2021-08-21, 21:17
Medlem
[complex]s avatar
Kan ni tjejer/kvinnor berätta lite hur ni vill bli uppraggade ute, eller har blivit där ni verkligen gillade det?
Hur såg detta ut?
Jag kan tänka mig att nån kom och prata med er.. Ni vibbade, han kanske rörde er på benet eller så och ni vart kåta.. Börja hångla. och hamna sen i säng senare så.

Hur såg det ut? Hur vill ni annars bli "plockade" där ute? Och "tagna med storm". Berätta gärna hur en kille/man gjorde från start när ni sågs, till att ni haft sex. Och det kan vart ett ONS eller lett till förhållande..
Hur eskalera den man ni tyckt gjorde det bäst för er, eller om ni va på dom med..

Prata, vibba, smektes, hångla, gick och hade sex eller? Mest så, eller såg det helt annorlunda ut?
Nyfiken.
Berätta gärna detaljerat nu. Hur han fick er i säng..
Eller hur ni hade velat nån annan fick er i säng på det mest optimala sättet?

En annan sak. Ni med "daddy issues".. Vad söker ni där ute? Mer nån "supermysig" man som får er känna er trygga, eller nån som kåtar upp er som fan där ute? Typ som tar er på låret eller liknande.. Ni rinner till om nån smeker er typ, ni hånglar, ni vill gå och ha sex..
Berätta gärna vad ni söker, vart med om eller annat.

Skriv en hel skön sexig novell om ni har lust sålänge det är baserat på verklighet så. Thnx
Va inte blyga nu.. men va ärliga.

Det är helt lugnt om det såg helt annorlunda ut än vad jag skrev liksom.. Berätta ba. Nyfiken!
Typ, pratade han och sa han ville ha sex, eller sa han inget om sånt, utan mer retade er och ni fatta det undermedvetet. Va han mystisk? Annat?

edit: Lite grundregler! INGA KILLAR SKA SKRIVA det är offtopic och ska rapporteras. Detta är för kvinnor och mig, inte män. Kalla inte någon här för "hora" eller annat ok.. Läst vad vissa skriver om kvinnor på detta forum så. Ni kan dra vidare nu.
Inga killar/män får skriva här, det är OFFTOPIC. Jag vet att vissa på forumet är extremt tröga när det gäller regler och att posta i mina trådar. Acceptera detta. Enbart tjejer/kvinnor nu.. Visa respekt ni andra, inga negativa kommentarer oavsett vad någon skriver. Ni bidrar inte ett shit. frågar enbart tjejer/kvinor nu. Ni kvittar här i denna tråd.
Senast redigerad av [complex] 2021-08-21 kl. 21:35.
Citera
2021-08-21, 21:27
Medlem
Var ut med arbetskamrater på krogen och så kom HAN fram och sa "Tjena kexet, står du här och smular" och jag tyckte det var så himla charmigt. Det ena ledde till det andra och nu har vi varit ett par i 25 år!
Citera
2021-08-21, 21:34
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Personkrets3-1
Var ut med arbetskamrater på krogen och så kom HAN fram och sa "Tjena kexet, står du här och smular" och jag tyckte det var så himla charmigt. Det ena ledde till det andra och nu har vi varit ett par i 25 år!

Ok, grattis. men det va mer detaljerat än så.. Hur det ena ledde till det andra är vad jag vill veta.. tack ändå. Grattis.
Citera
2021-08-21, 22:23
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Personkrets3-1

Om du pallar.. Berätta gärna hur han smekte dig eller annat.. Hur ni klicka med kemi eller attraktion och annat om du har lust. Mycket handlar om vibbar och energi så. Kemi. Typ, vem som börjar ta, hur han tog och annat.. Sånna tips. Tar killar olika på er? (Du har haft man i 25 år så kanske fel att fråga om just det..) Men om du vet.. Frågar dom om dom får ta innan dom tar typ börjar med knä eller annat, eller bara ser om det uppskattas och om inte slutar liksom och går vidare till nån annan som är mer intresserad.. Vilka har mest chanser och annat.. Ni gillar inte om dom är för på och inte fattar, jag fattar det!
Om ni säger nej ska det respekteras såklart.
Men dom som gjorde det på ett bra sätt och annat är intressant att veta. Han måste vart bra så.
Jag la mest armen om en gamla flickvänner, vi prata och börja hångla komemr jag ihåg då hela kvällen.. Sen hade vi sex och vart vi ihop. En annan gång tog en tjej mig på låret och vi hångla och annat.. Olika historier så, men mest det jag vill veta lite.. Hur andra "hugger in" på ett smidigt sätt så..
Eskalerar. Hon fick mig fort den gången, men hade druckit då. Hon va snygg som fan dock med..

