2021-08-23, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baggana22
Cla*s Lev*n bor på Akaciastigen 11 i bottenvåningen. Stämmer bra överens med fotografiet i Expressen på en bild tagen där det varit husrannsakan. Mina föräldrar såg hur balkongdörren var öppen tidigare idag och den är alltid stängd annars. Det var folk i lägenheten och det stod packade påsar med grejer på golvet. Hemtjänsten öppnar aldrig balkongdörren enligt vad vi sett tidigare. Stökig uteplats med fullt av ogräs mm. Används inte. Kan inte bekräfta att han är anhållen, men med tanke på hans namn droppats i tråden, fotot i Expressen och öppen dörr med folk där inne och packade påsar tycks mönstret stämma bra

Kan det vara hemtjänsten som har hittat/upptäckt något konstigt i lägenheten och därefter tagit kontakt med polisen?
Citera
2021-08-23, 20:37
Medlem
Nu sitter det en lapp på hans dörr att ingen får gå in i lägenheten för då bryter man mot rättegångsbalken..... 3 personer klev ut med pappkassar med grejer. 2 killar och en kvinna. Vill inte sprida osanning eller hitta på saker, men troligtvis 3 kriminalare från polisen. Med alla dessa fakta så borde det vara klarlagt att det är han trots allt även om jag inte har 100% bevis för det.
Citera
2021-08-23, 20:39
Medlem
lindblomsgröns avatar
Redan 2011 i tråden förekommer Akaciavägen Bråten mm om bilar etc.
Citera
2021-08-23, 20:39
Medlem
Citat:
Cla*s Lev*n bor på Akaciastigen 11 i bottenvåningen. Stämmer bra överens med fotografiet i Expressen på en bild tagen där det varit husrannsakan. Mina föräldrar såg hur balkongdörren var öppen tidigare idag och den är alltid stängd annars. Det var folk i lägenheten och det stod packade påsar med grejer på golvet. Hemtjänsten öppnar aldrig balkongdörren enligt vad vi sett tidigare. Stökig uteplats med fullt av ogräs mm. Används inte. Kan inte bekräfta att han är anhållen, men med tanke på hans namn droppats i tråden, fotot i Expressen och öppen dörr med folk där inne och packade påsar tycks mönstret stämma bra

Tänkte på det med. Bilden på expressen är från bråten..
Citera
2021-08-23, 20:40
Avslutad
Jösses! Det verkar vara på riktigt detta... Hoppas nu detta iskalla fall får ett avslut!
Citera
2021-08-23, 20:40
Medlem
Citat:
Nu sitter det en lapp på hans dörr att ingen får gå in i lägenheten för då bryter man mot rättegångsbalken..... 3 personer klev ut med pappkassar med grejer. 2 killar och en kvinna. Vill inte sprida osanning eller hitta på saker, men troligtvis 3 kriminalare från polisen. Med alla dessa fakta så borde det vara klarlagt att det är han trots allt även om jag inte har 100% bevis för det.

Bra, finns det någon annan i Mariestad som kan ta sig en sväng dit och sedan bekräfta samt gärna bifoga en bild så att allt tvivel undanröjs?
Citera
2021-08-23, 20:43
Medlem
Citat:

Kan han ha förvarat kroppsdelar, nu skelettdelar, i lägenheten?
Klädesplagg som går att koppla ihop med HA?
Citera
2021-08-23, 20:44
Medlem
Citat:
Berätta mer om denna Claes
Citera
2021-08-23, 20:46
Medlem
Prinzezzans avatar
Denne ClLe (f. -62) som nämns i tråden, umgicks han under den aktuella tiden för försvinnandet med BoBi (BBdy), också f. -62?
Senast redigerad av Prinzezzan 2021-08-23 kl. 20:59.
Citera
2021-08-23, 20:46
Medlem
Att hon skulle varit gravid är nog bara en rykte i så fall eller en lite för djupdykning i boken som är både skriven av fallet Helena och en hitte på historia .. i boken var tjejen gravid med en gift lärare . Det finns nog inget att ta prov på om hon skulle varit gravid med tanke på att efter 30 år finns bara ev kläder och ett skelett kvar . Du kan se på ett bäckenet på en kvinna om hon har fött barn men även det är osäkert .
Citera
2021-08-23, 20:51
Medlem
Tydligen väldigt mycket polisaktivitet just nu i Bråten.
Citera
2021-08-23, 20:52
Medlem
Citat:

Bilden i GT verkar onekligen vara från Akaciastigen 11, bra jobbat!.
Ber om ursäkt till nyregistrerade Alosaf, jag hade fel om dig.
Du får gärna berätta mer vad du vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in