2021-08-23, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Eftersom Afs inte gjort SD till sin huvudfiende så kommer du inte att kunna rösta på Afs heller.
Eftersom SD har gjort AfS till sin huvudfiende, vilket ju är uppenbart av vad samtliga fega äckliga SD:are säger när de vågar yttra sig, det enda varje SD:are hatar är nationalister, det enda alla SD:are älskar är EU-globalism och öppna gränser för öka invandring. Så kommer jag inte att rösta på AfS i kyrkovalet. Jag är självklart inte heller medlem i Svenska Kyrkan sedan årtionde. Hur dum i huvet är man om man är det? Jag skickar kyrkoskatten som frivilligt partistöd till AfS istället för till Svks islamister som hatar mig. Fast inte i år. Jag avvaktar hur Kasselsstrand ska hantera sitt extremt förnedrande Bidén-nederlag enligt sin egen självmordsstrategi.
Citera
2021-08-24, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedwaykingen
Mindre än en månad kvar till kyrkovalet. Hur tror ni det går för AfS?

Det kommer naturligtvis bli ett nytt fiasko. Men inget som kommer bekymra AfS-fanboys på Flashback dagen efter valet eftersom det enligt dom ändå inte spelar någon roll.

För övrigt verkar ju partiet vara nära att lägga ner sig själv. Partiledaren har flyttat utomlands och alla gamla SDU-are som var med och startade upp det har lämnat. Kvar i AfS är nu bara dom gamla nazisterna från Svenskarnas parti, NMR och Nationaldemokraterna.
Citera
2021-08-24, 17:57
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Det kommer naturligtvis bli ett nytt fiasko. Men inget som kommer bekymra AfS-fanboys på Flashback dagen efter valet eftersom det enligt dom ändå inte spelar någon roll.

För övrigt verkar ju partiet vara nära att lägga ner sig själv. Partiledaren har flyttat utomlands och alla gamla SDU-are som var med och startade upp det har lämnat. Kvar i AfS är nu bara dom gamla nazisterna från Svenskarnas parti, NMR och Nationaldemokraterna.

Menar du Hahne och Jessica Ohlsson?

Jag skulle dock verkligen inte kalla Ahl, Lennart Matikainen eller Mikael Jansson för NMR eller Svp.
Citera
2021-08-24, 18:53
Medlem
Citat:

Jag skulle dock verkligen inte kalla Ahl, Lennart Matikainen eller Mikael Jansson för NMR eller Svp.
Jansson är "gymnasieingenjör med inriktning på elektronik och telefoni" och har inte jobbat med det sen det tidiga 90-talet. Tror inte hans kunskaper är mycket värda på arbetsmarknaden. Matikainen har en framgångsrik grifter-karriär och ser en potentiell kundbas i AFS. Ekonomiska intressen, helt enkelt.

Jeff Ahl är den enda av de tre som jag tror har en annan motivation än pengar. Han verkar nämligen fortfarande säker på att han kommer vara med och döma Stefan Löfven i riksrätt.
Citera
2021-08-24, 19:56
Medlem
WolframTungstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall

Jag började min politiska bana i Nordiska rikspartiet och ses väl som "nazist" av mina partikamrater i AfS. Men det struntar jag i. Jag vill vara med att rädda Sverige och kicka ut alla blattesvin. Den kretsansvarige har jag sort förtroende för. Jag fick frågan varför jag lämnade SD så tidigt (tyckte hon) och jag sa att jag aldrig gillat svartingar, hur få de än är.
Citera
2021-08-24, 20:44
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WolframTungsten
Jag började min politiska bana i Nordiska rikspartiet och ses väl som "nazist" av mina partikamrater i AfS. Men det struntar jag i. Jag vill vara med att rädda Sverige och kicka ut alla blattesvin. Den kretsansvarige har jag sort förtroende för. Jag fick frågan varför jag lämnade SD så tidigt (tyckte hon) och jag sa att jag aldrig gillat svartingar, hur få de än är.

Det finns svartingar som röstar på Afs. En assyrier jag stötte på, och så har du ju Afs-medlemmen Izabella Jarvandi, som är halv-iransk.
Citera
2021-08-25, 16:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Båda dom är kvar i partiet vad jag vet, Hanen var och & delade flygblad med AFS för inte länge sedan
Citera
2021-08-26, 15:04
Medlem
Alteregot573s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Båda dom är kvar i partiet vad jag vet, Hanen var och & delade flygblad med AFS för inte länge sedan
William är säkert tillbaka i partitoppen inom en snar framtid skulle jag tro.
Citera
2021-08-27, 12:16
Avstängd
OliverCromwells avatar
Okej, så Ramus Paludan tänker alltså göra en tour av 7 olika ghetton i Stockholm den 4:e september. Alltså inte bara på Norrmalmstorg med AfS.

Så utöver AfS:s torgmöte ska han toura igenom Husby, Tensta, Rinkeby, Skärholmen, Fittja, Alby och Hallunda.

https://samnytt.se/rasmus-paludan-besoker-sju-utsatta-omraden-i-stockholm/

Så visst kommer det att bli en jävla cirkus nästa lördag. En riktig kickstarter för höstsäsongen.
Citera
2021-08-27, 15:14
Medlem
Ser framemot nästa helg, hoppas muslimerna blir totalt kaotiska när de ser Paludan och hans koran!
Citera
2021-08-27, 15:35
Medlem
Ekstrabladet: Paludan i grov sexsnak med børn

Citat:
Partilederen Rasmus Paludan har flyttet sine politiske aktiviteter over på kommunikations-platformen Discord, hvor han ud over politik taler om analsex og 'cock-spanking', viser billeder af penis-torturredskaber og fortæller grove sex-historier til unge drenge, som oplyser, at de er helt ned til 13 år.

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/paludan-i-grov-sexsnak-med-boern/8812577

Vad är det för människor AfS släpper in i partiet? Hoppas många (oavsett politisk åskådning) kommer och demonstrerar mot denna herre.
Citera
2021-08-27, 16:26
Medlem
Erik.Blodyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedwaykingen
Ekstrabladet: Paludan i grov sexsnak med børn

https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/paludan-i-grov-sexsnak-med-boern/8812577

Vad är det för människor AfS släpper in i partiet? Hoppas många (oavsett politisk åskådning) kommer och demonstrerar mot denna herre.

Alltid vanskligt gå hand-i-hand med bögeriet. Om AfS vill ha någon legitimitet kvar måste alla band kapas med homofilen Paludan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in