2021-08-22, 12:41
Medlem
I förnekarnas värld går allt att bevisa, det var valfusk och alla vet om det, givetvis republikanerna men även demokraterna vet givetvis om det. Så nu skall äntligen bevisen för organiserat storskaligt valfusk läggas fram. Ja inte dom överspelade bevisen som man lagt fram under snart ett år nej nej nya absolut tvärsäkra bevis av nya aktörer är det nu som gäller. Fast bästföredatum för dessa oöverträffade nya bevis på valfusk är ännu oklart.
Men alla vet ju att det fuskats för det har ju Trumps sagt och bevisen är nu på väg, sanna våra ord.

Idag är det den 22 aug.
2021-08-22, 12:47
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Det är ju ni i sekten som yrar om popularitet.

Ett presidentval är inte en popularitetstävling.
Hillary Clinton fick fler röster än Trump. Innebär det att hon var populärare än Trump? Inte blev hon president ändå.
Ronald Reagan fick fler elektorer än Biden och Trump. Vad säger det om respektive persons popularitet?

Visa gärna en undersökning om vilken president som är populärast.
Jo, ett presidentval är en popularitetstävling. Den som är mest populär får flest röster. Den som vinner flest valdistrikt/får flest elektorer blir president.

Biden fick enligt resultatet fler röster än någon tidigare president. Detta trots att han är värdelös, inte kan prata, inte lockade människor till valmöten, är mindre populär än Trump och inte ens kan göra det troligt att han kan knyta sina egna skosnören.

Reagan är en av de mest populäre presidenterna genom tiderna.
2021-08-22, 12:51
Medlem
Hundvisslarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Att vara det säkraste valet i historien motsägs inte av att individbaserat fusk förekommit. Att fusk upptäcks och förhindras är ju en konsekvens av att valet genomförs på ett säkert sätt.
Japp! Ju mer fusk som upptäcks, desto säkrare val! Ju mer illegala droger som tas i gränskontroller desto mindre droger förs in i landet. Ju fler illegala invandrare som grips, desto bättre är gränsskyddet. Om vi beslagtar vapnen från laglydiga medborgare minskar brottligheten. En avfinansierad poliskår leder till säkrare gator och torg.

Jag betackar mig för dina "analyser".
Senast redigerad av Hundvisslaren 2021-08-22 kl. 13:08.
2021-08-22, 13:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Japp! Ju mer fusk som upptäcks, desto säkrare val! Ju mer illegala droger som tas i gränskontroller desto mindre droger förs in i landet. Ju fler illegala invandrare som grips, desto bättre är gränsskyddet. Om vi beslagtar vapnen från laglydiga medborgare minskar brottligheten. En avfinansierad poliskår leder till säkrare gator och torg.

Ju fler trådar om valfusk och annat i PU. Desto mer att diskutera
2021-08-22, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fastflash
Vem fan orkar svara ett gäng användare som hela tiden upprepar ett dussin olika mantra genom hela tråden? Den som gör sig besvär att skriva får bara trams som svar och/eller att det inte fanns något att se och/eller fel på källan. Hur många gånger har ni ställt samma fråga om om och om igen var är Frankfurtservern i tråden? Med alla varianter av ord och stavning, så blir det minst 1000 gånger.

Du är ganska bra på att gapa om samma saker hela tiden tills att man helt enkelt ledsnar och bara skrollar förbi dina skitinlägg.

https://www.flashback.org/sok/?userid=1000285&query=Frankfurtservern&t=3278956&s p=1

https://www.flashback.org/sok/?userid=1000285&query=Frankfurt servern&t=3278956&sp=1

https://www.flashback.org/sok/?userid=1000285&query=servern&t=3278956&sp=1

https://www.flashback.org/sok/?userid=1000285&query=server&t=3278956&sp=1

Jag undrar om såväl frankfurtservern och antalet gånger Gina haspel blev träffad av kulor.
Enligt tidigare användare i denna tråd.så frågan är högst relevant tills vi når ett avslut
2021-08-22, 13:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Vadå glidning ditt spån? För det första, vilket ni måste lära er någon gång så var det Homeland Security med flera myndigheter, under Trump, som i sin rapport om valet skrev att detta varit ”det säkraste valet någonsin”. Uttalandet plockades upp av media och har återrapporteras som den myndighetsinformation det var.

Det räknas inte. Inte heller justitiedepartementet eller Pentagon chief of staff eller Trumps national security advisory. Kuddförsäljaren är mer pålitlig än dessa myndigheter för han säger det "alla" redan känner på sig är sant
2021-08-22, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Japp! Ju mer fusk som upptäcks, desto säkrare val!

Ju mer illegala droger som tas i gränskontroller desto mindre droger förs in i landet. Ju fler illegala invandrare som grips, desto bättre är gränsskyddet.

Om vi beslagtar vapnen från laglydiga medborgare minskar brottligheten. En avfinansierad poliskår leder till säkrare gator och torg.

Vad bra, då är vi ju överens. Om de första tre punkterna iallafall. Vad dina punkter förutom den första har med trådämnet att göra är obegripligt. Men du har säkert en väl genomtänkt förklaring.
2021-08-22, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Tvärtom, mörkertalet är mycket stort, för de flesta fuskare skyltar inte med att de fuskar, och de flesta är inte lika dumma som MJ, och i andra fall så är fuskandet så systematiskt att de även kontrollerar valfunktionärerna, viket vi såg i presidentvalet, där man gömde väskor med röstsedal, där andra röstsedlar smusslades in med lastbilar mitt i natten osv..
Nej, mörkertalet är väldigt litet.

Att du dessutom verkar tro på the Big Lie gör ju att din bedömning av mörkertalet är värd noll och intet. Det där med väskor och lastbilar har blivit debunkat jag vet inte hur många gånger. Ingen normal människa tror på det längre, det har aldrig hänt.
2021-08-22, 14:44
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marsouin

Att du dessutom verkar tro på the Big Lie gör ju att din bedömning av mörkertalet är värd noll och intet. Det där med väskor och lastbilar har blivit debunkat jag vet inte hur många gånger. Ingen normal människa tror på det längre, det har aldrig hänt.

55% av alla röstande Amerikaner vill ha Forensic Audits.

Detta inkluderar alla, demokrater, republikaner, kvinnor och män samt alla minoriteter.
Länk:
https://pasteboard.co/Kh42K7q.jpg

Betyder detta att majoriteten amerikaner är tokiga (vänstertänk) ? eller enkom vill ha klarhet i fusket och om det varit stort tillräckligt för att stjälpa den egentliga vinnaren ?
2021-08-22, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marsouin

Finns edvurna vittnesmål.
2021-08-22, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
55% av alla röstande Amerikaner vill ha Forensic Audits.

Detta inkluderar alla, demokrater, republikaner, kvinnor och män samt alla minoriteter.
Länk:
https://pasteboard.co/Kh42K7q.jpg

Betyder detta att majoriteten amerikaner är tokiga (vänstertänk) ? eller enkom vill ha klarhet i fusket och om det varit stort tillräckligt för att stjälpa den egentliga vinnaren ?
Vet dom verkligen vad det kostar dom i form av arbete och nyanskaffningar av utrustning med tanke på att resultatet ändå inte kommer avvika från redan fastslaget officiellt resultat. För utrustning som "smittats" går ju inte att använda i nästa val.

För det var ju inget omfattande storskaligt fusk, det vet nog förhoppningsvis även du.
2021-08-22, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Finns edvurna vittnesmål.

Hur många av dessa vittnesmål har tagits till rättegång?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in