Citat:
Ursprungligen postat av
Betongbaletten
■ 1: ) - arbetat som officiell utredare av Kálamarks-fallet?
■ 2: ) - varit "god vän" med Lena Wesström?
■ 3: ) - i din ägo har hennes dagbok?
Jag vill nog påstå att det är du som både har och gör fel. Det är fult att ljuga, Svammelmannen.
OffTopic: ■ 1: ) Det är något vilket du imaginärt tidigare har kommit fram till, däremot sagt har jag tidigare skrivit ordet Privat.
OnTopic: ■ 2: ) Jag kände L*na Wesstr*m, och som person, var hon i mitt tycke en underbar människa som alltid var glad och full av energi.
Jag har även fått spela gitarr tillsammans med L*na Wesstr*m vid några tidigare och olika tillfällen, och enligt mig, så var L*na Wesstr*m väldigt skicklig på att hantera sitt stränginstrument, hon var väldigt duktig på att ackompanjera med så kallade öppna ackord, så och även, med så kallade barré-ackord, och trots att hon oftast använde sig av plektrum vid ackompanjerandet, så kunde L*na Wesstr*m även behärska fingerspelet, dessutom hade L*na Wesstr*m en vacker sångröst och hon var sålunda en musikaliskt begåvad människa.
■ 3: ) Du använder dig ofta av osannfärdiga påståenden samt därtill har förkärlek till persiflage. Jag har aldrig, och överhuvudtaget någon gång framfört skriftligt i L*na Wesstr*m-tråden att jag äger L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna och privata dagboksanteckningar, däremot sagt, så har jag vid flera olika tidigare tillfällen berättat,
att L*na Wesstr*m lämnade sina privata dagboksanteckningar till en av hennes bästa vänner vilken hon hade ett mycket stort förtroende för, detta ägde rum några dagar före det att hon blev bragt om livet bakom ett bullerplank.
Det är L*na Wesstr*m:s vän, som hela tiden har haft hand om dessa omtalade privata dagboksanteckningar och fortfarande, har pärmen hos sig, beträffande mig @JokerMannen, så har jag fått läst samtliga av L*na Wesstr*m:s tidigare skrivna textstycken.
Tillägg: Jag kände L*na Wesstr*m som vän, det vill säga, jag har aldrig haft någon sexuell kontakt med L*na Wesstr*m utöver vänskapen, och jag har aldrig försökt att göra ett sexuellt närmande.
Mvh/JM.