Citat:
Ursprungligen postat av
Henkes21
Talibanerna verkar ju ha blivit omvända till rena svärmors-drömmar nu, åker radiobil och hästkaruseller på Tivoli, undrar vart detta ska sluta. Väl att märka med sina Kalasjnikovs i famnen förstås.
Ja de passar på. Nya mee snälla talibaner. Återstår att se om det är ett spel för gallerian. Vad som skett är att Ryssland och Kina gett dom fina affärsavtal mot att de ska verka mer civiliserade. För kvinnor verkar det bli ungefär som kvinnorna har det i Saudi.
Men det är klart när omvärlden helt lämnat så vet man ju inte. Den nuvarande ledningem är ju i stort sett samma som på slutet av 90-talet.