2021-07-16, 22:06
Medlem
Crapmagics avatar
Dulny har börjat göra vad som förväntats av hans ålder...nämligen börjat snusa, det hörs i podden jag vet inte om jag kan stå ut med det i längden, det hade inte anti-nikotina Hitler heller gjort om han levt idag och lyssnat på samma pod.

Så kan någon baka ihop en mem med en helt prillig Hitler 140 år som försöker göra motstånd mot sin inläggning
https://vkmedia.imgix.net/9a89b427-5d7e-572f-a647-2cee25795209.jpg?auto=compress&w=1200&h=628&crop=f aces,edges&fit=crop & posta här & sedan skicka den vidare till alt-grodborg, please
Senast redigerad av Crapmagic 2021-07-16 kl. 22:50.
Citera
2021-07-17, 07:22
Medlem
MrRainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Dulny har börjat göra vad som förväntats av hans ålder...nämligen börjat snusa, det hörs i podden jag vet inte om jag kan stå ut med det i längden, det hade inte anti-nikotina Hitler heller gjort om han levt idag och lyssnat på samma pod.

Så kan någon baka ihop en mem med en helt prillig Hitler 140 år som försöker göra motstånd mot sin inläggning
https://vkmedia.imgix.net/9a89b427-5d7e-572f-a647-2cee25795209.jpg?auto=compress&w=1200&h=628&crop=f aces,edges&fit=crop & posta här & sedan skicka den vidare till alt-grodborg, please

Altgrodborg gick martyrdöden till mötes någon gång under 2019(Frid över dess minne), som allt levande utvecklas även Dulny och det som en gång var alternativhögern. Jag skulle vilja påstå att det knappt finns någon som kallar sig det längre, utom möjligtvis den fiktiva karaktären Herr D.
Citera
2021-07-18, 20:41
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRaines
Altgrodborg gick martyrdöden till mötes någon gång under 2019(Frid över dess minne), som allt levande utvecklas även Dulny och det som en gång var alternativhögern. Jag skulle vilja påstå att det knappt finns någon som kallar sig det längre, utom möjligtvis den fiktiva karaktären Herr D.
Alt grodborg blev 2 Netflix-cykler gammal således
Vad menar du med martyrdöden förresten?

En utveckling innebär att för varje sak som förtvinar och faller av, så måste man ersätta den med en uppgradering, om man hade en nätbutik som sålde klibbor, då måste man ersätta den
(en sk Via-free cykel) med en fysisk butik som säljer något annat t.e.x.

Att börja snusa är inte den uppgradering som vi lyssnare vill höra.
Senast redigerad av Crapmagic 2021-07-18 kl. 20:44.
Citera
2021-07-19, 14:26
Medlem
MrRainess avatar
Citat:
Alt grodborg blev 2 Netflix-cykler gammal således
Vad menar du med martyrdöden förresten?

En utveckling innebär att för varje sak som förtvinar och faller av, så måste man ersätta den med en uppgradering, om man hade en nätbutik som sålde klibbor, då måste man ersätta den
(en sk Via-free cykel) med en fysisk butik som säljer något annat t.e.x.

Att börja snusa är inte den uppgradering som vi lyssnare vill höra.

Det var mest ett humoristiskt sätt att säga att den blev nedplockad från facebook. Är inte helt med på det resonemanget, döda grenar dör och faller av. De som är nya är just nya grenar och inte ersättare för något dött. Haha Vad vill du höra med av i vp då?
Citera
2021-07-23, 19:16
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRaines
Det var mest ett humoristiskt sätt att säga att den blev nedplockad från facebook. Är inte helt med på det resonemanget, döda grenar dör och faller av. De som är nya är just nya grenar och inte ersättare för något dött. Haha Vad vill du höra med av i vp då?
Dom kunde ha fortsatt här https://vk.com/altgrodborg
men dom ville inte, utan the right stuff (med Vanessa Williams?) och altright.com

Inte vet jag vad jag vill ha i podden utöver ett till live med inringning, jag vill att dom ska agera ut som ett kollektiv, skriva artiklar på en hemsida, ha en butik, istället för att Chris enbart sitter och twittrar, jag bill att dom ska säga ordet alt-right i podden eftersom idéerna ifrån personerna som medverkar inte har ändrats, men man måste ändå tydligen förneka alt-högern vilket är så fånigt, och jag vill ha tillbaka vissa gäster.