Men för att dra en linje, nån av oss "högg in". En tryckte upp mig mot en vägg och hångla upp mig hon va grym jag vart chockad.. men det va efter vi vart på pub iof, och hängde med andra. Sen vart det sex såklart.
Och jag sa såklart inte nej till det.. Gillar om det är så med, hon red mig så underbart sen med. Bra dynamik!
När en tjej rider måste va en av mina favoritställningar förutom doggystyle på en brud, men lite OT..
Nån annan liksom fixa mest bara "logistiken" att vi hamna i säng eller kom till min säng i sånna lägen.. "Smög på mig" så..

Sen beror det på om det är ute på pub eller om två är solo såklart. Mer naturligt om två är själva det händer naturligt.. Ute är det kanske lite svårare.. Beror på så..
Vissa kanske är klängiga och tar som fan, det vet jag inte ens.. Men kan tänka mig det med endel. Vissa är mer blyga och tar inte alls lika mycket utan pratar mest.

Vill mest veta av alla brudar här vilka män ni uppskattat mest av era ONS eller annat.. Hur det såg ut liksom. Innan ni börja kyssas kanske, men innan med ev..
Ni fattar. "Inside tips" typ, eller hur ni önska dom mer var kanske.
Senast redigerad av [complex] 2021-08-21 kl. 22:37.
Citera
2021-08-21, 23:23
Medlem
radfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [complex]
Kan ni tjejer/kvinnor berätta lite hur ni vill bli uppraggade ute, eller har blivit där ni verkligen gillade det?
Hur såg detta ut?
Jag kan tänka mig att nån kom och prata med er.. Ni vibbade, han kanske rörde er på benet eller så och ni vart kåta.. Börja hångla. och hamna sen i säng senare så.

Hur såg det ut? Hur vill ni annars bli "plockade" där ute? Och "tagna med storm". Berätta gärna hur en kille/man gjorde från start när ni sågs, till att ni haft sex. Och det kan vart ett ONS eller lett till förhållande..
Hur eskalera den man ni tyckt gjorde det bäst för er, eller om ni va på dom med..

Prata, vibba, smektes, hångla, gick och hade sex eller? Mest så, eller såg det helt annorlunda ut?
Nyfiken.
Berätta gärna detaljerat nu. Hur han fick er i säng..
Eller hur ni hade velat nån annan fick er i säng på det mest optimala sättet?

En annan sak. Ni med "daddy issues".. Vad söker ni där ute? Mer nån "supermysig" man som får er känna er trygga, eller nån som kåtar upp er som fan där ute? Typ som tar er på låret eller liknande.. Ni rinner till om nån smeker er typ, ni hånglar, ni vill gå och ha sex..
Berätta gärna vad ni söker, vart med om eller annat.

Skriv en hel skön sexig novell om ni har lust sålänge det är baserat på verklighet så. Thnx
Va inte blyga nu.. men va ärliga.

Det är helt lugnt om det såg helt annorlunda ut än vad jag skrev liksom.. Berätta ba. Nyfiken!
Typ, pratade han och sa han ville ha sex, eller sa han inget om sånt, utan mer retade er och ni fatta det undermedvetet. Va han mystisk? Annat?

edit: Lite grundregler! INGA KILLAR SKA SKRIVA det är offtopic och ska rapporteras. Detta är för kvinnor och mig, inte män. Kalla inte någon här för "hora" eller annat ok.. Läst vad vissa skriver om kvinnor på detta forum så. Ni kan dra vidare nu.
Inga killar/män får skriva här, det är OFFTOPIC. Jag vet att vissa på forumet är extremt tröga när det gäller regler och att posta i mina trådar. Acceptera detta. Enbart tjejer/kvinnor nu.. Visa respekt ni andra, inga negativa kommentarer oavsett vad någon skriver. Ni bidrar inte ett shit. frågar enbart tjejer/kvinor nu. Ni kvittar här i denna tråd.
Jag vill inte bli uppraggad. Då blir jag bara misstänksam och sur. Jag vill jaga. Annars är det tråkit!
Citera
2021-08-22, 01:41
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radfittan
Jag vill inte bli uppraggad. Då blir jag bara misstänksam och sur. Jag vill jaga. Annars är det tråkit!

