2021-08-17, 14:10
Medlem
När ska vi prata om Felicias sminkning? Hon behöver ju hjälp med det med! Varje kväll de filmat så ser hon ut som att hon fått lera i hela övre halvan av ansiktet. ^^
Citera
2021-08-17, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiaLisen
När ska vi prata om Felicias sminkning? Hon behöver ju hjälp med det med! Varje kväll de filmat så ser hon ut som att hon fått lera i hela övre halvan av ansiktet. ^^

Haha ja, tror hon går all in med någon bronzer för att få konturer i ansiktet och färgen är inte ens lite i närheten av hennes egna hudton.
Citera
2021-08-17, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MiaLisen
Det här uttrycket har jag helt missat. Vad innebär det att "köra full Ankeborg"?

Tröja men utan byxor? Hon kör ju blå skjorta med beiga byxor ibland.

Ja jag tror inte hon vet hur sminkningen ser ut i det starka ljuset dom använder vid inspelningen. 🙈

Och jag blir bara sååå irriterad när jag ser hur hon behandlar Matteo. Det är verkligen inte okej! Hoppas hon ser sig själv på tvn och inser hur hon beter sig, för hon tar ju inte åt sig vid terapin. Hoppas verkligen dom har gjort slut idag.
Citera
2021-08-17, 19:56
Medlem
.

De gjorde en intervju i Aftonbladet för en dryg månad sen, där uppger hon att det var "orättvis klippning" som fick henne att framstå i dålig dager.. jag tror hon är bortom räddning.
Här är artikeln:
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/ePol3O/vi-eller-aldrig-paret-efter-programmet-framstalls-orattvist
Senast redigerad av MiaLisen 2021-08-17 kl. 19:58. Anledning: Felstavning
Citera
2021-08-17, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Vad skulle en kvinnlig autism ha med känslostormar å göra? autism bör förknippas med avsaknad av känslor & där känslor finnes härledas till någonting som hänt, ett rubbande av rutiner, vad har Hedda för rutin-bunden-het?, jag menar att kvinnlig autism inte existerar utan är ett nymodigt påhitt.
Att vara tjej & gråterska samtidigt och vara lite polly är inte att vara udda enligt mig, vi behöver mer bevis

Båda är inte polly, han är handikappad monoton...förlåt...monoteist!..höll jag på å säga, nej han är iaf monogam!(pro-ensamhet..nej jag menar...ensamrätt!) inte stereogam
(5.1 partner-surround-ljud)
hon vågade inget säga om sin läggning och han tog inte pulsen på henne med rätt utrustning när dom blev ihop (se Matteo & Felicia).

Det där ordet ger tveksamma googlings-resultat

Oj, du gör mig lite mörkrädd. Att ha autism betyder verkligen inte avsaknad av känslor. En människa med autism har exakt samma känslor som dom utan autism, men kanske uttrycker dom annorlunda. Det är bevisad fakta att både män och kvinnor kan ha autism. Autism syns på en hjärnröntgen så det är inget för dig att tycka/ha åsikt om. Om man inte har en aning, som du, är det fan bättre att man inte tänker eller tycker alls.
Citera
2021-08-17, 22:14
Medlem
Är Felicia ett konstprojekt? Nu får inte ens Matteo gå och bajsa på vilken toalett han vill, det vill säga sin egen? Vilken självisk diva, hon är helt sanslös. Kan vara en av de mest osympatiska personerna jag någonsin sett i en realityserie? Fly Matteo!!! Det är psykisk misshandel.
Citera
2021-08-17, 22:18
Medlem
Crapmagics avatar
Chris har tagit av sig lösskägget

Efter att ha sätt Felicia i BH & blurrad topless funderar jag på om inte enda utvägen för henne vore att göra relations-succe på Chaturbate istället, där hon får vända sig till svenska killar, många skulle nog (inte jag dock) avvara x-antal tokens för att bli skällda på och bli uppläxad av henne, man kan int leva med det IRL men väl i cyberspejs

Jontes behov är verkligen pinsamma, är han helt tom på ett eget jag?
"En liten jobbig ungjävel, som måste ha bekräftelse hela tiden"
Mycket fint sagt av Kajan jonte måste få förbli singel resten av livet, för hans egen skull

