2021-08-21, 00:46
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Det är troligt eftersom HDs tilltag (förutom korkat argument att vilja ha dagbok över det hon inte gjort..) även förstörde favoritpäng.

Det finns fler än LW som tycker det är långsökt att samla cacher som man inte deltagit vid.

Konstigt att det inte är mer reglerat vid en kontosplit. En del är ju halvt galna, det är mer tävling än ett nöje.

Undraf dock om hon loggade om L*åws burkar? Om jag inte minns fel nämndes minst ett 40-tal.
Han gjorde ju samma sak som LW.

HD tyckte kanske det var enklare att sno från LW som var ihjälslagen.

Om ett konto delas p.g.a. en skilsmässa så har nog de flesta empati och förstår tragiken. Utom älskarinnan och hennes flying monkeys.
Citera
2021-08-21, 00:56
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smokeonthewater
Om ett konto delas p.g.a. en skilsmässa så har nog de flesta empati och förstår tragiken. Utom älskarinnan och hennes flying monkeys.
Hahaha!
Förstår tragiken?
Du menar detta med att HD är otrogen med JS?
Att den skenheliga HD gör en SD och ljuger för att kunna åberopa brist på tillit och fortsatt framstå som ett stackars offer och tillika godhjärtad och ren?

Den åttahövdade Hydran plockar cacher strax efter LW mördats.
Den hon hoppas är död.

Det visar att hat och obrutna sviter ang cacher stigit henne åt huvudet.
Citera
2021-08-21, 01:06
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Hahaha!
Förstår tragiken?
Att den skenheliga HD gör en SD och ljuger för att kunna åberopa brist på tillit och fortsatt framstå som ett stackars offer och tillika godhjärtad och ren?

Den hon hoppas är död.

Som i golf: ”It’s not how, it’s how many…”
Citera
2021-08-21, 01:09
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Hahaha!
Förstår tragiken?

Den hon hoppas är död.

Du gör ett bra jobb med att flytta fokus från LWs negativa sidor genom att svartmåla HD. Och du har en trogen svans som du lyckats hjärntvätta med ditt eviga upprepande av ditt hat mot HD.
Citera
2021-08-21, 01:14
Medlem
Citat:
LW visade vem hon var i alla chattar som finns sparade i FUP. Hon var en narcissist som enbart brydde sig om sig själv. När hon dog hade hon inga vänner kvar. Alla hade tröttnat på att lyssna på hennes ältande om hur elak SD var mot henne när han vägrade lämna HD. Alla förstod att det var LW, älskarinnan, som gjorde fel men hennes vänner var för fega för att säga något till henne.

LW var besatt av sex och män. Hon var totalt hänsynslös. Hon brydde sig bara om sig själv.

Ni hjärntvättar varandra med den bild ni vill ha av LW och projicerar allt negativt på HD. LW var inget helgon och HD var offret. Att ni sparkar på HD och sprider hat mot henne, för att göra LW till ett viljelöst offer, är riktigt lågt. Och du, Zilvereko, påstår att du inte känner hat och tror att du är en god människa p.g.a. det, sprider ändå hat här mot HD för att du av någon anledning tror att du måste försvara allt LW gjorde.

Dumheter,! Du vet inte vad jag tror. Du har fel i mycket. Har aldrig hatat någon enda människa i hela mitt liv. Inte heller nu. Det där har du och jag diskuterat förut.

Hat är en oerhört stark känsla och ordet används allt för ofta på ett felaktigt sätt. Det blir fel när man direktöversätter eng. "hate" till sv. hat.

I engelsktalande länder används ordet brett i alla möjliga sammanhang. T.o.m om mat!

Jag hatar inte HD. Har ju heller aldrig träffat henne. Men det jag känner till om henne via Fup och vittnesmål (som jag läser och begrundar) ... då ger hon mig vibbar av ett starkt obehag och jag är övertygad om att hon vet betydligt mer om mordet. Saker hon kände till.

Som sagt: jag hatar verkligen inte HD men tycker att hon är falsk och manipulativ. Allt enligt FUP och vittnesmål, alltså.

Hade hon inte varit det - då borde hon rimligtvis ha hjälpt polisen och inte betett sig som en vanekriminell i polisförhör och i TR.

Nu kan du berätta varför du själv hatar den för 3 år sedan mördade Lena så mycket. Sant. Lena var ingen oskyldig lammunge hon heller, men att hon mördades är ju helt sjukt.

Väntar nu med spänning på ditt svar.
Senast redigerad av zilvereko 2021-08-21 kl. 01:52.
Citera
2021-08-21, 01:18
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Som i golf: ”It’s not how, it’s how many…”
Ja, och jag undrar om "ord som beskriver världen" (loggremsan) var av vikt för att ligga på samma nivå som SD och JG?
Nåt som var behövligt för en obruten svit och där fanns inte HDs signatur men loggat en FTF digitalt har hon gjort.

SD i sin tur föreslog väl nåt rekord innan avresa (?).
Att han teamar upp med HD är rätt förutsägbart. Han måste fjäska rejält nu som helt bortgjord inför drömkvinnan som är på vift.

