2021-08-20, 00:13
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Eller kanske till dig och massor av andra!!?

Fast jag vill inte dö och kommer inte att maximera mina risker för det.
Citera
2021-08-20, 00:17
Avslutad
Jag har inte följt en enda jävla restriktion under denna "Pandemi" jag har jobbat i butik "Stora Coop" mött folk varje dag utan munskydd, blev lite lätt förkyld för några månader sedan, stannade hemma då, sedan dess, har inte mått dåligt en dag! Varför ska jag spruta i mig nått som är helt experimentellt???
Citera
2021-08-20, 00:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Fast enlig mig är det just det du gjort!
Citera
2021-08-20, 00:23
Avslutad
Citat:
Fast enlig mig är det just det du gjort!
Men men vi får väl se i end game, troligen har du en massa skit i kroppen och jag inte, och vi båda överlever denna "fruktansvärda pandemi"
Citera
2021-08-20, 00:23
Medlem
Citat:
Dör hellre i Covid än tar detta "Vaccin"
Jag hoppas också på det bästa!
Citera
2021-08-20, 00:32
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:

Vad var det för en absurd oxymoron. Det var ju precis det du gjorde om du tog frankenvaccinet. Friska människor räds inte en förkylning men däremot en kemisk cocktail rakt in blodomloppet bestående av bla nanopartiklar och mRNA.

Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Tack för ditt namn!! Du är en utmärkt representant och det är i dessa trådar ni träffar varandra.

Tack för ditt. Glad att kunna glädja er sakliga får.... Vi träffas varje dag, vi som inte är hypokondriker har inte brytt oss direkt och se på fan inte en enda sjuk. Ni som däremot är vrak och konstant sjuka kanske snarare skall fundera på ert kassa immunsystem och varför det är så.
Citera
2021-08-20, 00:36
Avslutad
Citat:
Jag hoppas också på det bästa!
Det finns 4 vägar ut ur detta .. 1 Jag har fel, 2 du har fel, 3 ingenting händer, 4 ALLA dör!
Citera
2021-08-20, 00:44
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Vad var det för en absurd oxymoron. Det var ju precis det du gjorde om du tog frankenvaccinet. Friska människor räds inte en förkylning men däremot en kemisk cocktail rakt in blodomloppet bestående av bla nanopartiklar och mRNA.

Tack för ditt. Glad att kunna glädja er sakliga får.... Vi träffas varje dag, vi som inte är hypokondriker har inte brytt oss direkt och se på fan inte en enda sjuk. Ni som däremot är vrak och konstant sjuka kanske snarare skall fundera på ert kassa immunsystem och varför det är så.

Än så länge har det i Sverige dött väldigt få av vaccinerna och långt fler av hösnuvan.

Tänker att det kan spela roll i folks tankesätt.

Sen finns det givetvis några få räddhågsna alternativa människor där ute.
Citera
2021-08-20, 00:54
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Exakt så!!!

Ja mycket dubbeltänk från dom stackars fåren.

Citat:
Än så länge har det i Sverige dött väldigt få av vaccinerna och långt fler av hösnuvan.

Tänker att det kan spela roll i folks tankesätt.

Folk dör, så har det alltid varit även om det kom som en fet överraskning för många av er. Jag håller ju inte på något plan med om hur man skulle bekämpa detta virus från ett labb i Wuhan så man har ju tveklöst gjort saker som bara dödat människor men faktum kvarstår att är du ung och frisk så råder du ingen risk att dö av covid, det är ju på samma nivå som att dö av köldskador eller terrorism men vaccinet däremot dödar oavsett ålder. Litar du på sifforna från dom som godkände och/eller gav dig frankenvaccinet så får du väl göra det. Är väl bara att kolla på VAERS totalstopp angående vaccindöda för att förstå att det är en total mörkläggning som pågår. 4200 döda första 3 veckorna sen bara 400 döda nästa 6 månader? Snälla ingen kan tro på dom siffrorna.

Dessutom är det rättvist att räkna allt inom 30 dagar från covid som coviddöd men bara sätta 24 timmar som gräns för vaccinet? Räkna kan man ju trots allt göra lite som man vill så hur du väljer att ta till dig statistiken och kanske framför hur du ser på vem den kommer ifrån är ju upp till dig. Dessutom är inte big pharma i begravningsbranschen så att folk skall dö är lite av en halmgubbe från vaccinvurmare för tjänar du pengar på dyra sjukdomar så är det dyra operationer och undersökningar och piller som gäller så det ni skall oroa er för är kroniska sjukdomar och inte död.
Citera
2021-08-20, 00:57
Medlem
Jag är en av dem. Mest på grund av att jag drivs av att reta folk, är ideologiskt emot statligt förtryck men också för att jag inte pallar masa röven till läkaren.
Citera
2021-08-20, 01:00
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ja mycket dubbeltänk från dom stackars fåren.

Folk dör, så har det alltid varit även om det kom som en fet överraskning för många av er. Jag håller ju inte på något plan med om hur man skulle bekämpa detta virus från ett labb i Wuhan så man har ju tveklöst gjort saker som bara dödat människor men faktum kvarstår att är du ung och frisk så råder du ingen risk att dö av covid, det är ju på samma nivå som att dö av köldskador eller terrorism men vaccinet däremot dödar oavsett ålder. Litar du på sifforna från dom som godkände och/eller gav dig frankenvaccinet så får du väl göra det. Är väl bara att kolla på VAERS totalstopp angående vaccindöda för att förstå att det är en total mörkläggning som pågår. 4200 döda första 3 veckorna sen bara 400 döda nästa 6 månader? Snälla ingen kan tro på dom siffrorna.

Dessutom är det rättvist att räkna allt inom 30 dagar från covid som coviddöd men bara sätta 24 timmar som gräns för vaccinet? Räkna kan man ju trots allt göra lite som man vill så hur du väljer att ta till dig statistiken och kanske framför hur du ser på vem den kommer ifrån är ju upp till dig. Dessutom är inte big pharma i begravningsbranschen så att folk skall dö är lite av en halmgubbe från vaccinvurmare för tjänar du pengar på dyra sjukdomar så är det dyra operationer och undersökningar och piller som gäller så det ni skall oroa er för är kroniska sjukdomar och inte död.

Att du misstror officiella siffror men tror på alternativa säger mig en del. Du får tro på vad du vill. Men du är fortfarande en verklighetsförnekare.
Citera
2021-08-20, 01:15
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ja, vi rundjordsfår är jobbiga ibland 😁

Trevligt att jag hade rätt! Se nu till att hålla kontakten. Ni har säkert mycket gemensamt. Fullmåne ikväll, på ena sidan! Ser ni den?

Känner du dig ensam ikväll eller?

Citat:
Att du misstror officiella siffror men tror på alternativa säger mig en del. Du får tro på vad du vill. Men du är fortfarande en verklighetsförnekare.

Jag förstår siffror så dom får ju gå ihop men det är inte så viktigt för dig och jag pratade inte om alternativa siffror utan om brist på rapportering men inte ens det förstod du. Nej det är du som tagit ett otestat frankenvaccin innehållande bla nanopartiklar och mRNA för att sedan intala dig själv att du är mer frisk efter denna giftiga kemiska cocktail rakt in i blodomloppet, allt för en ofarlig förkylning för alla friska människor under 60 så du har totalt tappat ditt förstånd.

Det är ju ni som är dom rädda hypokondrikerna, det måste ni åtminstone förstå för annars blir det ju löjligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in