Citat:
Ursprungligen postat av
Flor-Ida
Va? Vad yrar du om??
Nu ser du bara ut som en billig bimbo.
För mig är söt, snygg, vacker etc synonymer. Alla kvinnor vill vara söta/snygga/vackra/ använd vilken synonym du vill.
Men världskongressen menar jag att alla kvinnor runt om i värden anser att lösögonfransar är kvinnligt, är det män eller kvinnor som beslutat det? tror du
För dig är den slutsatsen präglad av att du är kvinna eventuellt.
Perversa män gör en tydlig uppdelning som du kan se i detta inlägg
(FB) Riks , sverigedemokratisk nyhetskanal
Och det perversa är att gilla söta tjejer, då det är pedofiltänkande patriakala män som enbart tänder på att dominera tjejer
Att vara söt och vara bimbo är oseparerbara från varandra
Citat:
Ursprungligen postat av
GregersWerle
Exit Franco, enter Manu.
Två horungar från orten.
Som skall få och ta kritik.
Åh herregud...
Va bra att du sitter och spoilar nästa veckas tv-utsändning, nu tycker jag vi startar parallella trådar bara för å jävlas tillbaka med er
Citat:
Ursprungligen postat av
Simbassang
Tror du gjort en rejäl feltolkning av vem Jimmy är, han är nämligen en destruktiv jävla fegis som inte skulle våga ta kokain eller våga slå lilla Husky-Tjejen. Han skulle däremot med sina stabila 85 IQ i ett affektivt tillstånd (hon skrev till en kusin på tickitok) slå sönder en hel lägenhet och slå näven rakt i väggen och demolera handen, för att sedan få åka in till sjukan så lilla 23 åringen får pyssla om hans gips / bandage igen väl hemma.
Vad är en Husky tjej för nått?
Har Husky tjejen skrivit till sin kusin vad Jimmie gjort?
Vet du vilken Hepatit-variant han har, är det C eller E?
Citat:
Ursprungligen postat av
Burgundi
Märkligt program och oerhört märkliga professioner i det. Vissa av paren är svåra att förstå sig på som en kille som använder ordet efterblivet som det inte skulle betyda någonting. Coachens metodik är direkt felaktig då han mer skapar konflikt än löser något. Meningen med parterapi är att deltagarna skall prata med varandra inte med coachen och komma till insikter tillsammans och se destruktiva mönster. Jag skulle inte fått något utav vad en sådan där session eller vad det är skulle kallas. Meningen är inte att lyssna på någon som uppenbarligen inte vet vad han gör komma med lösningar och berätta hur det är. Det enda positiva som det kan leda till är att det stärker paren i frustration mot coachen.
Men vanligt folk om nu detta är vanligt folk är för dumma för att med hjälp av coachen komma till insikter tillsammans och se destruktiva mönster.
En coach som inte coachar brukar producera innehållslös luft som sedan paren inandas och tror att dessa klichés lär dom nått nytt, det Philip gör är att överhoppa bajset & gå till kärnan vilket spånet Pharao inte lyckades förmå deltagarna att göra förra säsongen
Det Philip bör svara general Franco är på frågan vad för typ av coach han är, självfallet
"Lyxfällan coach, och kan du inte parallellisera mellan områdena är du bara för efterbliven"