2022-07-30, 12:33
Medlem
"Skärp dig Jimmy! Du är 39 år, sliten och härjad och du får knulla en vältränad 23 åring när du vill. Ge henne allt vad hon vill ha!"

Nä, det rådet får vi nog inte höra från coachen.
Citera
2022-07-30, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Programledarens arroganta flin mot t.e.x paret Jimmie är ju behållningen iår
Nu vet jag inte vem Amanda är ännu, men
Hepatit-Jimmie är väl ändå en hetare kandidat att ha en Folkhögskole-master eller fil-kand i att styra kvinnan med yttersidan av handflatan

När han går i övertygelsen om att tjejen testar hans gränser, solklar beroende-problematik, kan man inte få sin beroende-fix till flaskan eller asken med kokain hittar han substitutet i en kvinna som han kan vara beroende av. I rännsten var du kommen, i rännstenen skall du åter gå.
Varför festar man ens ihop i ett sunt förhållande Hepatit-Jimmie?
Han har dock en del kul repliker för sig som kompenserar lite.

Nya Libanesiske lebben med krulligt hår är snygg, tyvärr hade hon lite för stora okvinnliga läppar stöpta i patriarkatets tjänst.
Dom två lebbarna har naturligtvis kastats in för att göra Z-up eller vad fan master-lebben med nosring hette?...göra henne svartsjuk, man såg direkt hur den andra lebben sken upp då
hon egentligen inte tänder på butch-lebbar utan att förtstå det ännu.

Hon kommenterade det själv med "det finns en jättesnubbig energi i det här huset" och hon deltar i programmet för att fokusera på sin relation varför skulle hon därigenom åsyftat andra män i huset med den kommentaren & inte den som står henne närmast i Spike som hon tycker är matadoren av maskulin kvinnoenergi som hon inte tål.

Hon vill själv vara en beta-butch banderiljär nämligen som tar hand om dom enbart lite mindre feminina lebbarna än henne själv, som däremot hon upplever är nere på botten av feminin-skalan vilket inte är sant.

Ett till osunt par med förstorad åldersskillnad har uppenbarat sig i Fatty Shaming och
hennes gubbe. Babbe-Fatty har rätt typ av long-tits, dom är anti-incel
https://incels.wiki/w/Boobs?
"Boobs are preferred by men today to be firm and smooth."

Nu måste hon bara byta hjärna & stänga igen munnen

Tror du gjort en rejäl feltolkning av vem Jimmy är, han är nämligen en destruktiv jävla fegis som inte skulle våga ta kokain eller våga slå lilla Husky-Tjejen. Han skulle däremot med sina stabila 85 IQ i ett affektivt tillstånd (hon skrev till en kusin på tickitok) slå sönder en hel lägenhet och slå näven rakt i väggen och demolera handen, för att sedan få åka in till sjukan så lilla 23 åringen får pyssla om hans gips / bandage igen väl hemma.
Citera
2022-07-30, 15:20
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Va? Vad yrar du om??

Nu ser du bara ut som en billig bimbo.

För mig är söt, snygg, vacker etc synonymer. Alla kvinnor vill vara söta/snygga/vackra/ använd vilken synonym du vill.
Men världskongressen menar jag att alla kvinnor runt om i värden anser att lösögonfransar är kvinnligt, är det män eller kvinnor som beslutat det? tror du

För dig är den slutsatsen präglad av att du är kvinna eventuellt.
Perversa män gör en tydlig uppdelning som du kan se i detta inlägg
(FB) Riks , sverigedemokratisk nyhetskanal
Och det perversa är att gilla söta tjejer, då det är pedofiltänkande patriakala män som enbart tänder på att dominera tjejer

Att vara söt och vara bimbo är oseparerbara från varandra

Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Exit Franco, enter Manu.
Två horungar från orten.
Som skall få och ta kritik.
Åh herregud...
Va bra att du sitter och spoilar nästa veckas tv-utsändning, nu tycker jag vi startar parallella trådar bara för å jävlas tillbaka med er

Citat:
Ursprungligen postat av Simbassang
Tror du gjort en rejäl feltolkning av vem Jimmy är, han är nämligen en destruktiv jävla fegis som inte skulle våga ta kokain eller våga slå lilla Husky-Tjejen. Han skulle däremot med sina stabila 85 IQ i ett affektivt tillstånd (hon skrev till en kusin på tickitok) slå sönder en hel lägenhet och slå näven rakt i väggen och demolera handen, för att sedan få åka in till sjukan så lilla 23 åringen får pyssla om hans gips / bandage igen väl hemma.
Vad är en Husky tjej för nått?
Har Husky tjejen skrivit till sin kusin vad Jimmie gjort?

Vet du vilken Hepatit-variant han har, är det C eller E?

Citat:
Ursprungligen postat av Burgundi
Märkligt program och oerhört märkliga professioner i det. Vissa av paren är svåra att förstå sig på som en kille som använder ordet efterblivet som det inte skulle betyda någonting. Coachens metodik är direkt felaktig då han mer skapar konflikt än löser något. Meningen med parterapi är att deltagarna skall prata med varandra inte med coachen och komma till insikter tillsammans och se destruktiva mönster. Jag skulle inte fått något utav vad en sådan där session eller vad det är skulle kallas. Meningen är inte att lyssna på någon som uppenbarligen inte vet vad han gör komma med lösningar och berätta hur det är. Det enda positiva som det kan leda till är att det stärker paren i frustration mot coachen.
Men vanligt folk om nu detta är vanligt folk är för dumma för att med hjälp av coachen komma till insikter tillsammans och se destruktiva mönster.