Citat:
Ursprungligen postat av MissGanesh
Oj, du gör mig lite mörkrädd. Att ha autism betyder verkligen inte avsaknad av känslor. En människa med autism har exakt samma känslor som dom utan autism, men kanske uttrycker dom annorlunda. Det är bevisad fakta att både män och kvinnor kan ha autism. Autism syns på en hjärnröntgen så det är inget för dig att tycka/ha åsikt om. Om man inte har en aning, som du, är det fan bättre att man inte tänker eller tycker alls.
Aspergers tror jag knappast syns på hjärnröntgen, möjligen autism, jag har gjort aspergers-utredning så detta tror jag mig veta, har du gjort en kvinnlig asperger-utredning?

Man måste kunna urskilja kategorierna inom spektrumet, samma känslor har ingen av dom, däremot har dom känslor, med det menar jag att man bara har känslor för andra saker än neurotyper, och det borde inte vara sociala relationer...men det det förstår jag ju att kvinnlig aspergers är, eftersom det ligger i kvinnans natur att investera i relationer mer än män vilket även formar hennes sk aspergers, varför jag gärna vill kalla det falsk aspergers som är inriktat på ting & saker.

Och Hedda kan ha kvinnlig aspergers ja, inte lågfungerande autism, men har hon bara drag av autism så borde det inte göras en grej av det öh.
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-17 kl. 22:57.
Citera
2021-08-17, 23:05
Medlem
Tegnell.As avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lussaan
Tröja men utan byxor? Hon kör ju blå skjorta med beiga byxor ibland.

Ja jag tror inte hon vet hur sminkningen ser ut i det starka ljuset dom använder vid inspelningen. 🙈

Och jag blir bara sååå irriterad när jag ser hur hon behandlar Matteo. Det är verkligen inte okej! Hoppas hon ser sig själv på tvn och inser hur hon beter sig, för hon tar ju inte åt sig vid terapin. Hoppas verkligen dom har gjort slut idag.

Efter en kik på hennes Instagram så verkar det tyvärr inte som att hon alls insett hur vidrigt hon beter sig mot Matteo. Där rättfärdigar hon hennes beteende med att hon blivit så illa behandlad av Matteo under så många års tid att bägaren tillslut rinner över. (Illa behandlad av Metteo verkar ju vara lika med att Matteo är introvert men att Felicia kräver att han ska ändra sig och bli extrovert).
Citera
2021-08-18, 00:54
Medlem
Vad ser Kaja i fosterställningskillen Jonte? Hans slemmiga bekräftelsebehov får det att krypa i mig.
Citera
2021-08-18, 00:55
Medlem
Jag tycker att Matteo borde ha skitit på golvet.
Citera
2021-08-18, 01:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citrus.sinensis
Som kvinnlig autist vill jag förresten tillägga att är det någon som har autist av tjejerna så tror jag på Hedda. Speciellt efter det där konstiga gråtutbrottet.
Varför måste prompt kvinnlig autism överlappa med borderline?, har kvinnlig autism ingenting å komma med när det kommer till socialt inkompetent manligt autistiskt lidande
Citera
2021-08-18, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweintoo
Wow, snacka om vänsterbliven.. snackar man om ordet "ras" istället för "etnicitet" så är man rasist? Jösses.. Nej, "de allra flesta" uppfattar en inte alls som "rasist" för att man använder ett, enligt kommunister/vänsterblivna "kontroversiellt begrepp", get a grip förfan och inse att alla inte är så sjukt långt till vänster som dig.

Du får tycka vad du vill om vad som är rasism och inte rasism, men om man inte tycker att det är rasism att använda "rasblandat" i den kontext det gjordes, så bör man nog fundera ett varv till på hur rasistisk man är själv.

I grund och botten är alla och ingen rasist. Rasism är ett tankegods som vi alla bär med oss och lyssnar till i varierande grad. Om man ser rasism som något problematiskt som man vill råda bot på så bör man försöka tänka lite och ta den minst rasistiska vägen där det är tveksamt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in