Citat:
Jag gissar att de använder sig av kristendomen i ditt fall då din familj har en sådan bakgrund, dvs du är ev mottaglig för manipulationer i en sådan skepnad (tror de). För mig har det inte varit så mycket religiös anknytning, om ens någon, förutom i new-age byn då de envisades om att jag skulle hänga med på guidad meditation. Trodde då det var Osho-sekten, men oklart. Fanns alla möjliga sekt-kopplingar där i byn.
Mycket talar för att det är någon bisarr högerkult, men jag förstår inte hur de kan få med sig massvis av autonoma och annan vänster, samt massvis av veganer. Kanske till och med f d partiledare vid ett tillfälle, samt en del andra icke politiska men kända personer. + en hel drös med andra. Allt är för bisarrt. Alldeles för bisarrt.
Analysera och påverka en psyke alltså. Antingen har de fått för sig att man är speciell på något sätt, "en sådan som folk följer" eller så är någon med makt arg på en. Eller så har det att göra med DNA. Manipulerade youtube-videos i byn försökte förmedla att någon ville ha barn med mig. Antingen menar de en speciell person, vem vet vem, eller flera olika kandidater. Kanske är det en tjej ifrån förr, men jag vet inte. Ändå för bisarrt det med. Men vem vet.
Det kanske är en main handler som ändå delar samma mål på något sätt, vad vet jag. Då ger de väl sig. Vad det nu målet må vara. Högst oklart det med.
Jag tror det bästa man kan göra är att antingen ignorera dem helt, kontakta Säpo/olika experter på sekter eller hyra in privatdetektiver. Alternativt samla bevis själv i den mån det går. De blir dock livrädda när man börjar samla in bevis, drar sig undan med en gång.
Ja infiltration, men det är en infiltration helt utan logik i mina ögon. För det första är det gravt oetiskt, vilket jag förutsätter att jag inte är den enda som tycker - ändå verkar alla gå med på det, även närstående till en själv.
De lyckas ju sannolikt inte manipulera en särskilt mycket dock. Ändå håller de på.
Att jag trivs bäst på landet har jag insett långt långt innan de började hålla på med de här knasigheterna i en stor grad.
Det är väldigt svårt att se vad de är ute efter, vart de vill komma, vad deras mål är.
Mycket talar för att det är någon bisarr högerkult, men jag förstår inte hur de kan få med sig massvis av autonoma och annan vänster, samt massvis av veganer. Kanske till och med f d partiledare vid ett tillfälle, samt en del andra icke politiska men kända personer. + en hel drös med andra. Allt är för bisarrt. Alldeles för bisarrt.
Analysera och påverka en psyke alltså. Antingen har de fått för sig att man är speciell på något sätt, "en sådan som folk följer" eller så är någon med makt arg på en. Eller så har det att göra med DNA. Manipulerade youtube-videos i byn försökte förmedla att någon ville ha barn med mig. Antingen menar de en speciell person, vem vet vem, eller flera olika kandidater. Kanske är det en tjej ifrån förr, men jag vet inte. Ändå för bisarrt det med. Men vem vet.
Det kanske är en main handler som ändå delar samma mål på något sätt, vad vet jag. Då ger de väl sig. Vad det nu målet må vara. Högst oklart det med.
Jag tror det bästa man kan göra är att antingen ignorera dem helt, kontakta Säpo/olika experter på sekter eller hyra in privatdetektiver. Alternativt samla bevis själv i den mån det går. De blir dock livrädda när man börjar samla in bevis, drar sig undan med en gång.
Ja infiltration, men det är en infiltration helt utan logik i mina ögon. För det första är det gravt oetiskt, vilket jag förutsätter att jag inte är den enda som tycker - ändå verkar alla gå med på det, även närstående till en själv.
De lyckas ju sannolikt inte manipulera en särskilt mycket dock. Ändå håller de på.
Att jag trivs bäst på landet har jag insett långt långt innan de började hålla på med de här knasigheterna i en stor grad.
Det är väldigt svårt att se vad de är ute efter, vart de vill komma, vad deras mål är.
Citat:
Ärligt talat tror jag det är omöjligt att veta vem som är huvudman. Om det är politiska eller religiösa extremister, någon säkerhetstjänst, eller vad som helst. Om det verkligen är en sekt, och vad den har för mål.
Konsten kanske är att erkänna att man inte vet allt. Att det är omöjligt att veta.
Kanske dumt att gissa sig fram, när det är totalt höjt i dunkel vad det verkligen handlar om.
100 teorier kan man lägga fram, och samtliga kan vara felaktiga.
Jag tror i alla fall att de skickar bra tjejer på en. Lika bra att tacka och ta emot det.
Sedan ignorera allt det andra. Om det fortfarande ens håller på.
Konsten kanske är att erkänna att man inte vet allt. Att det är omöjligt att veta.
Kanske dumt att gissa sig fram, när det är totalt höjt i dunkel vad det verkligen handlar om.
100 teorier kan man lägga fram, och samtliga kan vara felaktiga.
Jag tror i alla fall att de skickar bra tjejer på en. Lika bra att tacka och ta emot det.
Sedan ignorera allt det andra. Om det fortfarande ens håller på.
