Citat:
Ursprungligen postat av
Bassplay
Vad lurad du är!
Är det inte jobbigt att vara så blåögd?
Du är ju hjärntvättad och tror på precis allt du hör, kan sätta en peng på att du är lika dum som de flesta här som tror att ni är immuna för ni tagit en högst experimentell spruta som det inte gjorts någon forskning på.
Ha så kul med att gå två-tre gånger om året för att ta sprutor.
Men ditt foliehattsdrägg, läs alla inlägg och öppna inte käften. Högst ovesäntligt post.
Har nog faktiskt större koll på vad det här vaccinet innebär än dig - att jag fortfarande kan bli sjuk och bära på smittan är inget som stör mig. Jag eliminerar risken att bli allvarligt sjuk och är nöjd med det 👍🏻
Vet varför jag behöver toppa med nya vaccindoser och förstår varför. Har inga problem med det heller.
Mer svårsmittad och det är också bra i min bok.
Finns det långvariga biverkningar? Ingen aning! Dock inget jag är ett dugg orolig över, det visar sig med tiden.
Är jag orolig över det? Nej, har större problem och skador/svedor på min kropp.
Dricker alkohol, tar CBD, utsätter mig med jämna mellanrum för stark kem, avgaser pga mina motorintressen. Bygger för nuvarande nytt hus och andas in stenull, gipsdamm etc. då jag sällan använder munskydd.
Kalla mig försökskanin om du vill, jag är fullt medveten om vad jag gör och törs stå för det - har bättre saker för mig än att gå runt och vara rädd.