2021-08-25, 15:30
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Han bor väl i Ungern?

Hemma på semester? Nå det dröjer nog inte länge innan vi vet oavsett. Antingen Ekeroth eller Bylund är mina stalltips.
Citera
2021-08-25, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Någon som har kommentar?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/47bjmR/sd-profil-greps-av-polis--misstanks-for-kvinnomisshandel
Högprofilerad ex-SD låter ju väldigt mycket som K*nt *k*roth om man ska gissa, han har ju dessutom en historia av att fysiskt hävda sig mot kvinnor.
Citera
2021-08-25, 15:36
Medlem
tegelpanna123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TageBanan
Det är väldigt vanligt att kvinnor tar tillbaks anmälan av rädsla för framtida repressalier från mannen.

Jo, men det har ändå uttalats av den ena kvinnan, lite relevant är det kan jag tycka.
Citera
2021-08-25, 15:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tegelpanna123
Jo, men det har ändå uttalats av den ena kvinnan, lite relevant är det kan jag tycka.

Snarare ett indicium att snubben faktiskt gjort det han är anklagad för. Oavsett etnicitet.
Citera
2021-08-25, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Rubriken är missvisande. Bör stå f.d SD-politiker

Inget förvånande, dom vill göra allt för att smutskasta sd. Enda som förvånar mig att inte namn och bild finns med. Det här kommer media njuta länge av.
Citera
2021-08-25, 15:43
Medlem
Renegades avatar
Vad tror ni om "profilen" Egor Putilov som ju var anställd som politisk sekreterare på SDs kansli?
Citera
2021-08-25, 15:44
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Tror det är Linus Bylund.
Har alltid fått jävligt dåliga vibbar av den mannen och han SER verkligen ut som en kvinnomisshandlare.
Citera
2021-08-25, 15:46
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Renegade
Vad tror ni om "profilen" Egor Putilov som ju var anställd som politisk sekreterare på SDs kansli?
Han är bög så varför skulle han anklagas för att misshandla en kvinna?
Citera
2021-08-25, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Han har haft en tendens att hamna i klistret, ofta i samband med alkoholförtäring och festande så det skulle kunna vara han.
Tänkte samma. Lär komma fram snart.
Citera
2021-08-25, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GROKNAK.Ankbonden
Tror det är Linus Bylund.
Har alltid fått jävligt dåliga vibbar av den mannen och han SER verkligen ut som en kvinnomisshandlare.

Men det verkar vara en stockholmare och det är väl inte Linus Bylund. Han verkar reko tycker jag.
Citera
2021-08-25, 15:47
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skeldersan
Fint att du försöker, tveksamt om det når fram genom självförnekelsen.

Vet vi i vilken stad det ska ha skett?
Stockholm
Citera
2021-08-25, 15:48
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Det handlar fortfarande inte om någon SD-politiker vare sig aktiv eller före detta enligt källan, kan du inte läsa?

Den misshandelsmisstänkte mannen har tidigare haft en topp-position hos Sverigedemokraterna på riksnivå och var profilerad inom partiet. Han har för närvarande inget uppdrag för SD.

Vad är det som säger att det inte kan vara en f.d politiker enligt dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in