2021-08-25, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Någon som har varit suppleant för SD i kommunfullmäktige i Färgelanda kommun skulle jag gissa på.
Men det står ju välkänd på riksnivå?
Citera
2021-08-25, 15:03
Medlem
Klassisk förhållande diskussion efter 18 groggar?
Citera
2021-08-25, 15:06
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Rubriken är missvisande. Bör stå f.d SD-politiker

Varför ska det stå "f.d SD-politiker" när rubriken är "SD-profil"? TS bör justera.

Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Någon som har varit suppleant för SD i kommunfullmäktige i Färgelanda kommun skulle jag gissa på.

Skademinimeringsförsöken är redan i full gång ser jag.

SD-profil på riksnivå = förmodligen tjänsteman. Tänkte spontant på den för våldsbrott dömde Linus Bylund, som ju också har visat fäbless för att förgripa sig på kvinnor. Men Bylund har väl uppdrag för partiet i dagsläget?
Citera
2021-08-25, 15:09
Medlem
Vad gör M.V nu för tiden sedan han blev utesluten?
Citera
2021-08-25, 15:12
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Varför ska det stå "f.d SD-politiker" när rubriken är "SD-profil"? TS bör justera.

Skademinimeringsförsöken är redan i full gång ser jag.

SD-profil på riksnivå = förmodligen tjänsteman. Tänkte spontant på den för våldsbrott dömde Linus Bylund, som ju också har visat fäbless för att förgripa sig på kvinnor. Men Bylund har väl uppdrag för partiet i dagsläget?

Vilken skademinimering? Vem bryr sig om vad som står i Flashbackstrådar?

Men jag tar villigt på mig offerkoftan ett tag och konstaterar att nyheter värderas olika. När Sveriges utrikesminister blir fullkomligt bortgjord av några ryska komiker skrivs det knappas om i media, men detta räknas väl mer eller mindre som ett scoop.
Senast redigerad av DeValera 2021-08-25 kl. 15:15.
Citera
2021-08-25, 15:14
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossebengbula
Spontan spekulation. Kent Ekeroth? Lynnigt humör.

Han har haft en tendens att hamna i klistret, ofta i samband med alkoholförtäring och festande så det skulle kunna vara han.
Citera
2021-08-25, 15:22
Medlem
tegelpanna123s avatar
Från aFtånbLaDeT:

” Aftonbladet har varit i kontakt med de två kvinnorna som inte vill kommentera polisutredningen. En av dem säger att det hela är ett misstag och att mannen blivit felaktigt anklagad”

” Den misshandelsmisstänkte mannen har tidigare haft en topp-position hos Sverigedemokraterna på riksnivå och var profilerad inom partiet. Han har för närvarande inget uppdrag för SD.”

Gissar på att det läggs ned ganska snart.
Citera
2021-08-25, 15:24
Moderator
Meijis avatar
Politik: inrikes --> Politiker
/Moderator
Citera
2021-08-25, 15:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tegelpanna123
Från aFtånbLaDeT:

” Aftonbladet har varit i kontakt med de två kvinnorna som inte vill kommentera polisutredningen. En av dem säger att det hela är ett misstag och att mannen blivit felaktigt anklagad”

” Den misshandelsmisstänkte mannen har tidigare haft en topp-position hos Sverigedemokraterna på riksnivå och var profilerad inom partiet. Han har för närvarande inget uppdrag för SD.”

Gissar på att det läggs ned ganska snart.

Det är väldigt vanligt att kvinnor tar tillbaks anmälan av rädsla för framtida repressalier från mannen.
Citera
2021-08-25, 15:28
Medlem
Lär ju vara en tjänsteman av något slag. Det står "profil" inte "politiker".

Hur lätt är det att ha koll på vilka som tidigare varit tjänstemän på riksnivå åt SD?
Citera
2021-08-25, 15:28
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossebengbula
Spontan spekulation. Kent Ekeroth? Lynnigt humör.
Han bor väl i Ungern?
Citera
2021-08-25, 15:29
Moderator
Meijis avatar
Två trådar om samma ämne sammanfogade.

/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto