• 1
  • 2
2021-08-20, 12:56
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Jag känner ett gäng singelmän som ständigt jagar efter asiater.
De kan inte heller motivera varför de föredrar asiatiska kvinnor. De dejtar oftast asiatiska kvinnor som rent av ser ut som barn. Jag skojar inte.

En singelman som jag känner är i min ålder och han är helt tokig i asiater. Han ska alltid prata med alla asiater och får han nys på att det finns en liten gul prick i stan, då försöker han ta kontakt med den.

Men oftast brukar det vara män i 50-60 års åldern som skaffar asiater. Jobbade på ett jobb en gång i tiden där det bara fanns singelmän som hade thailändska eller filippinska fruar som var ca 20 år yngre.

Jag blir fan äcklad av sådant. Asiater borde bli olagligt.
Men då är frågan. Svenska singelmän som ständigt jagar asiater, tror ni att detta har med att dom får inget annat och de utnyttjar andra desperata motpartner? Jag har hört att likasinnade möter likasinnade. Desperata killar, få desperata tjejer med andra ord.

Vad tror ni?
Citera
2021-08-20, 13:02
Medlem
Mobscenes avatar
Finns snygga asiater i Sverige. Ser inget fel med olika nationaliteter. Det är bara du som är en rasist.
Citera
2021-08-20, 13:05
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Finns snygga asiater i Sverige. Ser inget fel med olika nationaliteter. Det är bara du som är en rasist.

Inge fel med att vara rasist.

Självklart finns det fint folk överallt. Men jag talar om just svenska vita MÄN som väljer asiater. Jag tycker allt känns bara bluff. Asiater är desperata att få en VIT MAN för pengarnas skull. Svenska vita MÄN är desperata över att de behöver någon.
Citera
2021-08-20, 13:06
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Men oftast brukar det vara män i 50-60 års åldern som skaffar asiater. Jobbade på ett jobb en gång i tiden där det bara fanns singelmän som hade thailändska eller filippinska fruar som var ca 20 år yngre.
Man kan naturligtvis och med fog ha åsikter om rasblandning men jag tycker att det är väl magstarkt att kalla män i 50-60-årsåldern för pedofiler om de gifter sig med tjugo år yngre fruar. Mycket kan man kalla en kvinna mellan 30 och 40 men ett prepubertalt barn är hon inte.
Citera
2021-08-20, 13:16
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Inge fel med att vara rasist.

Självklart finns det fint folk överallt. Men jag talar om just svenska vita MÄN som väljer asiater. Jag tycker allt känns bara bluff. Asiater är desperata att få en VIT MAN för pengarnas skull. Svenska vita MÄN är desperata över att de behöver någon.

Vi får väl hoppas att dessa gubbar kommer med en input då? Åker de till Thailand för att hitta fruar?
Citera
2021-08-20, 13:17
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Vi får väl hoppas att dessa gubbar kommer med en input då? Åker de till Thailand för att hitta fruar?

Nej. De låter dom åka hit.
Citera
2021-08-20, 13:17
Medlem
Citat:
Jag känner ett gäng singelmän som ständigt jagar efter asiater.
De kan inte heller motivera varför de föredrar asiatiska kvinnor. De dejtar oftast asiatiska kvinnor som rent av ser ut som barn. Jag skojar inte.

En singelman som jag känner är i min ålder och han är helt tokig i asiater. Han ska alltid prata med alla asiater och får han nys på att det finns en liten gul prick i stan, då försöker han ta kontakt med den.

Jag blir fan äcklad av sådant. Asiater borde bli olagligt.
Men då är frågan. Svenska singelmän som ständigt jagar asiater, tror ni att detta har med att dom får inget annat och de utnyttjar andra desperata motpartner? Jag har hört att likasinnade möter likasinnade. Desperata killar, få desperata tjejer med andra ord.

Vad tror ni?

Det är ju allmänt känt att män i alla studier som gjorts på utseende och attraktion alltid valt de kvinnorna som ser yngst ut. Dvs mest feminina drag, smala & vitala. Så en "minipedofil" bor det allt inom alla män, om man ska tolka lagstiftningen om personer under 15.

På samma sätt som asiatiska kvinnor har perfekta kroppar för mäns genetiska kompass (smala, små, vitala, ytterst lite fett) så har väl afrikaner stora kukar (för att penetrera afrikanska kvinnors enorma rövar såklart) medans män i norr har bäst anlets drag
Senast redigerad av Cheddarjoe 2021-08-20 kl. 13:20.
Citera
2021-08-20, 13:18
Medlem
Den värsta "gula febern"- snubben jag vet verkar lida simultant av djungelfeber, latinafetisch, och vilja sätta på prostituerade av precis alla nationaliteter, men det blir oftast Vietnam eller Thailand ändå.

Vet inte riktigt varför, tror det beror på att han sett filmen "Full metal Jacket" minst 50ggr och blev fixerad av "Me so horny, me sucky-sucky me love you long time".

Kolla om dina vänner sett den filmen, tror svaret ligger där. Kanske om man ser den, eller just den scenen tillräckligt många ggr så fastnar det i huvudet.
Citera
2021-08-20, 13:19
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Det är ju allmänt känt att män i alla studier som gjorts på utseende och attraktion alltid valt de kvinnorna som ser yngst ut. Dvs mest feminina drag, smala & vitala. Så en "minipedofil" bor det allt inom alla män, så är det bara.

Har inte detta med att om du är smal så ser du yngre ut. Är man yngre då är man mer feril och kan skaffa fler barn.

Jag har själv gått ned 10 kg och jag blev genast 10 år yngre i mitt utseende.
Citera
2021-08-20, 13:22
Medlem
Tror att en absolut majoritet av Asiatiska kvinnor inte/ej ser någon attraktion i svenska män som är 20-30 år äldre.
Snarare handlar det om en bra konstruktion för framtiden. I denna affärsuppgörelse ingår även exempelvis sex.

Att förbjuda detta innebär i princip att förbjuda golddiggeri som när en svenne-brud är ute efter rik knös att gifta sig med. Den typen av horeri finner man överallt.

Vifta med pengar och det finns gott om brudar som står med trosorna i handen. Horor hela högen men fullt legaliserat. (ska detta också förbjudas)

Pengar, statushöjning, klassresa uppåt får de flesta fittor att öppna sig vidare än vad en ladugård med öppna portar förmår. (ska det också förbjudas)

Asiatiska o svenska män utnyttjar varandra, dock är det ristat i sten i detta landet att kvinnor är offer med vita vingar o änglar. (tror ni på detta om kvinnor, offer och vita vingar är ni bra dumma i huvudet)
Citera
2021-08-20, 13:23
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Nej. De låter dom åka hit.

Alla har olika smak. Asiaten jag träffade var mycket snyggare än många nordiska kvinnor. Populär och högt eftertraktad var hon. Dina tankeställningar rör helt enkelt äldre gubbar som är desperata som har svårt att få till det.

Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
Det är ju allmänt känt att män i alla studier som gjorts på utseende och attraktion alltid valt de kvinnorna som ser yngst ut. Dvs mest feminina drag, smala & vitala. Så en "minipedofil" bor det allt inom alla män, så är det bara.

Knappast.
Citera
2021-08-20, 13:23
Medlem
Citat:

Har inte detta med att om du är smal så ser du yngre ut. Är man yngre då är man mer feril och kan skaffa fler barn.

Jag har själv gått ned 10 kg och jag blev genast 10 år yngre i mitt utseende.

Jo, asså. Psykologin är ganska enkel. När man blir sexuellt attraherad utav någon så blir kinderna och läpparna röda av anstormningen av blod = därför sminkar sig kvinnor med Rough, läppstift. Men detta vägrar feminister prata om. =)

Asså det finns en genetisk kompass i män som kvinnor inte fattar. Det handlar om två saker: Vitalitet & Förmåga att ta hand om barn.
Det kan översättas till följande:

Vitalitet:
Ungdomlighet, lågt fett %, välvårdad hy & hår. Det räcker oftast för att vinna någon utseende tävling, det spelar ingen roll om man är "SNYGG" eller "FUL" så länge man sätter dom punkterna.

Förmåga att ta hand om barn:
Smarthet, kvickhet, skärpa, IQ, rolig, osv.

Har man dessa två saker så finns det ingen man i världen som nekar dig. (Förutsatt att han är singel osv orkar inte dra en hel A4 men du fattar)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in