Mmm.. Vissa av er är så. Jag har vart med endel bisexuella kvinnor och dom har vart mest på så.. Jag är hetero och inte bisexuell eller gay, men dom tjejer som vart det själva har vart mest på tror jag nog... Dom gilla ju både och så, men jag inte hunnit haft sex med två kvinnor samtidigt än dock vilket är synd!

Men dom vet vad dom vill ha. Jävligt sexigt om en brud jagar faktiskt.. =) En gång när en låg naken i sängen när jag skulle krypa ner också.. Det va nice.. grymt skönt sex om det blir så.. Att båda vart kåta, inget händer, men hon "smyger på" som sagt. Det va en skön överaskning alltså att hon låg där under täcke när man skulle gå och sova. Fast hon och jag klickade inte helt utöver sexet, men det är en annan historia..
En annan fin tjej ville massera mig hon va schysst, och ledde till sex. Men kommer ihåg att jag visa intresse, men på ett bra sätt så, men eventellt inte direkt så. Men tyckte bra om henne!
Va ju bara snälla emot varandra som det ska va.. Prata och öppna, sen kan det bli så om man har tur ibland. Handlar nog mest om att man skulle vart mer omgiven av kvinnor i livet som sagt.. Hmm. Nån bättre livssituation livet igenom hade vart nice så.. Och det där hände ju när man bodde lite med andra ett tag där, men palla gå in på det nu.
Men kan tänka mig att vissa kollektivboenden är asbra för att träffa brudar med och andra liknande situationer om det är kvinnor man klickar med d.v.s..

Men det bästa som kille att nog att teasa en kvinna.. Skämta och reta henne lite. Ungefär som att pussa och smeka runt hennes fitta. Innerbenen och magen, ljumsken och allt. Allt utom hennes underliv. Skoja Man kan blåsa lite lätt om hon "förtjänar".. hehe. Sen får det va nog. Sålänge hon inte "äter upp en då" iof om hon inte får som hon vill. Nä, men du fattar..
Retas kanske är bäst..

Jag frågar ju er, ni vet bäst. Fast nu handlade det om hur man kom till sängen och inte vad som händer i sängen iof! Det behövs inte skrivas här, men upp till er med iof.
Nu natt. Nighty
Senast redigerad av [complex] 2021-08-22 kl. 01:59.
Citera
2021-08-22, 02:52
Medlem
IcyHearts avatar
Det är faktiskt väldigt svårt att beskriva och definiera. Men jag gör ett försök. Det blir långt så jag skriver kanske en TLDR där nere för andra som bara läser och vill ha snabba tips.

För det första, om man inte fått någon som helst attraktion, så kommer det inte spela nån roll vilken som helst approach eller så, som han kör sedan. För mig är det lite så att antingen finns attraktionen där eller inte. Och det märks ganska tidigt i interaktionen, dvs första minutrarna oftast.

Den bästa ”uppraggningen” var den som absolut inte kändes som en sådan. Dvs båda tittade på varann och man märkte att båda tittade alldeles ”för länge”. Detta var i krogmiljö.

Det som gjorde att jag blev attraherad (förutom att han var då ganska snygg i mina ögon), var faktiskt att han utstrålade en sån naturlighet. Han hade både en hungrig blick, men agerade ändå så.. försiktigt, nästan oskuldsfullt, på något sätt. Alltså motsatsen mot en player, var känslan.

Det som bidrog till attraktionen var att han verkligen verkade helt ”knockad” av att se mig. Kände mig attraktiv då. 👍

Vi stod vid baren och han fann snabbt mål i mun efter den långa ömsesidiga blicken och sa hej, samt frågade om han fick bjuda på en drink, samtidigt som han log genuint.

Vi började helt enkelt bara småprata, inget speciellt. Det han gjorde bra var att han inte tog på mig alls, fysiskt. Perfekt gentleman.

Sen blev det bara att vi pratade, drack och dansade. Hängde ihop hela kvällen. När vi hade druckit lite mer och dansade, så blev det ett sånt där ömsesidigt ögonblick, där vi började kyssas. Det var båda som initierade det då, dvs det blev en helt naturlig, ömsesidig kyss.

Han småskojade också ett par gånger under kvällen, visade lite humor vid precis rätt tillfällen. Han gjorde en helt unik sak precis i början, som var extremt rolig men som jag inte kan outa här, pga anonymiteten. Men det var riktigt kul i alla fall. Och jag visste nog redan då, att jag var illa ute och kunde trilla dit på den här killen.

Eftersom han var helt bedårande så hängde jag med honom hem och sen var vi oskiljaktiga i flera år därefter.

