Resultat: Bör kvinnor bli av med rösträtten?
JA!
41,95%
73 röster
NEJ!
58,05%
101 röster
2021-09-01, 08:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nyckelbarnen
Jag har "dödat" 10 "barn" de senaste tre åren. Det om något är att ta ansvar för knull med idioter.

Mvh feministfitta

inte särksillt imponerande, du hör till de 2% som gör 4+ aborter i år.

är du kanske även med i den lite större gruppen som väljer bort preventivmedel, för att de vill bli gravida, och gör abort?
Citera
2021-09-01, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
inte särksillt imponerande, du hör till de 2% som gör 4+ aborter i år.

är du kanske även med i den lite större gruppen som väljer bort preventivmedel, för att de vill bli gravida, och gör abort?
Har blivit gravid trots p-piller och trots p-stav. Tänk om männen hade använt sig av kondomer som de borde ha gjort. Eller låtit bli att spruta i snippan. Då hade jag inte behövt göra en enda abort.

Trots det, att det är de själva som är orsaken till aborterna, och att det är jag som kvinna som blir tvungen att genomföra aborten trots att jag tagit ansvar för mig själv och använt mig av preventivmedel, så är det av någon knepig anledning männen som gnäller och är bittra över aborter. Erkänn att det är lite komiskt ändå.

Män är så himla, himla löjliga. Man kan tro att det är ett stort skämt med alla abortmotståndare.

Använd kondom eller låt bli att spruta i snippan på kvinnor. ENKELT. Tar du däremot inte något som helst eget ansvar för att förebygga graviditeter så har du inte heller någon som helst rätt att gnälla över aborter.
Senast redigerad av nyckelbarnen 2021-09-01 kl. 09:40.
Citera
2021-09-01, 09:41
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag som följt Jenny9s inlägg under iaf. över ett år nu, ser att hon är konsekvent men nyanserad i denna fråga. Så någon kluven tunga kan hon verkligen inte beskyllas för att ha. just sayíng.

Nej som feminist skyller hon alltid på mannen och kräver saker av honom som hon som kvinna inte lever upp till, detta är typiskt feministiskt.
Citera
2021-09-01, 09:41
Avstängd
Citat:
Har blivit gravid trots p-piller och trots p-stav. Tänk om männen hade använt sig av kondomer som de borde ha gjort. Eller låtit bli att spruta i snippan. Då hade jag inte behövt göra en enda abort.

nä , använder du pstav så är det säkrare än sterlisering. men nu gjorde du ju inte det. och då blir man lätt gravid, vaginal sex är ju så man gör bebisar.

Citat:
Trots det, att det är de själva som är orsaken till att aborterna, och att det är jag som kvinna som blir tvungen att utföra aborten trots att jag tagit ansvar för mig själv och använt mig av preventivmedel, så är det av någon knepig jävla anledning ändå männen som gnäller och är bittra över aborter.

Mannen betalar ju för det, (eller ja vissa män snarare) och det är den som gör abort som är ansvarig för abort, inte någon annan, så säger ju lagen.

Citat:
Män är så himla, himla löjliga. Man kan tro att det är ett stort skämt med alla abortmotståndare.

Jo, klart man ska få döda besvärliga barn, tänker den svenska kvinnan, och klart man ska få döda besvärliga fruntimmer , tänker den talibanska talibanen.

Tur att de flesta männen inte tycker så.

Citat:
Använd kondom eller låt bli att spruta i snippan på kvinnor. ENKELT. Tar du däremot inte något som helst eget ansvar för att förebygga graviditeter så har du inte heller någon som helst rätt att gnälla över aborter.

att döda bebisar är fel, även om man likt en talibanpappa slår ihjäl mamman samtidigt.
Citera
2021-09-01, 09:46
Medlem
Citat:
nä , använder du pstav så är det säkrare än sterlisering. men nu gjorde du ju inte det. och då blir man lätt gravid, vaginal sex är ju så man gör bebisar.

Mannen betalar ju för det, (eller ja vissa män snarare) och det är den som gör abort som är ansvarig för abort, inte någon annan, så säger ju lagen.

Jo, klart man ska få döda besvärliga barn, tänker den svenska kvinnan, och klart man ska få döda besvärliga fruntimmer , tänker den talibanska talibanen.

Tur att de flesta männen inte tycker så.

att döda bebisar är fel, även om man likt en talibanpappa slår ihjäl mamman samtidigt.

Jag använder alltid preventivmedel och har blivit gravid trots p-stav, fler än en gång. Det är bara att googla så ska du se att det inte är helt ovanligt.

Så, nu när du inte kan beskylla mig för graviditeterna, utan männen som valde att spruta mig i könsorganet och vägra använda sig av kondom.

Vad ska vi göra åt de hemska männen och barnmördarna tycker du?
Citera
2021-09-01, 09:51
Avstängd
Citat:
Jag använder alltid preventivmedel och har blivit gravid trots p-stav, fler än en gång. Det är bara att googla så ska du se att det inte är helt ovanligt.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Pearl-index

behöver itne googla runt, det har gjorts kliniska studier, och sannolikhetslära är simpel matematik.

Citat:
Så, nu när du inte kan beskylla mig för graviditeterna, utan männen som valde att spruta mig i könsorganet och vägra använda sig av kondom.

