2021-07-21, 03:02
Medlem
hinhales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glimmer2
Har den olika texturer i fittan och analen?

Sorry sent svar. Ja, det är lite olika strukturer på insidan för varje hål som skiljer sig från varandra. Tycker 1an är bättre.
Citera
2021-08-24, 14:14
Medlem
_Fiskarns avatar
Review och andra tanktar

Produkt: Fleshlight - Adriana Chechik

Kollade runt lite innan jag bestämde mig för denna generellt på forum och vilken porrstjärna jag diggar, för att få ett hum om vad för produkt det är osv.
Kan väl kort och gott säga att det finns gott om alternativ för dessa produkter allt från simplare modeller till de som såg ut som ett alien angrepp och rymdskepp.

Gick på vad mitt pitt minne sa mig och vill minnas att det är hyfsat det samma hela vägen och inget hyper avancerat så som vissa modeller gav ifrån sig från att vara.
Kan ju även påpeka att man blev lite lätt snopen på prislappen i slutändan, produkt och tillbehör. Då en hyfsad produkt för andra könet och hbtq gänget är någon/några hundringar ner.
Så det gav en direkt signal till att jag funderade en stund, men "five finger death grip" är ju ändå en utav anledningarna till att jag/man införskaffar sig en och den corona kåt hjärnan efter en så genuin kännsla som möjligt.

Har även hållt i en och annan sexleksak förut (vet inte om det får en att framstå som en gammal gubbe eller perv, haha) så förväntningarna var ju inte skyhöga på siliconets kvalite samt känsla, men det ändrade sig jävligt fort vid första kontrollen i detta mjuka drömlandskapet som mitt pekfinger hamnade i.
Det resulterade sig i snabb rusning och en tonårs-boner utan ett enda blått piller och resten är ett minne gott.

Helt okey produkt men städningen är rätt hyfsat omständig.
Ljudet av de små hål som själva skaftet man håller i lät ungefär som efter en löprunda och att skruva av botten för att slippa flåset lät som att du håller på att klämma ihjäl en blöt hundleksak.

Avsaknade även en styvare klitt del för utverters lek och helhet, även livmodertapp hade vart skoj men inget som existerar. (kan väl se att det skulle vara svårt att få till så att så många som möjligt kan ta del utav hela leksaken då vi alla är olika skapta)

4 utav 5 kukar

Fråga till er som haft en Fleshlight en längre tid, hur länge håller dom egentligen?
Senast redigerad av _Fiskarn 2021-08-24 kl. 14:34.
Citera
2021-09-09, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Birdi50
Jag har en liten undran till er som är gifta/sambo eller har flickvän och ändå har inköpt en fleshlight/lösfitta. Smyger ni med den och plockar bara fram den när ni är ensam hemma för att ni är rädd att hon ska ta illa upp och bli sårad? Eller vet hon om den eller leker ni med den tillsammans rentav? Hur skulle ni tjejer/fruar som läser här, reagera?
Ingen av er killar som inhandlat en fleshlight, som har ett svar på detta?
Citera
2021-09-27, 16:14
Medlem
gammgubbes avatar
Citat:
Jag har en liten undran till er som är gifta/sambo eller har flickvän och ändå har inköpt en fleshlight/lösfitta. Smyger ni med den och plockar bara fram den när ni är ensam hemma för att ni är rädd att hon ska ta illa upp och bli sårad? Eller vet hon om den eller leker ni med den tillsammans rentav? Hur skulle ni tjejer/fruar som läser här, reagera?

Min fru kände till jag hade en lösfitta när hon var utomlands. Nu har jag även en sexdocka för 7000 spänn jag väntar på testa. Planen var förra sommaren men så kom pandemin och hon kunde inte resa. Hon ville se mig använda lösfittan och dockan men nix pix det så kul fick hon inte ha.
Citera
2021-10-19, 11:44
Medlem
Krackhauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hinhale
Jag har såhär i covidtider delat den desperata känslan av att inte träffa nån...inte kunna dejta knulla...

Jag tänkte. Finns det fördomar om lösfittor? Är det Lars And The Real Girl?
Kanske om man äter middag men en docka.

