Citat:
Ursprungligen postat av
tjuvradd
Av teoriene som diskuteres på forumet virker teorien om opiodforgiftning klart mest troverdig. Dette forklarer at GM (TH) ikke var tilstede i SV4 når hun ble drept. Fallet i trappen kan forklares ved at giften da har gjort AEH tilstrekkelig omtåket. Opiodoverdose fører slik jeg har forstått det til kvelning noe som forklarer sporene etter kvelningsdød.
Dette er den mest plausible forklaringen, mener jeg. Ingen morder behøvdes på åstedet.
Citat:
Da gjenstår det å forklare hvor liket har blitt av. Her tror jeg som tidligere nevnt at TH må være hettemannen for at det skal gå opp. TH har gått tilbake til SV4 og enten kvittet seg med liket eller gjemt bort liket midlertidig på eiendommen.
Er det realistisk at han kan ha brukt syre til å løse opp liket for senere å skylle resultatet ned i avløpet. Det vil nok ta en del tid for en syre å løse opp et menneske tilstrekkelig så det kan forklare hvorfor dette måtte gjøres tidlig på dag.
I breaking bad brukes flussyre til dette men usikker på hvor realistisk det er.
Kjemisk oppløsning av lik tar sin tid, først og fremst, og det er ikke en luktfri prosess heller.
Så det kan ikke ha blitt gjort i huset. Usannsynlig at han har gjemt liket på eiendommen
ettersom han ganske kjapt ble plassert på hotell under fullstendig overvåkning, hvor han
ble værende flere døgn. Et lik begynner å avgi lukt etter et knapt døgn, og det hadde nok
stinket grundig da politiet ankom eiendommen.
Nei, liket må ha vært fraktet avgårde før politiet ble tilkalt.
Jeg tror personen som kjørte til Kv*tfj*ll i13-tiden kan ha
noe med det å gjøre. For alt vi vet kan han ha foretatt turen
uten å vite hva som lå i lasterommet på pickupen.