Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Jag vet inte om jag ser fel, men vinkar inte afghanerna som sitter på landningsstället adjö till de afghaner som är kvar på marken?
De tror alltså på riktigt att de ska flyga med? Att det går bra att flyga så?

I den delen av världen brukar kommunal trafik överbelastas, folk hänger på utsidan av bussar och tåg. Även i Indien o Pakistan.
I väst utbildas vi redan i högstadiet i grundläggande fysik, de flesta av oss har därtill själva suttit på ett flygplan (på insidan) och vet att det utanför är kallt och syrelöst. Vi förstår därmed också farten och kraftern den rörelsen innebär.
Är man outbildad och inte flugit förut förstår man inte. Jag hoppas verkligen inte att man lyfte utan först tvingade av alla som satt på utsidan.