppmärksamhet.

Som sagt LW hade varit högst aktiv, lagt ut en stor mängd egna
cacher, särskild hennes uppskattade Mystery caches.
Citera
2021-08-26, 01:31
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
NU var det event middag för de som varit mest aktiva detta GeoTour Event.
Det är resultatet och hur man går vidare som är intressant. Inte enskilda deltagares äktenskapsproblem.

LW var högst delaktig i deras äktenskapsproblem.
Makarna Å hade bjudit in SD och HD och gästerna från USA. LW hade inte där att göra. Som vanligt.
Citera
2021-08-26, 01:39
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Som sagt LW hade varit högst aktiv, lagt ut en stor mängd egna
cacher, särskild hennes uppskattade Mystery caches.

Och hon hade en affär med SD. Därför ville inte HD umgås med henne. Det borde LW varit beredd på innan hon slösade bort en massa tid och energi på att skapa dessa cacher..
Citera
2021-08-26, 01:58
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Jag hörde samma sak, det är mycket smutskastande, trots att huvudpersonerna är döda.
Lena mördades för över tre år sen, Stefan "självdog" mycket mystiskt.

Den dag som någon ser över fallet, så finns hårstrået där, analyserat och klart, bara att matcha mot rätt gärningskvinna

Varför skulle en gärningskvinna lämna ett hårstrå i LWs underliv?
Citera
2021-08-26, 01:59
Medlem
Citat:
Och hon hade en affär med SD. Därför ville inte HD umgås med henne. Det borde LW varit beredd på innan hon slösade bort en massa tid och energi på att skapa dessa cacher..

Äktenskapsproblemet ÄGDE SD/HD
SD var otrogen
------------------
Citera
2021-08-26, 02:31
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Om allt hade kommit ut - där och då, som man säger 😏 - under våren -17 så tror jag att alla tre hade kunnat rädda ansiktet, mer eller mindre. Och gå vidare.

Mtp HD:s sjukdom hade SD kunnat erhålla viss sympati och kanske rentav förståelse för sitt beteende.

Mtp sin sjukdom hade HD fått sympati, samt att hon hade kunnat resa sej upp efteråt och tagit tillbaka SD, vilket ju varit ”förstående och fint gjort” av henne.

Mtp omständigheterna hade LW kunnat gå tämligen rakryggad ur det hela. Hon hade för all del agerat ”alltför god granne” men sen backat när HD tillfrisknade.

Nu blev det i stället den allra värsta ”lösningen”.

Storskurken är SD som givetvis samma dag allt avslöjats skulle ha tagit avstånd från LW. Om han ville uppnå nån form av trovärdighet.

Det HD säger i TR om saken kanske var sant då. Men inte våren -17?
Eller så var det önsketänkande.
Eller ljug, vad vet jag?

Citat:
Mtp omständigheterna hade LW kunnat gå tämligen rakryggad ur det hela. Hon hade för all del agerat ”alltför god granne” men sen backat när HD tillfrisknade.

Backat? Det var ju det hon vägrade göra.
Hon var dessutom livrädd för att det skulle komma ut. Det var därför hon tog tillbaka den första anmälan. "Jag är pastor och det skulle vara förödande för mitt liv..." Fritt ur minnet.
Citera
2021-08-26, 03:03
Medlem
develis avatar
Citat:
Hon var inte önskvärd av HD och SD men det kunde hon inte respektera utan manipulerade HÅ för att bli bjuden. Om HÅ känt till anledningen så tror jag att hon haft förståelse för att HD inte ville umgås med sin makes älskarinna.
Inte önskvärd av HD och SD.
Precis som om de skulle styra vart hon går som inbjuden.
LW blev inviterad då hon frågade.

Lägg inte ord i munnen på HÅ med dina retroaktiva gissningar för att omhulda HD.
Citera
2021-08-26, 03:22
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Inte önskvärd av HD och SD.
Precis som om de skulle styra vart hon går som inbjuden.
LW blev inviterad då hon frågade.

