Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Frodi Midjord tycker precis som Abendland här i tråden att det där inte blev något vidare bra och har valt att klippa bort efteranalysen av debatten. 6:00 in i den här videon pratar Frodi om den:
https://odysee.com/@gtk:4/kyl1:c
Hmmm ja du Offervilja ska vi ändå ge Frodi "the benefit of the doubt" här att det var med ärligt uppsåt han organiserat efterdebatten, men att det blev fel ändå eftersom verkligen alla tog Taylors parti -- något Frodi inte på något vis hade kunnat förutse?
Det jag fann märkligt var att Frodi ingenstans presenterar upplägget i sin helhet att en debattpanel med bla Greg Johnsson kommer att köra efter att Tayor och EMJ var klara (inledningen hade varit ett lysande tillfälle att presentera hela steamens upplägg). Frodi förringar även EMJs dialektik "categories of the mind" och "categories of reality" då enl Frodi allt är det förra vilket ju är en sanslös förenkling (men jag skulle själv aldrig kunna argumentera för EMJ indelning, jag kan det för dåligt lol).
Och så klart förringas all kritik av Taylor "ni som klagar på att Taylor undviker the JQ, det gör han inte alls han svarade visst på dom frågorna så ni har feeeeeeeeel ahahahhaha".
Nä eftersom han har sitt färöiska huvud så långt uppe i Taylors r*v har jag svårt att tro att han är eller ens kan vara opartisk så jag utesluter inte helt att det hela var riggat från början.
Som baggebo1 skrev EMJs position är galen men ändå 100% ärlig och därför känns han ändå pålitlig på något galet vis. Frodi och Taylor är intelligenta välartikulerade osv. osv. Men ärliga nej det är dom fan inte.