Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Dra den för andra som möjligtvis tror dig, du vet mycket väl att jag vet att du inte är någon flickfotograf. Jag är en skarp person och har ett gott öga för detaljer, jag har listat ut er med dubbla användare för lääängesen.
Och det var du som blandade in offer här, jag har inte yppat någonting i den riktningen. Du diskuterar kanske mest med dig själv när allt kommer omkring?
Du är sannerligen en fullblodsidiot och långt ifrån den skarpaste kniven i någon låda.
Inte ens en vedlår, skulle jag säga.
Nu råkar det vara så att jag är och har varit flickfotograf i väldigt många år på professionell nivå och min utrustning jag hunnit samla på mig har passerat en miljon med god råge.
Just nu fotar jag med en D5, en D850 och en Z7II, men jag har inte hunnit samla på mig tillräckligt med bra glas för att lämna ifrån mig 850:n. Min specialitet är att jag kan mina speedlights och använder dem mest ute (de klarar HSS) och i min studio är det blandat Godox och ProFoto.
Jag triggar dem med Pocket Wizards, Flex TT1 och TT5 och styr dem med en AC3.
Då kör jag max nativ synkhastighet som är 1/250 på min D850.
Jag fotar trådat (tether tools) in i Lightroom eller Capture One.
Ska du eller jag förklara vad den inverterade kvadratlagen betyder?
Eller ska du ha en anmälan om ID-fiske om profiler här?
Du får sluta prata om folks identiteter här och försöka hålla dig till sakfrågor.
Annars måste jag lägga dig mentalt över knät och ge dig en redig omgång.