Min egna moder sa att jag troligen aldrig kommer veta vilka de är a.k.a. huvudmän. Det är ju sjukt att de kontaktar alla i ens sociala krets & rekryterar dem i operationen så ens egna vänner blir fria agenter i att anordna operationer på egen basis. De får ju veta målet med det hela sedan hur var & en agerar är mer eller mindre upp till individen. Men det märks efter att en har kontaktats eftersom de ofta ändrar inställning till en.
Utan tvekan är manipulation av trossystem det mest effektivaste sättet att påverka individer omedvetet under lång period. Vi vet ju idag att religion styr många människors beteende ganska direkt. Religion är ju en biljon-dollar industri! De på toppen av den industrin har alla incitament att se till att religion "finns" - därför kan det vara en sekt/kult/kyrka men mer troligt pekar det okända Frimurare på högnivå & alla dess intressenter knutna till religion såsom Jesuiter & Israel; USA.
De rekryterar alla i det här. Därmed är det svårt att peka finger eftersom det hela baseras i hemlig infiltration & påverkan.
Det kan vara så att dessa högnivå personer i nätverk som Frimurare eller någon stor kyrka utför deras egna social engineering. Jag kan säga att de är extremt intressede av att veta "vem du är" - alltså de är så desperata att samla data om dig men samtidigt använda den data för att skapa psykologiska operationer. Ju mer jag förstår mig på desto mer uppenbart är det att de är de facto en del av "Illuminati" mycket för att de delar samma mål vilket är att infiltrera alla delar av samhället i hemlighet & programmera människor vare sig direkt eller som vi är effektivt utsatta för: indirekt programmering via bl.a. sociala kretsen, TV-media, sociala medier etc.
Jag har läst & lyssnat mycket om Illuminati efter år av vara utsatt så jag blev isolerad. Det finns operationer i samhället som vill indirekt programmera människors beteende, tankebanor & allt det där - genom extrema metoder såsom att få sociala kretsen att ändra beteende så du själv ändrar det eller att påverka dig via dina vänner på sociala medier samt sociala medier i sig genom manipulation av algorithmer & reklam (The Great Hack-dokumentären).
Jag har redan identifierat deras varumärle vilket de gömmer sig bakom - "Illuminati". Självklart kan vi inte veta det då vi är utsatta för gaslighting & desinformationskampanj gjord att doskreditera oss inför alla samt en aktiv psykologisk operation online där de kontrollerar informationen rörande ämnen ifråga & att vissa agenter online vet att du vistas på forum där de har proxy eller dem själva som effektivt trollar dig.
Troligen är det en mix av eliter inom Frimurare, stater, katolska kyrkan & Israel som då sponsrar höger i USA. Det hela går ut på att påverka dig & ditt liv så du blir som de vill. Att de fått med sig ens familj betyder i andra ord att de äger dig såsom din familj äger dig.
Det som jag är övertygad om är att det grundar sig i psykologi. Det är deras huvudslagfält: psykologiska operationer (med social engineering). Om vi ser det som de gör: du & jag spelar i DERAS samhälle - vi är i DERAS spelplan. Därmed ser de oss som acceptabla spelare. Vi vill ju skapa ett liv i DERAS samhälle men de har andra "planer".
Jag vet inte om jag håller med dig om tjejer. Jag har haft tjejer som jag vet är med på det. Tänk dig att bli ihop med någon som kan bli övertygad att förstöra ditt liv inifrån & ut? Döda dig när du sover? Det är skrämmande tänke att sova med en tjej som kan manipuleras att skada dig internt & externt när ens egna familj har blivit övertygade att delta i något de ser skadar en men de är så inbitna på att hjälpa "kulten" & dess agenda att skadorna är acceptabla. Hur ska vi som utsatta någonsin gifta oss eller få en partner som vi litar med våra liv? Det är en omänsklig situation där de uppsåtligen visar att de kan infiltrerar vem & vad som helst i ditt liv så du blir traumatiserad vilket alla riktiga måltavlor blir.
De hävdar såklart att måltavlor "klarar sig för att de är 'utvalda'" eller sådant skit. Men kolla hur Scientologikyrkan trakasserar sina värsta "fiender" mycket likt "Gang Stalking" - att de Fair Game:ar en. Riktiga Targeted Individuals är alltså väldigt få precis som de som blir extremt utsatta för olika typer av förföljelse. De som hävdar att det finns många aktivt utsatta ljugar men jag är övertyagd att de övervakar några % av befolkningen & en promille av dem blir utsatta för någon påverkan eller analys dock ytterst få hamnar i 24/7-påverkansoperation med all kommunikation övervakat.
Det är bara deras skitsnack. Om jag hade en okänd fiende som manipulerar mitt liv så VILL jag veta vilka de är så jag kan skydda mig - det är mänsklig natur. Jag har gott om bevis om hur mitt liv har blivit dålig till följd av deras jävla operationer men ingen vill erkänna det vilket dessutom är svårt att påvisa skada om skadan sker i psyket & kroppen men det syns ju på livet främst i jobb & ekonomi. Det sista de vill erkänna är att deras medverkan i operationen skadat dig - istället skyller de på den utsatte & uppmanar till "förbättring" - så "psykopatiskt" är det. De skiter i hur mycket skadan blir så länge deras mål & agenda uppfylls.