Lägg inte ord i munnen på HÅ med dina retroaktiva gissningar för att omhulda HD.

Hon manipulerade HÅ för att bli inbjuden.

Sedan skapade hon stort drama och ljög för SD när han anklagade henne för att hon hade förstört kvällen. Då spelade hon offer och blev kränkt för att han anklagade henne. Hon krävde att han bad om ursäkt och hon skulle kompenseras för att han anklagat henne.

Konstigt att han inte ville leva med henne.
Citera
2021-08-26, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten

Men släpp sargen nu. Vi fattar att HD är jätteskum och insyltad ■ och att du vill smiska henne på stjärten. Snap out of it.

Jag har, i flera av mina tidigare skrivna och postade inlägg i L*na Wesstr*m-tråden lämnat en förklaring till vad jag egentligen menade med att kunna daska Yodinnan [ HD ] på stjärten eller knäppa JG på nosen.

Mvh/JM.
Citera
2021-08-26, 05:01
Medlem
Citat:
Nu när det nästan gått två år...kan du inte berätta mer om dessa SMS?

Var vänlig, och att i första hand, svara på mitt tidigare skrivna och postade inlägg till dig i L*na Wesstr*m-tråden #146.151 (06:37) samt på sidan 12.180 utan att chargera med persiflage, så skall jag därefter svara dig på din, tidigare ställda fråga till mig gällande inlägget #146.153 (07:46) samt sidan 12.180.

Tillägg: Jag vet, att Yodinnan [ HD ] var sin Yodánske Riddare SD behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.

Mvh/JM.
Citera
2021-08-26, 06:03
Medlem
Citat:

■ 1: ) - arbetat som officiell utredare av Kálamarks-fallet?

■ 2: ) - varit "god vän" med Lena Wesström?

■ 3: ) - i din ägo har hennes dagbok?

Jag vill nog påstå att det är du som både har och gör fel. Det är fult att ljuga, Svammelmannen.

OffTopic: ■ 1: ) Det är något vilket du imaginärt tidigare har kommit fram till, däremot sagt har jag tidigare skrivit ordet Privat.

OnTopic: ■ 2: ) Jag kände L*na Wesstr*m, och som person, var hon i mitt tycke en underbar människa som alltid var glad och full av energi.

Jag har även fått spela gitarr tillsammans med L*na Wesstr*m vid några tidigare och olika tillfällen, och enligt mig, så var L*na Wesstr*m väldigt skicklig på att hantera sitt stränginstrument, hon var väldigt duktig på att ackompanjera med så kallade öppna ackord, så och även, med så kallade barré-ackord, och trots att hon oftast använde sig av plektrum vid ackompanjerandet, så kunde L*na Wesstr*m även behärska fingerspelet, dessutom hade L*na Wesstr*m en vacker sångröst och hon var sålunda en musikaliskt begåvad människa.

■ 3: ) Du använder dig ofta av osannfärdiga påståenden samt därtill har förkärlek till persiflage. Jag har aldrig, och överhuvudtaget någon gång framfört skriftligt i L*na Wesstr*m-tråden att jag äger L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna och privata dagboksanteckningar, däremot sagt, så har jag vid flera olika tidigare tillfällen berättat,

att L*na Wesstr*m lämnade sina privata dagboksanteckningar till en av hennes bästa vänner vilken hon hade ett mycket stort förtroende för, detta ägde rum några dagar före det att hon blev bragt om livet bakom ett bullerplank.

Det är L*na Wesstr*m:s vän, som hela tiden har haft hand om dessa omtalade privata dagboksanteckningar och fortfarande, har pärmen hos sig, beträffande mig @JokerMannen, så har jag fått läst samtliga av L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna textstycken.

Tillägg: Jag kände L*na Wesstr*m som vän, det vill säga, jag har aldrig haft någon sexuell kontakt med L*na Wesstr*m utöver vänskapen, och jag har aldrig försökt att göra ett sexuellt närmande.

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-08-26 kl. 06:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in