Citat:
Ursprungligen postat av
elokat
7-8? Är du blind? Ok att utseende är subjektivt men jag skulle inte reagerat för en sekund om detta par gick förbi på ICA. De ser helt alldagliga ut båda två och inte något konstigt alls. Sedan är inte ålderskillnaden speciell heller, inte extremt ovanligt med 10+ år skillnad på par. Och inte ovanligt alls att män söker en yngre fru (och kvinnor en äldre man) och hon är ju inte ens ung utan förbi sin fertilitets ålder. Detta är ju tom något som tas upp i programet för tråden i och med att många män skiljer sig när frugan ruttnat och skaffar en yngre fru. Och att du uttryker det som "fel" betyder bara att du är nån bitter moralkärring.
Jag viill helst inte veta hur en 7-8 ser ut i din enskilda drömvärld, du ska inte titta åt par, du ska titta på kvinnan enskilt och därmed utmana sin man som hon håller i handen om att du är mervärdig i blicken
Fertilitets-åldern är helt okay fram till 43 års ålder, dom enda som har ett problem med detta är männen som anser att hon ska göra visas saker vid en vis fas av livet. Om du hade fått bestämma hade jag inte blivit till, det är roligt att skämta om att vara för tidigt född, men ännu roligare att att skämta om att vara försent född
Kvinnors bästa fertilitetsålder blommar vid 15 när hon går i 9:an
för det är inte alls pinsamt att skylta inför klasskompisar med att man blitt av med oskulden både för henne & den stolte pappan
Citat:
Ursprungligen postat av
elokat
Vilka? är dom där stolpskotten