2021-08-23, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Synd för hon var väldigt vacker innan hon började operera sig.

Nu ser hon mer och mer ut som ett freak, typ Michael Jackson.

Hon påminner om Christer Lindarw.
Citera
2021-08-23, 14:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende

Han var förvisso en riktigt snygg kvinna som ung.
Citera
2021-08-23, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Han var förvisso en riktigt snygg kvinna som ung.

Jag instämmer, likväl såg han också oäkta ut. Förövrigt tycker jag att alla kvinnor som gör fillers i kinderna(kindbenen?) får så knepiga veck runt näsan.
Citera
2021-08-23, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende

Tyvärr. Mer och mer.

Hon var då söt innan.

Man vill bara skrika "Snälla Bianca sluta förstöra dig".

Hon ser mer och mer ut som en man som opererat sig till kvinna.
Citera
2021-08-23, 20:13
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Tyvärr. Mer och mer.

Hon var då söt innan.

Nej det vill man inte, hon får skylla sig själv.
Citera
2021-08-23, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Nej det vill man inte, hon får skylla sig själv.

Tänkte på det här med CAIA.
Hur kan märket vara så högt värderat? Köper småtjejer och influencer-wannabes verkligen så mycket av dessa produkter? Eller är produktionen så förfärligt billig (görs i Italien och det får man leta efter för att få information om) Och priset så högt att de gör feta vinster?

Tittar man på märkets FB så är 95% av följarna svenska, vilket tyder på att det knappast är stort utanför Norden.
Citera
2021-08-23, 22:16
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PollyLolly
Hur kan märket vara så högt värderat? Köper småtjejer och influencer-wannabes verkligen så mycket av dessa produkter? Eller är produktionen så förfärligt billig (görs i Italien och det får man leta efter för att få information om) Och priset så högt att de gör feta vinster?

Tittar man på märkets FB så är 95% av följarna svenska, vilket tyder på att det knappast är stort utanför Norden.
Det fattar jag inte heller. Och som du säger så är det främst nationellt märke men ändå så stort.
Citera
2021-08-25, 09:33
Medlem
Citat:
Tyvärr. Mer och mer.

Hon var då söt innan.

Jag håller med att det är fult när de gör en massa ”jobb” i fejjat. Men att hon ser ut som en man stämmer ju inte och är bara elakt. Hade hon inte opererat sig då hade ändå hon fått en massa har på sitt utseende. Svårt att vara kvinna med allt hat mot sitt utseende man hela tiden får utstå.
Citera
2021-08-25, 09:40
Medlem
badsaltads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PollyLolly

I princip alla tjejer i åldrarna 10-24 vill vara Bianca Ingrosso och köper dem samma sminkprodukter som hon så kommer dem ett steg närmare.

Vinstmarginalen på deras smink är säkert astronomisk och leverantörer slåss nog för att erbjuda CAIA dem billigaste tillverkningspriserna för ännu mera vinst

Bara jag sol tycker att hon är sjukt jävla överskattad och inte speciellt snygg? Hon ser väl bra ut men knappast sveriges sexigaste
Citera
2021-08-25, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -modestyblaise-
Jag håller med att det är fult när de gör en massa ”jobb” i fejjat. Men att hon ser ut som en man stämmer ju inte och är bara elakt. Hade hon inte opererat sig då hade ändå hon fått en massa har på sitt utseende. Svårt att vara kvinna med allt hat mot sitt utseende man hela tiden får utstå.

Innan var hon söt och attraktiv.

En riktig pingla.

Sedan undrar jag varifrån du får "hatet". Är en åsikt "hat" nu plötsligt? Hur mår du egentligen?
Citera
2021-08-25, 23:50
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badsaltad
Bara jag sol tycker att hon är sjukt jävla överskattad och inte speciellt snygg? Hon ser väl bra ut men knappast sveriges sexigaste
Visst men det bor en dryg miljon människor i Storstockholm. Jag ser liksom dagligen snyggare tjejer än Bianca. Fulare också förvisso. Som du säger så är hon "snygg" men egentligen inget speciellt.
Citera
2021-08-28, 08:09
Medlem
LaegetKingens avatar
Skönt att Bianca inte vann någon Kristall igår. Hon behöver inte mer hybris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in