TLDR: Naturlig attraktion behöver finnas från början. Gentleman som småpratar, visar lite humor. Inte har något ”game”, utan beter sig naturligt och trevligt. Samt inte tar fysiskt på kvinnan, förrän det är helt uppenbart att hon vill. = Landar en flickvän i slutet av kvällen, i detta fall!
Senast redigerad av IcyHeart 2021-08-22 kl. 02:56.
Citera
2021-08-22, 08:46
Moderator
pbos avatar
Trams raderat och varningar utdelade.

OBS! TS kan inte bestämma vilka som får svara.

Rubrik ändrad från: Kan kvinnor berätta hur ni vill eller har blivit uppraggade? På bästa sätten.

/mod
Citera
2021-08-22, 09:04
Medlem
radfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [complex]
Mmm.. Vissa av er är så. Jag har vart med endel bisexuella kvinnor och dom har vart mest på så.. Jag är hetero och inte bisexuell eller gay, men dom tjejer som vart det själva har vart mest på tror jag nog... Dom gilla ju både och så, men jag inte hunnit haft sex med två kvinnor samtidigt än dock vilket är synd!

Men dom vet vad dom vill ha. Jävligt sexigt om en brud jagar faktiskt.. =) En gång när en låg naken i sängen när jag skulle krypa ner också.. Det va nice.. grymt skönt sex om det blir så.. Att båda vart kåta, inget händer, men hon "smyger på" som sagt. Det va en skön överaskning alltså att hon låg där under täcke när man skulle gå och sova. Fast hon och jag klickade inte helt utöver sexet, men det är en annan historia..
En annan fin tjej ville massera mig hon va schysst, och ledde till sex. Men kommer ihåg att jag visa intresse, men på ett bra sätt så, men eventellt inte direkt så. Men tyckte bra om henne!
Va ju bara snälla emot varandra som det ska va.. Prata och öppna, sen kan det bli så om man har tur ibland. Handlar nog mest om att man skulle vart mer omgiven av kvinnor i livet som sagt.. Hmm. Nån bättre livssituation livet igenom hade vart nice så.. Och det där hände ju när man bodde lite med andra ett tag där, men palla gå in på det nu.
Men kan tänka mig att vissa kollektivboenden är asbra för att träffa brudar med och andra liknande situationer om det är kvinnor man klickar med d.v.s..

Men det bästa som kille att nog att teasa en kvinna.. Skämta och reta henne lite. Ungefär som att pussa och smeka runt hennes fitta. Innerbenen och magen, ljumsken och allt. Allt utom hennes underliv. Skoja Man kan blåsa lite lätt om hon "förtjänar".. hehe. Sen får det va nog. Sålänge hon inte "äter upp en då" iof om hon inte får som hon vill. Nä, men du fattar..
Retas kanske är bäst..

Jag frågar ju er, ni vet bäst. Fast nu handlade det om hur man kom till sängen och inte vad som händer i sängen iof! Det behövs inte skrivas här, men upp till er med iof.
Nu natt. Nighty
Intressant att du observerar detta hos bisexuella. Det kanske är därför jag har jaktinstinkt! Så vill du ha den typen av tjejer är det bäst att du är trevlig men inte visar intresse direkt. Ge inte ditt nummer utan låt henne be om det själv eller ta reda på det. Om du vill ligga så säg ingenting om det, säg typ "jag ligger inte på första dejten" då jävlar rinner det till!
Citera
2021-08-22, 10:42
Medlem
empoisonnes avatar
Jag är inte typen som blir uppraggad särskilt ofta. Men som någon skrivit redan så måste det ju finnas någon form av ytlig attraktion redan från början. Sedan är det ju skillnad på i vilket sammanhang kontakten tas.

Det är inte särskilt komplicerat egentligen. Några gånger har jag hookat upp med folk ute och då har det varit fråga om den där ytliga attraktionen och att man ganska omedelbart zoomat in på samma frekvens typ. En var jag tillsammans med i 14 år, en från och till och av och på i sju-åtta år och en annan hade jag också kontakt med ganska länge.

Den första sa typ "Du pratar också svenska, va?". Vi var båda sjukt bänga och i ett stökigt sammanhang där det nästan inte var några andra svenskar. Det höll i 14 år. Den andra sa nog inget, det liksom bara blev ändå. Funkade också länge. Och den tredje sa att jag såg ut som en liten gopnik. Det gjorde jag så det var inget pinsamt The Game-neggande. Det var mer ett konstaterande. Det ledde också till en bestående kontakt. Personer som jag liksom bara vibbat med. Det är ingen som har försökt. Så att säga. Det har bara blivit.