Det ser för korkat ut när SD pratar om JS i förhör. Som om de har delad vårdnad om den sköra kvinnan med instabilt psyke.
HD till psyk. HDs värld ska rasa om SD häktas.
HD får en heldags lek och väljer ut LWs Sottern?
Där nånstans har hon sen slängt SD överbord.
Citera
2021-08-21, 01:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Du gör ett bra jobb med att flytta fokus från LWs negativa sidor genom att svartmåla HD. Och du har en trogen svans som du lyckats hjärntvätta med ditt eviga upprepande av ditt hat mot HD.

Orolig att ditt victim blaming inte får fäste?
Citera
2021-08-21, 01:32
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Dumheter,! Du vet inte vad jag tror. Du har fel i mycket. Har aldrig hatat någon enda människa i hela mitt liv. Inte heller nu. Det där har du och jag diskuterat förut.
Hat är en oerhört stark känsla och ordet används allt för ofta på ett felaktigt sätt.Det blir fel när man direktöversätter eng. "hate" till sv. hat.

I engelsktalande länder används ordet brett i alla möjliga sammanhang. T.o.m om mat!

Jag inte HD. Har aldrig träffat henne. Men det jag känner till om henne via Fup och vittnesmål (som jag läser och begrundar) ... då ger hon mig vibbar av ett starkt obehag och jag är övertygad om att hon vet betydligt mer om mordet. Saker hon kände till.

Som sagt: jag hatar verkligen inte HD men tycker att hon är falsk och manipulativ. Allt enligt FUP och vittnesmål, alltså.

Hade hon inte varit det - då borde hon rimligtvis ha hjälpt polisen och inte betett sig som en vanekriminell i polisförhör och i TR.

Nu kan du berätta varför du själv hatar den för 3 år sedan mördade Lena så mycket. Väntar med spänning på ditt svar.

Citat:
Hat är en oerhört stark känsla och ordet används allt för ofta på ett felaktigt sätt

Men du tar dig rätten att bestämma att jag hatar LW?

Jag föraktar alla kvinnor som beter sig som LW, inte bara henne. Som inte håller sig för goda för att klänga på upptagna män. Speciellt föraktar jag kvinnliga pastorer som har sexuella förhållanden med gifta män som de vigt.

Citat:

Som sagt: jag hatar verkligen inte HD men tycker att hon är falsk och manipulativ

Men du kan inte se att LW var falsk och manipulativ?

Citat:

Varför skulle hon bry sig om att makens älskarinna blivit mördad?
Citera
2021-08-21, 01:49
Medlem
Citat:
Men du tar dig rätten att bestämma att jag hatar LW?

Jag föraktar alla kvinnor som beter sig som LW, inte bara henne. Som inte håller sig för goda för att klänga på upptagna män. Speciellt föraktar jag kvinnliga pastorer som har sexuella förhållanden med gifta män som de vigt.

Men du kan inte se att LW var falsk och manipulativ?

Varför skulle hon bry sig om att makens älskarinna blivit mördad?

Förakt är snarlikt hat och dina inlägg dryper av hat, förakt och bitterhet gentemot den för 3 år sedan brutalt mördade Lena.

Ok. Får man veta varför du hatar och föraktar Lena så djupt? Din sista mening avslöjar mycket om dig.
Citera
2021-08-21, 01:52
Medlem
develis avatar
Citat:
Aaaa, men då blev det ju tydligare. 🤘
Du är alltså arrogant och ser dig som förmer.
Hånfull.

För kännedom är du så särpräglat hatisk mot just LW som det bara går. Bitter som malört.

Det är nog bara HD som toppar din avsky.

Fast du har ju iofs tyckt att det var rätt åt LW att hon mördades.
Citera
2021-08-21, 01:53
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:

Orolig att ditt victim blaming inte får fäste?

Till skillnad från dig så bryr jag mig inte om vad andra tycker. Jag är inte här för att manipulera någon. Jag skriver bara vad jag själv tycker.

Jag tror att mordet var en konsekvens av hur LW levde sitt liv. Om vi inte vågar titta på orsak och verkan så finns det ingenting att lära sig här. Vi kan lära oss av andras misstag. Andra kvinnor och män kan se vad konsekvenserna kan bli av att leva som SD och LW gjorde. Det här fallet kan bli ett varnande exempel för andra. Men inte så länge det inte är tillåtet att kritisera BO. Inte så länge som hon ska framställas som ett viljelöst offer utan eget ansvar för sitt liv och sina val.
Citera
2021-08-21, 02:01
Medlem
develis avatar
Citat:
Till skillnad från dig så bryr jag mig inte om vad andra tycker. Jag är inte här för att manipulera någon. Jag skriver bara vad jag själv tycker.

Jag tror att mordet var en konsekvens av hur LW levde sitt liv. Om vi inte vågar titta på orsak och verkan så finns det ingenting att lära sig här. Vi kan lära oss av andras misstag. Andra kvinnor och män kan se vad konsekvenserna kan bli av att leva som SD och LW gjorde. Det här fallet kan bli ett varnande exempel för andra. Men inte så länge det inte är tillåtet att kritisera BO. Inte så länge som hon ska framställas som ett viljelöst offer utan eget ansvar för sitt liv och sina val.
Du är ett varnande exempel. Ditt hat.

Spyr galla över LW för att få det till att hon får skylla sig själv.
Letar alternativa gärningspersoner åt SD och omhuldar HD.

Du är rätt genomskinlig, men försöker få det till att dina intentioner är både goda och kloka.
Den enda du möjligen kan övertyga är dig själv och det kallas självbedrägeri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in