Efter att ha sätt Felicia i BH & blurrad topless funderar jag på om inte enda utvägen för henne vore att göra relations-succe på Chaturbate istället, där hon får vända sig till svenska killar, många skulle nog (inte jag dock) avvara x-antal tokens för att bli skällda på och bli uppläxad av henne, man kan int leva med det IRL men väl i cyberspejs
Jontes behov är verkligen pinsamma, är han helt tom på ett eget jag?
"En liten jobbig ungjävel, som måste ha bekräftelse hela tiden"
Mycket fint sagt av Kajan

jonte måste få förbli singel resten av livet, för hans egen skull
Aspergers tror jag knappast syns på hjärnröntgen, möjligen autism, jag har gjort aspergers-utredning så detta tror jag mig veta, har du gjort en kvinnlig asperger-utredning?
Man måste kunna urskilja kategorierna inom spektrumet, samma känslor har ingen av dom, däremot har dom känslor, med det menar jag att man bara har känslor för andra saker än neurotyper, och det borde inte vara sociala relationer...men det det förstår jag ju att kvinnlig aspergers är, eftersom det ligger i kvinnans natur att investera i relationer mer än män vilket även formar hennes sk aspergers, varför jag gärna vill kalla det falsk aspergers som är inriktat på ting & saker.
Och Hedda kan ha kvinnlig aspergers ja, inte lågfungerande autism, men har hon bara drag av autism så borde det inte göras en grej av det öh.