Beskyller dig för aborten, äga ditt ansvar och priviligen. jag får ju inte döda dig ostraffat för att du är en belastning på mig och samhället.

Citat:
Vad ska vi göra åt de hemska männen och barnmördarna tycker du?

Sluta döda bebisar?
Citera
2021-09-01, 10:04
Medlem
Citat:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Pearl-index

behöver itne googla runt, det har gjorts kliniska studier, och sannolikhetslära är simpel matematik.

Beskyller dig för aborten, äga ditt ansvar och priviligen. jag får ju inte döda dig ostraffat för att du är en belastning på mig och samhället.

Sluta döda bebisar?
Jag har inga problem med att "döda" foster som blir till på grund av fruktansvärt svagbegåvade människor som inte använder kondomer. Det hade inte varit några bra eller mentalt friska avkommor.

Jag gör dessutom "bebisarna" en tjänst och skonar dem från en värdelös farsa och värdelös uppväxt. Klarar en man inte av att ta ansvar för sig själv ens en gång så klarar han definitivt inte av att ansvara för något barn. Den saken är säker.

Men du som är emot aborter, du använder dig av kondomer när du knullar förmodar jag?

Eller använder du dig inte av kondomer och springer runt och sprutar kvinnor i fittan och gör dem gravida så att de blir tvungna att göra aborter, trots att du är abortmotståndare?

Män alltså. Ni är ju bara för söta!!!!
Senast redigerad av nyckelbarnen 2021-09-01 kl. 10:23.
Citera
2021-09-01, 10:06
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:

Om man är beredd att ta ansvar för barnet så är inte kondom nödvändigt.
Citera
2021-09-01, 10:07
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Jag har inga problem med att "döda" foster som blir till på grund av fruktansvärt svagbegåvade människor som inte använder kondomer.

Så du straffar barnet för att andra inte sköter sig.
Citera
2021-09-01, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Så du straffar barnet för att andra inte sköter sig.
Jag gör "barnet" en tjänst, den biten missade du.

Jag upprepar en gång till - klarar en man, som dessutom är abortmotståndare och därmed bör vara jävligt noggrann med att göra sin del för att förebygga/undvika graviditeter, inte ens av att använda sig av kondom/tänka sig för innan han sprutar, så ska han inte ha något ansvar för något barn.

Man ska inte ansvara för andra människor förrän man lärt sig att ta ansvar för sig själv.
Senast redigerad av nyckelbarnen 2021-09-01 kl. 10:23.
Citera
2021-09-01, 10:24
Medlem
Ohshit.Cuntwells avatar
Citat:
Jag gör "barnet" en tjänst, den biten missade du.

Jag upprepar en gång till - klarar en man, som dessutom är abortmotståndare och därmed bör vara jävligt noggrann med att göra sin del för att förebygga/undvika graviditeter, inte ens av att använda sig av kondom/tänka sig för innan han sprutar, så ska han inte ha något ansvar för något barn.

Man ska inte ansvara för andra människor förrän man lärt sig att ta ansvar för sig själv.

Du gör barnet en tjänst genom att döda det. Talibanerna gör kvinnan en tjänst också som dödar henne.

Varför kräver du kondom av en man som accepterar ett barn och vill ta ansvar för det?
Citera
2021-09-01, 10:33
Avstängd
Citat:
Jag har inga problem med att "döda" foster som blir till på grund av fruktansvärt svagbegåvade människor som inte använder kondomer. Det hade inte varit några bra eller mentalt friska avkommor.

det kanske säger mer om dig än om verkligheten, kondom är det vanligaste preventiv medlet, knappt 20% av kvinnorna som gör abort använder skydd, inte sällan så väljer de bort skydd för att de vill bli gravida, och gör abort.

https://obgyn.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1046/j.0001-6349.2001.00169.x

Citat:
Jag gör dessutom "bebisarna" en tjänst och skonar dem från en värdelös farsa och värdelös uppväxt. Klarar en man inte av att ta ansvar för sig själv ens en gång så klarar han definitivt inte av att ansvara för något barn. Det är bra säkert.

precis som talibanerna gör de busiga kvinnorna en tjänst, i talibanien hade du varit död eller en sund kvinna som inte mörda bebisar. inget av alternativen är ju sämre eller bättre.

Citat:
Men du som är emot aborter, du använder dig av kondomer när du knullar förmodar jag?

Jag är gift, och skulle jag gjort någon tösa med barn så skulle jag be henne att inte döda min bebis, skulle hon ha gjort det endå/oavsett så är det hennes ansvar och konsekvens.

Citat:
Eller använder du dig inte av kondomer och springer runt och sprutar kvinnor i fittan och gör dem gravida så att de blir tvungna att göra aborter, trots att du är abortmotståndare?

nej , det skulle jag inte göra/gjort. Du ahr ju mun och röv att erbjuda, testa det om du nu nödvändigtvis måste penetreras.

Citat:
Män alltså. Så söta!!!! Lite svårt att ta er på allvar bara.

Jo, allt du ser och kan röra och alla dina aborter kan du tacka de söta männen för, att du gillar att mörda bebisar är ditt privilige och ansvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in