Tjejer köper löskukar. Borde vara lika icke-desperat med en lösfitta/fleshlight för oss män. Iaf sugen att prova känslan.

Beställde hem denna:

https://www.sinful.se/pipedream-extr...ass-white-girl

Omdöme: 4 ,6 av 5.

Positivt: riktigt läcker look och känsla. Området där gpunkten sägs hittas är skrämmande realistiskt!
Rejäla skinkor, mus och bakre hål.

Negativt: väger 2 kilo, men väldigt lätt, mjuk, lyftbar, böjbar. dock nästan lite väl mjuk... Läckert wiggle räddar ändå omdömet. Smiskbar, oerhört reslistisk känsla i hud. Skinkorna beter sig fullt mänskligt. Fanta Flesh är ett skönt material.

Negativt:
Skulle behövt lite stadga i själva skulpteringen. Någon form av skelett/stadigt fundament. Men när man väl hittar vad som funkar... är den fruktansvärt upphetsande och skön att bara titta på.

Den är ganska liten. Petite. Tänk Ariana Grande typ.

Sexdockedudes döper säkert sina dockor. Denna lösfitta känns mänsklig i sig. Faktiskt lite obehagligt Men hon har ju ingen överkropp så hon kan ju inte protestera. Lite stramt opersonlig.

Några som inte blivit knullade av samhället är ju Bernadöttrarna. I konkurrens med kron-Hakan får den namnet... Madde. 😉

Jag slog till på den här för ett par dagar sedan: https://blushme.se/produkt/pipedream...s-masturbator/

Verkar inte vara något som skiljer förutom namnet på produkten och priset.
Den ligger och väntar nere på posten as we speak Lämnar recension efter provcykling.
Citera
2021-10-28, 13:01
Medlem
hinhales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krackhaus
Jag slog till på den här för ett par dagar sedan: https://blushme.se/produkt/pipedream...s-masturbator/

Verkar inte vara något som skiljer förutom namnet på produkten och priset.
Den ligger och väntar nere på posten as we speak Lämnar recension efter provcykling.

Sweet. Ja dom såg ju identiska ut. Kör hårt.
Tips är att värma den i vatten innan för en hudtempererad känsla. Lycka till.
Citera
2021-11-05, 21:55
Medlem
ballefjongbergas avatar
Någon som vet var glimmer2 tagit vägen? Sitter han inne eller vad? Hans expertis och brinnande intresse behövs i den här tråden
Citera
2021-11-22, 12:39
Medlem
Krackhauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hinhale
Sweet. Ja dom såg ju identiska ut. Kör hårt.
Tips är att värma den i vatten innan för en hudtempererad känsla. Lycka till.

Hon är en fröjd att plöja!

Skriver under på din recension. Den smiskvänliga stjärten. Jigglet.
Hade man fått önska så, någon form av fundament så att den blev lite stadigare men det funkar ändå.
Verkligen inget att klaga på för den pengen.
Citera
2021-11-25, 02:59
Medlem
Citat:

Well, jag har blivit förvisad ner till källaren medan frugan sover på våning 2! Hon överraskade mig idag med att det låg en fleshlight Christy Mack (en av hennes favorit ^^) så tänkte prova den senare!

För det mesta när man är själv, om hon är på affärsresa tex. Är hon hemma och jag använder den, då är hon oftast med hon också. Men vi har många leksaker och hjälpmedel, så det faller sig naturligt för oss.
Citera
2022-01-18, 05:51
Medlem
Citat:
Rent spontant (och sent svar) så kan jag inte se varför någons flickvän/fru skulle ha något problem med att dennes pojkvän/man skulle ha något problem med att han har en sexleksak, så länge hon har dildos, vibratorer, ägg osv själv. Brutal dubbelmoral isf.
Citera
2022-01-18, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John (old)
Är lösfittor något sköna?

Ja jag personligen föredrar lösfittor, brukar spruta min full några ggr innan jag tvättar ren den.
Blir verkligare känsla då kan jag tipsa om.
Citera
2022-01-18, 06:05
Medlem
Det finns ju fler lösfittor än Fleshlights, någon som har en av kiiroos varianter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in