2021-08-21, 17:44
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Fel!
Hon är på väg till Kroatien med diverse influensers, på ett sponsrat/ betalt projekt! Anty är en av dem som är med tex..
Vanen får vänta !

Kommer vi få se massa naket kött nu vid poolkanten med champagne, det skulle inte förvåna. Inte ovanligt med lite fest på jättebåtar ägda av en svart liten sheik. Görs affärer upp där? Nu tror jag kanske inte Tanja tjänar pengar den vägen men resten av gänget är nog inte så främmande för det
Citera
2021-08-21, 20:43
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
.... Men det kommer bli en ny säsong nästa år iaf, det kan vi vara säkra på efter spekulationer om rivning av huset och bygga lägenheter osv

På vilka grunder vet vi detta. Bifoga länk för bevis.
Citera
2021-08-21, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
På vilka grunder vet vi detta. Bifoga länk för bevis.

Finns ingen länk. Men eftersom Maddes lilla videoklipp för typ 1 månad sen inne i huset såg ut exakt som när Arantxa filmade därinne några veckor efter finalen så kan man vara väldigt säker på de. Annars hade de ju varit helt tomt. Du får vänta till November/December/Januari så får du se, nånstans där börjar ansökningen
Citera
2021-08-21, 21:27
Medlem
DjPuttes avatar
Det du refererar till är Digiloo giget Madde är på nu och hon tog en gammal bild från huset och inget annat!

Där BB21 sändes från är rivet och det ska byggas bostäder samt ngn ny byggnad är inte lokaliserad om det blir BB22, Det sades under sändningen på finalen har jag för mig el om det har stått någonstans men rivet är det!
Citera
2021-08-21, 21:46
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det du refererar till är Digiloo giget Madde är på nu och hon tog en gammal bild från huset och inget annat!

Där BB21 sändes från är rivet och det ska byggas bostäder samt ngn ny byggnad är inte lokaliserad om det blir BB22, Det sades under sändningen på finalen har jag för mig el om det har stått någonstans men rivet är det!

Det sades ingenting om ev framtida säsonger på finalen. Om det är rivet så är jag tveksam om det blir BB2022.
Citera
2021-08-21, 21:50
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det sades ingenting om ev framtida säsonger på finalen. Om det är rivet så är jag tveksam om det blir BB2022.
Exakt så sant så
Citera
2021-08-22, 00:05
Medlem
Måste vara dags för Celebrity Big Brother, eller hur? Fyll huset med endast influencers. Då blir det rättvist...
Citera
2021-08-22, 00:11
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimBendix
Måste vara dags för Celebrity Big Brother, eller hur? Fyll huset med endast influencers. Då blir det rättvist...
Vem vill se massa influencers i BB? Det är ju det som gör Big Brother intressant, att massa random människor blir instängda i ett hus i 100 dagar.
Citera
2021-08-22, 00:28
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Vem vill se massa influencers i BB? Det är ju det som gör Big Brother intressant, att massa random människor blir instängda i ett hus i 100 dagar.

Tyvärr har en del människor inte fattat konceptet av Big Brother trots att det har visats sedan 2000. Men felet är ju att man släpar dit överblivna PH deltagare och massa plasttuttar. Om det blir en ny omgång får vi hoppas att de tar fiaskot från året på allvar och återgår till en helt vanlig och intressant BB. Ett nytt PH eller någon annan underhållning av den typen är inte önskvärt. Inte i BB i alla fall.
Citera
2021-08-22, 00:31
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Tyvärr har en del människor inte fattat konceptet av Big Brother trots att det har visats sedan 2000. Men felet är ju att man släpar dit överblivna PH deltagare och massa plasttuttar. Om det blir en ny omgång får vi hoppas att de tar fiaskot från året på allvar och återgår till en helt vanlig och intressant BB. Ett nytt PH eller någon annan underhållning av den typen är inte önskvärt. Inte i BB i alla fall.
Precis, sedan hade det varit önskvärt att kanal 5 tog över produktionen. Men det lär inte hända.
Citera
2021-08-22, 03:10
Medlem
De måste välja. Antingen har de klassiska Big Brother, eller Celebrity BB.
Inte vanlig Big Brother med en förvald influencer som vinnare.
Tanja borde aldrig ha deltagit i årets säsong.
Citera
2021-08-22, 10:48
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimBendix
De måste välja. Antingen har de klassiska Big Brother, eller Celebrity BB.
Inte vanlig Big Brother med en förvald influencer som vinnare.
Tanja borde aldrig ha deltagit i årets säsong.

en anmälan till korrekt instans skulle kunna göra att hon inte får pengarna och måste betala tillbaka. och tv4 hamnar i domstol för sitt agerande. Dom ger bort pengar till en person. I en tävling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in