Hur många minuters effektiv prat-tid bjöd Herr D på i sitt sommarprat? utöver dålig musik
däremot var hans egna låt bra, och ska spelas varje gång jag omringas av mörkermän
Senast redigerad av Crapmagic 2021-07-23 kl. 19:30.
Citera
2021-07-23, 20:32
Medlem
Offerviljas avatar
Herr D spelar Säkert! i sitt sommarkrinschial. Trevligt! Han hade imponerat mer om han valt att köra Annika Norlins duett med Hälsinglandsguden Per Persson istället för den här duetten med den mediokra Markus Krunegård, men jag är nöjd och belåten ändå. Västerbron I hate walking on you... Jonathan Johanssons cover av Östen Warnerbrings "Snart blir det sommar igen" är ljuvlig. Den har spelats i TV-programmet På spåret för många herrans år sedan. Min pappa kan nästan alla frågor i På spåret. Min mamma kan absolut ingenting om någonting här i livet. Mamma säger att min pappa inte vid ett enda tillfälle när de bodde tillsammans har kramat mig och min lillasyster eller sagt att han älskar oss. Tack till Herr D!

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/herr-d-sommarkrinschial-2021

Perssons Pack & Annika Norlin

Jag ser leder som leder till himmelen in
Jag ser gränder som gränsar åt helvetet till
Fann du din lycka den där dagen du försvann?
Eller finns du härute i mörkret nånstans?
Längs öde gator blåser två tomma kartor
Det är barbiturater och opiater
Ännu en själ går stenad i Stockholm ikväll
Här i Stockholm ikväll
Ännu en själ går stenad, så stenad igen
Här i Stockholm ikväll
Stenad, så stenad igen
Citera
2021-07-28, 23:53
Medlem
Crapmagics avatar
Hugin döpte sin hund till Bimbo, vad säger det om hans kvinnosyn?
Citera
2021-07-30, 12:42
Medlem
Felpost.
Senast redigerad av Amriswil 2021-07-30 kl. 13:21.
Citera
2021-07-30, 14:15
Medlem
Citat:
Hugin döpte sin hund till Bimbo, vad säger det om hans kvinnosyn?

Stämmer detta? Länk?

Ganska kul. Hugin har givit upp jakten på sänggympa och skaffar hund i stället. Alla som inte är pigga på sänggympa är bimbos... så då skaffar Hugin sin egen Bimbo som säkert sover i sängen med honom.

Förhoppningsvis ingen gymnastik!
Citera
2021-07-30, 15:33
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Stämmer detta? Länk?

Ganska kul. Hugin har givit upp jakten på sänggympa och skaffar hund i stället. Alla som inte är pigga på sänggympa är bimbos... så då skaffar Hugin sin egen Bimbo som säkert sover i sängen med honom.

Förhoppningsvis ingen gymnastik!
Hugins vinterspecial 2017 i Vita pillret får du skrolla ner till.
Han har avlivat sin sjuka flickvän/loppcirkus sedan dess ska tilläggas, i övrigt är avsnittet rätt bra på måste jag tyvärr erkänna.
Denna feblaise ingår i deras ideologi, när man lyssnar på Dulny så är det samma hjärntvätt på honom, han säger sig tända på lite smådumma tjejer som Johanna Simma

En crazy-dogman var den idag spårlöst försvunne Hugin. Agneta Sjökadin söker upp gamla nationella aktivister i TV12 för att konfrontera dom om varför dom pös. Det ska vara som Äschbergs Trolljägarna invärterat, man bankar på dörren & är upprörd över att hetsen från trollen uteblivit
Senast redigerad av Crapmagic 2021-07-30 kl. 15:52.
Citera
2021-08-07, 00:13
Medlem
Crapmagics avatar
Kan någon som känner honom säga åt han att sluta smaska på sin JÄVLA prilla! i sändning, det där är the wery sämst of manlighet, jag får nervsammanbrott & måste pausa avsnittet & ta 3 råhypnol
Citera
2021-08-07, 03:30
Medlem
Grindr-Dallnys avatar
Citat:
Kan någon som känner honom säga åt han att sluta smaska på sin JÄVLA prilla! i sändning, det där är the wery sämst of manlighet, jag får nervsammanbrott & måste pausa avsnittet & ta 3 råhypnol
Finns det ens någon som lyssnar på den där bögen längre? Har han något kvar att säga. Allt handlar ju om att lura unga killsr på pengar!

Sluta skänk pengar till bögen. Låt bögen ta ett jobb. Att jobba är hans värsta mardröm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in