Citat:
Ursprungligen postat av
Braskamin58
Avföringen tror jeg kom fra hunden. Hunden hadde gjort i fra seg på andre etasje.
Tror hun mener slepesporet. At det besto av avføring.
Når det gjelder hunden og avføring, så kan det hende at den hadde gjort fra seg i andre etasje fordi at den ikke kunne gå tur om morgenen.
Jeg skreiv for et par dager siden at den kanskje gjorde ifra seg p.ga. redsel fordi at AE hadde blitt angrepet, men når jeg tenker meg om, så var det avføring, og ikke urin.
Den må ha vært alene der i flere timer uten at AE har kunnet lufte den.
Det som er naturlig hvis en hund vil på do, er at den trekker mot ytterdøren, og stiller seg der, og syter og ser på døren. Her har hunden gjort fra seg i andre etasje.
Valpen var veldig liten, og har trolig ikke vært i stand til å kunne gå ned trappen selv.
Dette kan igjen bety at noen har båret valpen ned, og låst den inn i peisstuen/finstuen.
Dette må ha skjedd lenge etter at den normalt fikk lufting, mange timer etterpå, ellers ville den ha gjort ifra seg i finstuen. Normalt lufter man hunden så tidlig som mulig, og vi vet at AE sto opp veldig tidlig. Så er spørsmålet; hvem ankom huset mange timer etter at AEF hadde forsvunnet, og så har båret valpen ned?