2021-08-20, 17:52
Medlem
EvertTubas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Tess hänger med Jocke Lundell, sin syster och massa annat folk på krogen, Tanja ska/har flyttat (bor så länge i Vänersborg) Emelie har varit utomlands med Dennis och ska renovera en lägenhet. Madde har börjat något nytt jobb (oklart vilket) men hon skickade en bild inne i BB huset som ska tydligen ha med saken att göra. Dom andra har jag ingen koll på

Vad är det för bild som Madde skickat, menar du? Något nytt jobb som tar vid efter Diggiloo?
Citera
2021-08-20, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvertTuba
Vad är det för bild som Madde skickat, menar du? Något nytt jobb som tar vid efter Diggiloo?

Va ett tag sen nu, men hon skrev bara. "Nu börjar jag ett nytt jobb" så var det en bild tagen inne i BB huset
Citera
2021-08-20, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Steph har reumatism och typdejtar Sami från förra BB. Hennes vänner och familj har "förbjudit" henne att dejta Simpa. Nardos har försvunnit in i tystnaden sen sommarens Dubairesa. AD umgås med Vicky och diverse blattar. Juddan och Tanja är bffs, men nu har Tanja flytt landet i sin lilla van.

Hur vet man att familjen "förbjudit" det?
Citera
2021-08-20, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av togepie
Hur vet man att familjen "förbjudit" det?

steff snackade om det på sin story för några veckor sen hon har typ ingen kontakt med simon idag vad som hänt vet ingen men är något simpa gjort iallefall

en gissning är väl att han limmat på tess eller nåt
Citera
2021-08-20, 23:15
Medlem
EvertTubas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Vad har 2021 års deltagare gjort sen finalen? Några som hamnat i bråk med varandra? Några som dejtat/dejtar?
Jag är redo för allt smaskigt skvaller ni kan ge mig...lita på det!

Joel flyttar ner till Stockholm den 1/9. Inte så smaskigt skvaller, men deltagarna blir mer och mer anonyma för var dag som går.
Citera
2021-08-20, 23:39
Medlem
1754s avatar
Citat:
Va ett tag sen nu, men hon skrev bara. "Nu börjar jag ett nytt jobb" så var det en bild tagen inne i BB huset

Och sen vaknade du? Det finns ingen sån bild på hennes Instagram.
Citera
2021-08-21, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Steph har reumatism och typdejtar Sami från förra BB. Hennes vänner och familj har "förbjudit" henne att dejta Simpa. Nardos har försvunnit in i tystnaden sen sommarens Dubairesa. AD umgås med Vicky och diverse blattar. Juddan och Tanja är bffs, men nu har Tanja flytt landet i sin lilla van.
Fel!
Hon är på väg till Kroatien med diverse influensers, på ett sponsrat/ betalt projekt! Anty är en av dem som är med tex..
Vanen får vänta !
Citera
2021-08-21, 05:59
Medlem
Citat:
Joel flyttar ner till Stockholm den 1/9. Inte så smaskigt skvaller, men deltagarna blir mer och mer anonyma för var dag som går.
Joel ska väl flytta ihop med Judith, tror jag att jag läste.
Citera
2021-08-21, 09:53
Medlem
EvertTubas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Fel!
Hon är på väg till Kroatien med diverse influensers, på ett sponsrat/ betalt projekt! Anty är en av dem som är med tex..
Vanen får vänta !

Cred till Tanja som markerar ut sponsrat inlägg på story (PCR-testet). Det är det inte alla som klarar av i gänget som flyger ner.
Citera
2021-08-21, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Och sen vaknade du? Det finns ingen sån bild på hennes Instagram.

Jo det fanns, men det kanske va 1 månad sen nu. Här är man alltid vaken
Citera
2021-08-21, 13:39
Medlem
EvertTubas avatar
Citat:
Jo det fanns, men det kanske va 1 månad sen nu. Här är man alltid vaken

Madde började ju sitt jobb på Diggiloo-turnén för ca en månad sen. Kanske var det den hon menade då i alla fall? Turnén har väl rullat halvvägs nu, så vi får se vad hon hittar på efter det.
Citera
2021-08-21, 13:45
Medlem
Citat:
Madde började ju sitt jobb på Diggiloo-turnén för ca en månad sen. Kanske var det den hon menade då i alla fall? Turnén har väl rullat halvvägs nu, så vi får se vad hon hittar på efter det.

Absolut, det är mkt möjligt. Men blev lite nyfiken när hon skickade en bild inne i BB huset och att det kanske hade nån koppling och då tänkte jag att hon kanske ska vara sidekick till programledaren eller sminkös. Men det kommer bli en ny säsong nästa år iaf, det kan vi vara säkra på efter spekulationer om rivning av huset och bygga lägenheter osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in