2021-08-19, 20:21
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Vilka beteenden är det du vill avkriminalisera?

Sverige har varit i fred i mer än 200 år.

Källa på detta tack.

Vilka krav är det du menar att man sänkt?
Jag skriver 20 rader, och du svarar ett par rader (inklusive den (i sammanhanget) hjärnslöa "haru nån källa eller, öh?)

Jag underkänner ditt "svar". Gör om och bemöda dig lite i svaret.
Citera
2021-08-19, 20:22
Medlem
JustZlatans avatar
Feministisk porr är väl ändå okej för feministerna?
Citera
2021-08-19, 20:22
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Jag skriver 20 rader, och du svarar ett par rader (inklusive den (i sammanhanget) hjärnslöa "haru nån källa eller, öh?)

Jag underkänner ditt "svar". Gör om och bemöda dig lite i svaret.

Kvantitet är inte detsamma som kvalitet. Sorry.
Citera
2021-08-19, 20:24
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Nej. Avsaknaden av nyans i eran syn på feminism fortsätter att lysa starkt.
Hoppsan, fick visst ett till "svar" från dig. Nu förstår jag mer vad för sort du är.
Citera
2021-08-19, 20:33
Medlem
Bajslukts avatar
Jag fattar inte hur det kunde mynna ut i en 13 sidor lång diskussion huruvida de är hycklare eller ej.

Den är bruden kallade sig feminist, samtidigt som hon spelade in porr, sprang runt naken på stan och var ett allmänt luder. Det finns massvis av sådana feminister nuförtiden.

Det finns ju flera olika typer av feminism, där den ena tycks vara tokigare än den andra. Nuförtiden tycks majoritetens uppfattning om feminism vara att man ska knulla runt så mycket som möjligt och vara naken. Gärna svära och supa som en sjöman också.

De är lika mycket för kvinnors rätt som USA är för demokrati när anfaller länder i Mellanöstern i demokratins namn. Det är bara tomma ord och en pervertering av ord.

Nog sagt, det är ännu en tjej som troligtvis hade en problematisk uppväxt och nu horar ut sig, eftersom hon inte har något annat. Allra minst självrespekt och ett egenvärde.

Dekadent och självdestruktivt som allt annat vänstern och liberalerna sysslar med. "men d är ju inge fel me att visa litte tuttar o rumpa d e hennes kropp o hon tjänar pengar på d"
Citera
2021-08-19, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Mina vänner och ovänner, ännu ett tecken i tiden som förutspår feminismens annalkande och plågsamma död. Nadja Tolokonnikova, som var grundare till den extremistiska feministgruppen Pussy Riot, där man visade brösten i kyrkor och vandaliserade krigsmonument, har nu öppnat ett konto på OnlyFans där hon säljer porrbilder och porrvideor till män för 20 dollar i månaden.

Vi som hela tiden hävdat att gruppens medlemmar är ideologiska horor, som sålt sig som reklampelare för det amerikanska judeo-marxistiska storkapitalet har återigen fått rätt. Den feministiska övertygelsen är lika med noll, men hungern efter pengar och kändisskap är enorm.
Topic: Vad tycker ni om denna hycklande kvinna och hennes val att sälja porr på OnlyFans? I synnerhet mot bakgrund av deras påstådda ideologi:

Källor:
https://www.friatider.se/feministikon-har-skaffat-only-fans

det kommer väl en twist förr eller senare, en Anna Odell eller nått. Hur orkar man bry sig om feminister? bara incels och andra typer loosers.
Citera
2021-08-19, 20:35
Medlem
sfrges avatar
Det är ju lättförtjänta pengar. Har hon tio prenumeranter så blir det 200 dollar i månaden.
Det är nästan vad en sjuksköterska tjänar i Ryssland. Tröttnar hon så kan hon gärna söka asyl till mitt sovrum.
Citera
2021-08-19, 20:35
Medlem
Corona-Chans avatar
Extremfeministerna slutar aldrig att förvåna.
Citera
2021-08-19, 20:37
Medlem
Masingas avatar
Bitches aint shit
Citera
2021-08-19, 20:37
Medlem
Citat:
Nej. Avsaknaden av nyans i eran syn på feminism fortsätter att lysa starkt.

Feminism behövs inte i Sverige. Det är över. Kvinnorna har vunnit mer friheter än männen.
Citera
2021-08-19, 20:38
Medlem
Finns det några bilder?
Citera
2021-08-19, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Nej, det är du som inte fattar att det finns många grenar av feminism.

Jag tror det handlar lite mer om ens egna ego. Varje person gör vad som ger en endorfiner, sen kallar man det feminism. Gillar man liksen man får när man lägger upp en bild på Instagram, ja då blir det feminism. Det är iofs helt okej , men nej måste förstå för en kritisk tänkare saknar allt detta logiskt tänkade. Det är också varför många inte vill kalla sig själv feminister jämfört med 10 år sedan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in