Citat:
■ 1: ) Inte konstigt att HD verkar så nöjd och belåten. Hon slipper nu både SD och Lena som hon känner har gjort henne så illa och målet är nu ■ sålunda uppnått(?).
■ 2: ) Kanske löste det sig av sig själv,
■ 3: ) eller att HD på ett underfundigt vis triggade SD att mörda Lena.
■ 4: ).Men på ett sätt hon inte kan åtalas för.
■ 5: ) Att uttrycka sig i termer av att önska någon död är inte straffbart, enbart moraliskt fel,
■ 6: ) men att medverka genom anstiftan är ett brott.
■ 7: ) Kanske en svår gränsdragning för juristerna i det här fallet och att det var av den anledningen åklagarna avskrev henne som misstänkt?
■ 8: ) Så frågan kvarstår om mordet skedde genom anstiftan/påverkan.
■ 9: ).Eller om HD inte önskade Lena död, men inte hade något emot det.
■ 10: ) En sak är dock säker: HD är ingen dumskalle och hon är hal som en ål och kall som en isbit.
■ 1: ) Inte konstigt att HD verkar så nöjd och belåten. Hon slipper nu både SD och Lena som hon känner har gjort henne så illa och målet är nu ■ sålunda uppnått(?).
■ 2: ) Kanske löste det sig av sig själv,
■ 3: ) eller att HD på ett underfundigt vis triggade SD att mörda Lena.
■ 4: ).Men på ett sätt hon inte kan åtalas för.
■ 5: ) Att uttrycka sig i termer av att önska någon död är inte straffbart, enbart moraliskt fel,
■ 6: ) men att medverka genom anstiftan är ett brott.
■ 7: ) Kanske en svår gränsdragning för juristerna i det här fallet och att det var av den anledningen åklagarna avskrev henne som misstänkt?
■ 8: ) Så frågan kvarstår om mordet skedde genom anstiftan/påverkan.
■ 9: ).Eller om HD inte önskade Lena död, men inte hade något emot det.
■ 10: ) En sak är dock säker: HD är ingen dumskalle och hon är hal som en ål och kall som en isbit.
■ 1: ) Yodinnan [ HD ] skiner som en sol på grund av en helt annan anledning vilken du bortser ifrån och sålunda inte vill kännas vid.
Tillägg till ovan skrivet, jag iakttog i ditt tidigare skrivna inlägg att du skriftspråks-infekterats av mig gällande ordet "Sålunda" = (på det sättet).
■ 2: ) Att mordet på L*na Wesstr*m skulle för Yodinnan [ HD:s ] räkning ha löst sig, av sig själv, utan att Yodinnan [ HD ] själv skulle ha varit St*fan Davidss*n behjälplig vid det aktuella tillfället, det är helt enkelt sagt för bra, för att vara sant.
■ 3: ) Yodinnan [ HD ] har på ett eller annat sätt varit St*fan Davidss*n behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.
■ 4: ) Rätt som det är, sticker du emellan med dina egendomliga bortförklaringar för att sålunda framföra i L*na Wesstr*m-tråden att Yodinnan [ HD ] är en fullkomligt rättrådig, det vill säga, en rättskaffens person.
■ 5: ) Återigen vill du få Yodinnan [ HD ] att framstå som en fullkomligt, rättskaffens person.
■ 6: ) Ja, att vara en anstiftare till ett mord är givet vis ett brott, faktum är att man tidigare under olika gjorda polisförhör behandlade Yodinnan [ HD ] som en liten hundvalp med silkeshandskar på och, sådant håller inte när det handlar om ett sådant allvarligt brott som ett mord, speciellt när Yodinnan [ HD ] mycket väl kände brottsoffret L*na Wesstr*m samt även därtill sagt, St*fan Davidss*n.
Tillägg till ovan skrivet: "Farbror Blå" samt "Tant Grön" och "Tant Brun" skulle ha synat "Tant Gräddelin" [ HD ] i alla hennes sömmar men istället behandlade man henne som en liten hundvalp och sålunda lät man HD smita ut bakvägen och sedan därtill stänga igen dörren efter sig, mitt framför näsan på poliserna tillika sagt, mitt framför näsan på bägge åklagarna.
■ 7: ) Svaret på punkt ■ 7: ) kan du läsa i textstycket för ( ■ punkt ■ 6: ).
■ 8: ) Vi får helt enkelt se vad framtiden har att bjuda på beträffande Yodinnan [ HD ].
■ 9: ) Återigen en liten bortförklaring. Faktum är, att Yodinnan [ HD ] önskade uttryckligen, att L*na Wesstr*m skulle vara död, oavsett att hon vid det aktuella tillfället använde sig av ordet "hoppas"
Tillägg till ovan skrivet: Yodinnan [ HD ] hatade L*na Wesstr*m som pesten och sålunda hade hon ett starkt motiv till att få bort sin rival L*na Wesstr*m från jordens yta, det är bara för dig @Zilvereko att börja inse vad som finns bakom andra sidan dörren.
■ 10: ) Ja, Yodinnan [ HD ] är och förblir en mycket egendomlig och säregen individ som verkligen sticker ut, utöver det vanliga, speciellt genom sina förtigelser igenom tidigare gjorda polisförhör.
Jag avslutar detta inlägget med att få sagt, att jag har lagt märke till att du ofta använder dig av ordet "Men" vilket oftast användes i skriftspråk när man vill bortförklara något och detta framför allt när det handlar om Yodinnan[ HD ] eller St*fan Davidss*n:s kamrat JG.
Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-08-17 kl. 19:57.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-08-17 kl. 19:57.