2021-08-22, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Finns edvurna vittnesmål.

”This is not a fraud case”
2021-08-22, 15:40
Medlem
Citat:
Betyder absolut ingenting så länge de inte prövats i domstol och är en del av stämningsansökan. De som har prövats har bedömts som inte trovärdiga eller som hörsägen. Så det där är ytterligare ett fiasko.

Se tex Washington Post eller click on Detroit.
2021-08-22, 15:46
Bannlyst
Citat:
Framför en domare eller en federal utredare?

Du vet nog svaret, skrollie

Trump är en looser.
Han förlorade valet och valfusk är inte orsaken till hans förlust.
2021-08-22, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
55% av alla röstande Amerikaner vill ha Forensic Audits.

Detta inkluderar alla, demokrater, republikaner, kvinnor och män samt alla minoriteter.
Länk:
https://pasteboard.co/Kh42K7q.jpg

Betyder detta att majoriteten amerikaner är tokiga (vänstertänk) ? eller enkom vill ha klarhet i fusket och om det varit stort tillräckligt för att stjälpa den egentliga vinnaren ?
Och det där är från Rasmussen… Och vad tycker vi om Rasmussen? De hade rejält fel i mid-terms 2018, de missade med runt 8-10 %-enheter. Deras metodik är lite suspekt också med framingeffekter och bias men polling är svårt. Jag skulle inte ta en enstaka rapport från Rasmussen till intäkt för att det är så.

Monmouth University visade andra resultat.
2021-08-22, 15:55
Medlem
Smaka-migs avatar
Vad blev det sista uppdateringen av det uppenbara fusket som skedde i en vallokal där man gömde en låda underbordet som fångades på kamera? Hände det ens något? eller sopades det under mattan bara efter det blev avslöjat?
2021-08-22, 16:00
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaka-mig
Vad blev det sista uppdateringen av det uppenbara fusket som skedde i en vallokal där man gömde en låda underbordet som fångades på kamera? Hände det ens något? eller sopades det under mattan bara efter det blev avslöjat?

Det hände inget annat än att de som kom med anklagelserna om valfusk fick skämmas igen.
Myndigheterna la ut hela filmen till allmän beskådan och då var det helt uppenbart att det inte var något valfusk.
2021-08-22, 16:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
I förnekarnas värld går allt att bevisa, det var valfusk och alla vet om det, givetvis republikanerna men även demokraterna vet givetvis om det. Så nu skall äntligen bevisen för organiserat storskaligt valfusk läggas fram. Ja inte dom överspelade bevisen som man lagt fram under snart ett år nej nej nya absolut tvärsäkra bevis av nya aktörer är det nu som gäller. Fast bästföredatum för dessa oöverträffade nya bevis på valfusk är ännu oklart.
Men alla vet ju att det fuskats för det har ju Trumps sagt och bevisen är nu på väg, sanna våra ord.

Idag är det den 22 aug.
Precis så är det.
"bortse från mina tidigare bevis.
Snart kommer nya. Men jag kan tänker inte medge att jag har haft fel tidigare eller ens nu"
2021-08-22, 16:30
Medlem
Citat:
Har du sovit under ett flyttblock i åtta månader eller? Det där debunkades i god ordning långt före nyår.
2021-08-22, 17:06
Medlem
Citat:
Vilka av dessa har sagt det i en rättegång i en domstol. Istället för vittnesmål i domstol fick vi höra en full kaffeflicka orera om matleveranser som hon inte såg riktigt och bredvid sig en fisande rudi i en ”hearing”…

”Jag lovar på heder o samvete att jag såg något skumt” och sen några veckor snare inför domare ”det är inte fusk som vi försöker bevisa…”
2021-08-22, 17:25
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Citat:

Här kan du se vad som hände, det är till skillnad från Rudys redigerade video, originalfilmen.
Börja titta ca 12.30 in i videon så ser du hur man packar ner oräknade valsedlar i ballot boxes, plomberar dem och ställer dem under ett bord. Då finns valobservatörer på plats. Spola sedan fram till 1 tim och 18 minuter in i videon så ser du hur man tar fram samma boxar.

https://player.vimeo.com/video/490928497?dnt=1&app_id=122963&h=f5797e0598

Du kan också se att de är ballot boxes man använder, inte som Trump fortfarande tjatar om att det är resväskor, senast i talet den 24 juli. Även Scrollock påstår fortfarande att det är resväskor.
2021-08-22, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zielinsky
Framför en domare eller en federal utredare?

Du vet nog svaret, skrollie

Trump är en looser.
Han förlorade valet och valfusk är inte orsaken till hans förlust.
Han är en "lösare"?? Lär dig skilja på "loser" och "looser" först innan du försöker trolla sönder tråden!

Hade han inte förlorat pga valfusk hade denna tråd aldrig funnits, så där har du en indikation i sig!
2021-08-22, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marsouin
Betyder absolut ingenting så länge de inte prövats i domstol och är en del av stämningsansökan. De som har prövats har bedömts som inte trovärdiga eller som hörsägen. Så det där är ytterligare ett fiasko.

Se tex Washington Post eller click on Detroit.
Som vägrar ta upp målen pga. partiska eller fega domare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in