Citat:
Ursprungligen postat av
WordWarrior
Så kallad liberal och sexpositiv feminism existerar inte i verkligheten. All feminism kan sammanfattas som att kvinnor är offer och män är förövare. Om feminismen vore liberal så skulle de inte kalla sig femi-nister överhuvudtaget. Rätten att få vara en hora och slampa är alltså ingen åsikt som är kompatibel med en kamp mot sexismen och patriarkatet.
Hon kanske bara är kåt? Tack för att du tipsade om hennes onlyfans!!
Sexpositiv feminism men den är tyvärr inte så vanlig i sverige. Här är det rätt mycket hyckleri rent allmänt. Typ att det är förbjudet för män att köpa sex från kvinnor men att Bianca Ingrosso kan betala för att få Yoni masserad. Tyvärr finns det många väldigt uppmärksamhetskåta personer som får höras och synan i hög grad i sverige, Cissi Wallin, Ekis Ekman osv, som är emot denna typ av feminism.
Sexarbetare ser lite mer nyktert på offer/förövare-dynamiken. Tex: du är offret som köper min fitta och inte får nån gratis, men jag gillar dig ändå för du ger mig pengar. Det är därför de själva ofta är emot sexköpslagstiftningen i sverige, men det märks inte på grund av att bara de "trasiga hororna" samt människohandelsoffren syns i media. Jag ser ingen konflikt i att en hora kallar sig feminist. Jag älskar för övrigt onlyfans, det har demokratiserat porren.