En coach som inte coachar brukar producera innehållslös luft som sedan paren inandas och tror att dessa klichés lär dom nått nytt, det Philip gör är att överhoppa bajset & gå till kärnan vilket spånet Pharao inte lyckades förmå deltagarna att göra förra säsongen

Det Philip bör svara general Franco är på frågan vad för typ av coach han är, självfallet
"Lyxfällan coach, och kan du inte parallellisera mellan områdena är du bara för efterbliven"
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-07-30 kl. 15:24.
Citera
2022-07-30, 15:40
Medlem
Citat:
Vad är en Husky tjej för nått?
Har Husky tjejen skrivit till sin kusin vad Jimmie gjort?

Kan du inte se hur mycket Jimmys tjej längtar efter att ha en Husky-hund? Du vet en sån hennes pappa hade när hon var 11, när dom hade "sååå" bra relation pappa och dotter. (Innan han skaffade en ny familj)
Bara hon skaffar en husky så kan hon känna sig sådär trygg och mysig med pappis (utbytt mot Jimmy) igen!

Sen när det tar slut med Jimmy är vildhunden minst lika krävande som Jimpan, så hon har alltid någon att ta hand om!
Citera
2022-07-30, 21:07
Medlem
Om någon pekar ut ett problem i Sverige på micro-eller makronivå, så blir de flesta konflikträdda och lättkränkta medborgare stötta. Knappast Filips fel.

Om Sverige kritiseras i utlandet, samma sak. Omvärlden är felinformerade. Kritik är onaturligt, därför accepteras vanligtvis inte oliktänkande utan att betraktas som social paria.
Citera
2022-07-31, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigeIvar
Ska public service verkligen lägga (våra) pengar på sånt här meningslöst dravel? Det anser inte jag. Fast jag kanske är ett hot mot demokratin när jag uttrycker den åsikten ...

Håller med. Tvångsskattefinansierat är det ju. Vad får vi för den skatten!??
Citera
2022-07-31, 07:08
Medlem
dLn_sthlms avatar
Obehaglige Franco ersätts alltså av Manu som verkar sju resor värre och genuint ger mig ont i magen. Och den ena säger sig vara artist och den andre musiker, man tar sig för pannan vilka loosers. Vad är det med brudar som dras till snubbar med attitydproblem och kontrollbehov? Har de ingen självbevarelsedrift eller självkänsla??
Citera
2022-07-31, 20:06
Medlem
franco rodriguez, narcissist som du är så läser du här. Du är till 100% någon som pucklar på din käraste va?
Citera
2022-08-01, 13:58
Medlem
Någon som vet vart man kan se säsong 1? SVT verkar ha plockat bort den. När jag googlar hittar jag tyvärr inget heller.
Citera
2022-08-02, 20:11
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmirider
Om någon pekar ut ett problem i Sverige på micro-eller makronivå, så blir de flesta konflikträdda och lättkränkta medborgare stötta. Knappast Filips fel.

Om Sverige kritiseras i utlandet, samma sak. Omvärlden är felinformerade. Kritik är onaturligt, därför accepteras vanligtvis inte oliktänkande utan att betraktas som social paria.
Vad är det för problem på micro-eller makronivå med Sverige som Filip tydligt pekat ut?
Citera
2022-08-03, 00:38
Medlem
Citat:
Men världskongressen menar jag att alla kvinnor runt om i värden anser att lösögonfransar är kvinnligt, är det män eller kvinnor som beslutat det? tror du

För dig är den slutsatsen präglad av att du är kvinna eventuellt.
Perversa män gör en tydlig uppdelning som du kan se i detta inlägg
(FB) Riks , sverigedemokratisk nyhetskanal
Och det perversa är att gilla söta tjejer, då det är pedofiltänkande patriakala män som enbart tänder på att dominera tjejer

Att vara söt och vara bimbo är oseparerbara från varandra

"Världskongressen", källa? såklart kan lösögonfransar göras bra och inte bra, liksom fejktuttar. Tuttar som hänger ner i marken som hos mormor blir såklart inte alls detsamma som pamela anderson.. ett par lösögonfransar som tynger ner ögat och gör att man ser trött ut, äldre och mindre ögon motverkar också sitt syfte. Ingen kan väl exempelvis tycka detta är ett bra exempel på lösögonfransar; https://www.www.mirror.co.uk/news/weird-news/i-splashed-out-eyelash-extensions-26639317

Jodå, bimbo och söt är visst fullt separerbara. Bimbos kan vara söta men inte nödvändigtvis, utan räcker med sexiga/bra kropp. Söt kan man vara utan att vara bimbo, ex. Alicia Vikander eller Rooney Mara. Kissie är en typisk bimbo som (jag tycker) inte är söt.

Vad riks har med saken vet jag inte..
Citera
2022-08-03, 13:18
Medlem
Stackars Albin är så dum att han tror att hans problem är att han kallar sin tjej för "efterbliven" och inte ett ord som är mer PK, som "korkad"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in