Det finns ingen manual för hur man ska göra. Jag har hookat upp även med personer jag inte så där omedelbart vibbat med, men det har inte lett till något längre samröre.

Annars har jag träffat folk i andra sammanhang och då blir man ju inte uppraggad på det där sättet. Jag hade en relation i typ 1,5 år. Vi träffades i ett diskussionssammanhang på nätet, men kände till varandra sedan innan. Att då bli utfrågad på date är ju inte ett uppraggande som aves i TS. Inte heller Tinderdejter är uppragganden som avses i TS så dem lämnar jag därhän. Men oavsett vad så handlar det för mig om ytlig initial attraktion och sedan att man liksom vibbar, att det flyter på. Typ så.
Senast redigerad av empoisonne 2021-08-22 kl. 10:52.
Citera
2021-08-22, 10:50
Medlem
Idumeas avatar
Det är en bra start om han kan hela internationalen och inte bara refrängen, sen kan man ta det därifrån tänker jag.
Citera
2021-08-22, 20:19
Medlem
[complex]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Det är faktiskt väldigt svårt att beskriva och definiera. Men jag gör ett försök. Det blir långt så jag skriver kanske en TLDR där nere för andra som bara läser och vill ha snabba tips.

För det första, om man inte fått någon som helst attraktion, så kommer det inte spela nån roll vilken som helst approach eller så, som han kör sedan. För mig är det lite så att antingen finns attraktionen där eller inte. Och det märks ganska tidigt i interaktionen, dvs första minutrarna oftast.

Den bästa ”uppraggningen” var den som absolut inte kändes som en sådan. Dvs båda tittade på varann och man märkte att båda tittade alldeles ”för länge”. Detta var i krogmiljö.

Det som gjorde att jag blev attraherad (förutom att han var då ganska snygg i mina ögon), var faktiskt att han utstrålade en sån naturlighet. Han hade både en hungrig blick, men agerade ändå så.. försiktigt, nästan oskuldsfullt, på något sätt. Alltså motsatsen mot en player, var känslan.

Det som bidrog till attraktionen var att han verkligen verkade helt ”knockad” av att se mig. Kände mig attraktiv då. 👍

Vi stod vid baren och han fann snabbt mål i mun efter den långa ömsesidiga blicken och sa hej, samt frågade om han fick bjuda på en drink, samtidigt som han log genuint.

Vi började helt enkelt bara småprata, inget speciellt. Det han gjorde bra var att han inte tog på mig alls, fysiskt. Perfekt gentleman.

Sen blev det bara att vi pratade, drack och dansade. Hängde ihop hela kvällen. När vi hade druckit lite mer och dansade, så blev det ett sånt där ömsesidigt ögonblick, där vi började kyssas. Det var båda som initierade det då, dvs det blev en helt naturlig, ömsesidig kyss.

Han småskojade också ett par gånger under kvällen, visade lite humor vid precis rätt tillfällen. Han gjorde en helt unik sak precis i början, som var extremt rolig men som jag inte kan outa här, pga anonymiteten. Men det var riktigt kul i alla fall. Och jag visste nog redan då, att jag var illa ute och kunde trilla dit på den här killen.

Eftersom han var helt bedårande så hängde jag med honom hem och sen var vi oskiljaktiga i flera år därefter.

TLDR: Naturlig attraktion behöver finnas från början. Gentleman som småpratar, visar lite humor. Inte har något ”game”, utan beter sig naturligt och trevligt. Samt inte tar fysiskt på kvinnan, förrän det är helt uppenbart att hon vill. = Landar en flickvän i slutet av kvällen, i detta fall!

Mmm grattis. Det är så jag kört i livet. Utan "game", och bara vart ärligt intresserad. Ärligt intresserad och inte spelat svår eller ignorerat liksom hehe, kanske dåligt att läsa online eller lyssna på råd som "the game" ärligt talat. Det är ju bäst när det är naturligt som du skrev. Lät bra. Grattis till er båda där då.
Tack för att du dela då. Kul att läsa sånt ju hur andra gör, eller gjort så.
Jag har alltrid tyckte "the game" verka lamt.. Typ.. varför spela ointressera dnär man är intresserad som fan o.s.v.. Så har jag tänkt. Men vet inte helt hur det funkar så, men det borde va bäst att bara vara sigsjälv liksom utan massa spel.. Vette fan hur många kvinnor som tänder på spel och skit som "game" ärligt talat..
Säkert dom mest ytliga.
Anyways. Bra skrivet. thnx
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här