2021-08-19, 10:33
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Nej, det @Remark skriver stämmer ej. Lotta och Martin träffades på nätet via Facebook, se inlägg av @Lawnoverman2011 samt länk till reportage från Expressen.

Ja, det stämmer, dom träffades via FB. @Remark sitter och hittar på egna storys.
Citera
2021-08-19, 14:35
Medlem
Nån som vet om MJ fortfarande inte får ta emot kvinnligt besök i fängelset? Enligt Expressen överklagade han beslutet 2017, men tror inte att det ledde till någon förändring då.

https://www.expressen.se/nyheter/martin-jonsson-overklagarbeslut-om-kvinnligt-besok/
Citera
2021-08-19, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OzzieTheOwl
Nej, det @Remark skriver stämmer ej. Lotta och Martin träffades på nätet via Facebook, se inlägg av @Lawnoverman2011 samt länk till reportage från Expressen.

Ber om ursäkt för att jag slarvigt plockade upp en felaktig minnesbild. Borde förstås låtit bli tangenterna tills jag kollat fakta.

Enligt mig utgör MJ fortsatt en stor fara för alla människor. Han borde förses med fotboja så frivården har möjlighet att kontrollera att strikt drogfrihet följs.
I detta fall avvek han från villkorade/obligatoriska drogtester.
Senast redigerad av Remark 2021-08-19 kl. 18:55.
Citera
2021-08-19, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krimprofessorn
Nån som vet om MJ fortfarande inte får ta emot kvinnligt besök i fängelset? Enligt Expressen överklagade han beslutet 2017, men tror inte att det ledde till någon förändring då.

https://www.expressen.se/nyheter/martin-jonsson-overklagarbeslut-om-kvinnligt-besok/
Jag ger mig Faan på att kvinnorna skriver,och står på kö. För att få träffa honom....
Citera
2021-08-19, 19:06
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Ber om ursäkt för att jag slarvigt plockade upp en felaktig minnesbild. Borde förstås låtit bli tangenterna tills jag kollat fakta.

Enligt mig utgör MJ fortsatt en stor fara för alla människor. Han borde förses med fotboja så frivården har möjlighet att kontrollera att strikt drogfrihet följs.
I detta fall avvek han från villkorade/obligatoriska drogtester.
Ska han förses med fotboja på kåken, eller vad menar du?!
Han har haft fotboja en gång i tiden, men misskötte sig har jag för mig och åkte in igen.
Citera
2021-08-19, 19:08
Medlem
Sho-zs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Jag ger mig Faan på att kvinnorna skriver,och står på kö. För att få träffa honom....
Hans post censureras jäkligt kraftigt så han lär inte få ut mycket av det.
Jag TROR att hans mamma och fängelsepräst är de enda kvinnorna han får träffa.
Citera
2021-08-19, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie

Satt med honom Kumla
Riktigt trevlig han har förändras efter det som hände med lotta
Tänk på han var nerknarkad han behöver en ny chans
Ge han det.
Kolla på mig jag har fått det
Citera
2021-08-19, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sho-z
Ska han förses med fotboja på kåken, eller vad menar du?!
Han har haft fotboja en gång i tiden, men misskötte sig har jag för mig och åkte in igen.

Nästa gång förstås. Hade så gällt vid aktuellt fall hade han åkt in och mordet aldrig skett. Antagligen.
Citera
2021-08-19, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etunaforever016
Satt med honom Kumla
Ge han det.

Hur mår du egentligen?

Du skriver att en mördare ska förtjäna en andra chans för att han var knarkare?
Varför tror du att rättssystemet inte Tex tar hänsyn till sådana saker? Varför skall vanliga människor som är anhöriga till Kvinnan har mördare ta hänsyn till en sån sak?

Han får inte en enda chans inte av mig och inte någon annan vettig normal människa.

Skulle det vara min anhörig min dotter min fru eller någon annan i min släkt så skulle denna mannen mötas av en 30-06 eller min 9mm Glock 17 Gen 4 mitt i ansiktet när han steg ut från anstalten.

Vissa saker förlåter man inte.
Citera
2021-08-19, 20:31
Medlem
Citat:
Satt med honom Kumla
Ge han det.

Han misshandlade en kvinna till döds. Han förtjänar att ruttna bort. Att du tycker att han förtjänar en till chans säger mer om dig än något annat. Slår du också kvinnor? För isåfall kan du gott göra honom sällskap igen.
Citera
2021-08-19, 21:13
Medlem
Juristchefens avatar
Citat:
Satt med honom Kumla
Ge han det.

Det där jävla gårdarpsychot är en dubbelmördare och livsstilskriminell, han skall inte släppas ut.
Han ska ruttna i fängelset.
Citera
2021-08-19, 21:41
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Satt med honom Kumla
Ge han det.
Hur snabbt hann han bli helt nerknarkad igen? Han hade nyligen kommit ut och hade bara frivården och anmäla sig till, inte ens det klarade han av!
Så MÅNGA människor missfostret förstört livet för!
Har han någonsin ångrat killen som blev en grönsak för att M hade lust och hoppa på hans huvud? MÅNGA har svävat mellan liv och död pga honom!
Han ska inte vara ute i samhället någonsin, han ska INTE ha en andra jävla chans!
Det vore ett riktigt sista hån mot alla hans offer!
Nä du, hade han bättrat sig och insett vad han gjort hade han gått och hängt sig!
EN RIKTIG JÄVLA PSYKOPAT KAN ALDRIG BLI FRISK OCH BÖR DÄRFÖR INTE FINNAS UTE I SAMHÄLLET.
Punkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in