Citat:
Ursprungligen postat av
pe11e
Alla länder kring Persiska viken såsom Dubai tex ska vi rädda dom oxå?
Vi ska inte rädda någonting. Islam är precis som socialism beroende av att ständigt växa för att överleva och självdör inom kort om de får vara i fred. Befolkningen i dessa länder måste själva komma till insikt och besegra sina egna "demoner" för att kunna bli framgångsrika på sikt. Hjälp utifrån är endast till nytta för de totalitära krafterna som redan styr.
Låt dem fixa sina länder själva utan vår inblandning. Precis som vi ska sköta vårt eget utan deras befolkning i vårt land.