2021-08-18, 01:46
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Jag tycker att Matteo borde ha skitit på golvet.
Rätt ordval, dom skulle kunna avdramatisera konflikten genom att motparten plötsligt byter namn på beteendet till att gå på hemlighuset & dryga eller dynga, det vore väl en gruppövning som farao kan gapskratta gayhappy åt

Det är väldigt barnsligt av dom att istället använda det troskyldiga ordet bajsa på ett uppriktigt sätt, och upprepade sedan det sådär 7 gånger som om dom vore familjen Wahlgrens
Citera
2021-08-18, 02:25
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susanlynette
Är Felicia ett konstprojekt? Nu får inte ens Matteo gå och bajsa på vilken toalett han vill, det vill säga sin egen?
Du måste ju förstå att hon bara shit-testar honom , det spelar ingen roll hur stor eller liten saken är så vill hon sätta honom på pottan, hon vill ha en reaktion som innebär att han istället ska visa att han kan ge med sig (istället för att inte ge med sig) och visa att han lyssnar till hennes ord

Matteo bör ju besöka protokollen om han måste skita 6 gånger per dag. Bergman fick ett egen skithus på inspelningsplatsen
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-18 kl. 02:37.
Citera
2021-08-18, 08:42
Medlem
Spider-Girls avatar
Både Felicia och Jonte är toxic deluxe.
Jonte är sjukligt svartsjuk och sjukligt klängig och klarar över huvud taget inte att ta ett nej- han följer bokstavligt talat efter Kaja och håller fast henne när hon ropar nej. Fattar inte alls vad som fick henne att skriva "För alltid" på skylten på Sannings-ceremonin!
Felicias psykiska misshandel mot Matteo bara eskalerar i rasande takt, och efter varje tillfälle av sådan misshandel ska hon tröstas efteråt???
Citera
2021-08-18, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför måste prompt kvinnlig autism överlappa med borderline?, har kvinnlig autism ingenting å komma med när det kommer till socialt inkompetent manligt autistiskt lidande

Vad menar du? Vad har borderline med saken att göra?
Citera
2021-08-18, 15:02
Medlem
Citat:
Efter att ha sätt Felicia i BH & blurrad topless funderar jag på om inte enda utvägen för henne vore att göra relations-succe på Chaturbate istället, där hon får vända sig till svenska killar, många skulle nog (inte jag dock) avvara x-antal tokens för att bli skällda på och bli uppläxad av henne, man kan int leva med det IRL men väl i cyberspejs

Jontes behov är verkligen pinsamma, är han helt tom på ett eget jag?
"En liten jobbig ungjävel, som måste ha bekräftelse hela tiden"
Mycket fint sagt av Kajan jonte måste få förbli singel resten av livet, för hans egen skull

Aspergers tror jag knappast syns på hjärnröntgen, möjligen autism, jag har gjort aspergers-utredning så detta tror jag mig veta, har du gjort en kvinnlig asperger-utredning?

Man måste kunna urskilja kategorierna inom spektrumet, samma känslor har ingen av dom, däremot har dom känslor, med det menar jag att man bara har känslor för andra saker än neurotyper, och det borde inte vara sociala relationer...men det det förstår jag ju att kvinnlig aspergers är, eftersom det ligger i kvinnans natur att investera i relationer mer än män vilket även formar hennes sk aspergers, varför jag gärna vill kalla det falsk aspergers som är inriktat på ting & saker.

Och Hedda kan ha kvinnlig aspergers ja, inte lågfungerande autism, men har hon bara drag av autism så borde det inte göras en grej av det öh.
Aspbergers är en form av autism...
Citera
2021-08-18, 15:48
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Aspbergers är en form av autism...
Det framgick av min post ja, och det är skillnad mellan manlig och kvinnlig aspergers, vilket stör mig, det är ironiskt om Hedda skulle vara aspergare och springer runt & ger råd till dom andra deltagarna utifrån att hon är relativt ratinoellt styrd relativt för kvinnor enbart
Citera
2021-08-18, 15:49
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citrus.sinensis
Vad menar du? Vad har borderline med saken att göra?
Om Hedda får irrationella känslostyrda gråtattacker, tycker jag överlappar med med borderline? men det tycker inte du?
Citera
2021-08-18, 17:40
Medlem
Alltså Felicia tar priset. Hon lägger sig i hur många gånger Matteo får skita på toan. Det är inte normalt att skälla på sin partner för att bajs luktar bajs.Hon borde INTE skaffa barn...
Citera
2021-08-18, 17:54
Medlem
Citat:
Om Hedda får irrationella känslostyrda gråtattacker, tycker jag överlappar med med borderline? men det tycker inte du?

Nej verkligen inte. Sånna gråtattacker eller andra typ av känsloutbrott är inte direkt ovanligt hos autister, så kallade meltdowns.
Citera
2021-08-18, 17:56
Medlem
Citat:
Det framgick av min post ja, och det är skillnad mellan manlig och kvinnlig aspergers, vilket stör mig, det är ironiskt om Hedda skulle vara aspergare och springer runt & ger råd till dom andra deltagarna utifrån att hon är relativt ratinoellt styrd relativt för kvinnor enbart
Det framgick inte av din post. Du verkar ha en hang-up på manligt och kvinnligt, jag har aldrig hört någon som så hårdnackat snackat om kvinnlig aspberger. Men om du nu har en autismdiagnos förstår jag att du stör dig, jag tvivlar men backar. Och bara så du vet klassas aspberger inom autismspektrum och i utredningar numera börjar man överge diagnosen aspbergers och enbart använda autism. Tycker inte heller det framgår om du tror att deltagarna har någon npf-diagnos? Det tror inte jag, men jag är inte den som diagnostiserar människor jag aldrig träffat. Vår diskussion handlar inte om något skvaller om deltagarna, så jag lämnar den nu. Ha ett bra liv.
Citera
2021-08-18, 20:32
Medlem
Vad har Hedda för diagnos? Trodde hon fick ett hysteriskt skrattanfall i ett avsnitt, men så visade sig att hon grät. Och varför ser hon ut som en tokfeminist? Ingen kan på riktigt tycka att de där glasögonen gör någon sexig. Det ser ut som hon vurmar för afghanska män och höjda bidrag.
Citera
2021-08-18, 20:34
Medlem
Och Jonte, fy fan. Fet och ser ut som en gris. Wannabe Jockiboi, och han lyckas iofs få till WT-delen och att vara lika blåst. Har någon varit inne på deras YT-kanal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in