2021-08-17, 14:11
Medlem
Pungpuckels avatar
Du resonerar ju som om det finns ett hopp för en del att mentalt tillfriskna.
Kan du banka in förnuft i en efterbliven?

Kan en vänsterbliven våldtas till förnuft?

En del föds till slavar och fuckmeat, så är det bara.. skyll på svaga gener.
Citera
2021-08-17, 14:45
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermannWirtz
I Sverige är den värsta serievåldtäktsmannen Örebromannen Niklas Eliasson. Kanske därför flickorna röstar för mer invandrare?

Man kan få en snedvriden bild av verkligheten om man endast väljer ut en man. Bättre att titta på flera män och statistik. Då ser det annorlunda ut:

Citat:
Uppdrag granskning har kartlagt alla som dömts för våldtäkt och försök till våldtäkt de senaste fem åren.
Citat:
- Tittar man bara på försök till och fullbordade överfallsvåldtäkter – där offer och gärningsman inte känner varandra – är siffran ännu högre. Drygt åtta av tio dömda gärningsmän är födda i ett annat land. 40 procent av dessa har varit i Sverige ett år eller mindre.
Citat:
När det gäller överfallsvåldtäkter är 97 av 129 födda utanför Europa.

Vill man inte bli överfallsvåldtagen ute så är det svartmuskiga män man ska akta sig för. Och naturligtvis så ska man inte rösta för att det blir fler av dem i Sverige.

Källa (SVT):
https://www.svt.se/nyheter/granskning/ug/ny-kartlaggning-av-valdtaktsdomar-58-procent-av-de-domda-fodda-utomlands
Senast redigerad av -Info- 2021-08-17 kl. 14:49.
Citera
2021-08-17, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
Att du ens lägger nån energi på att argumentera med någon som antingen är lätt förståndshandikappad eller ett troll?
Du håller inte heller med om att nej betyder nej? Medan jag som påstår att nej alltid betyder nej, är ett troll?

Ni svenska män är riktigt duktiga på att försöka gaslighta kvinnor och invandrare. Det går däremot inte så värst bra för er.

Personen som du citerade snyftade på fullaste allvar över att svenska män som våldtar tjejer och sedan blir polisanmälda för det "drar en nitlott".

Han utgår ifrån att svenska män ska komma undan med att våldta sina partners utan konsekvenser. Bara för att de är just etniska svenskar och inte invandrare.

Vad sägs om att helt enkelt låta bli att knulla kvinnor som säger "nej" när ni vill/försöker ha sex med dem? Bara för att vara på den säkra sidan, tänker jag..
Senast redigerad av Holteschnauze 2021-08-17 kl. 15:02.
Citera
2021-08-17, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av john-henry-eden
På senaste tiden har det uppmärksammats en hel del grova våldtäkter, som den där syriska killen som blev miljonär efter att ha våldtagit och torterat en tjej. Senast nu så tog en pappa med sig sina två tonårssöner och gruppvåldtog en tjej på hotell.

Man fattar ju att svenska tjejer som själv inte faller offer fortsätter rösta rött. Men, hur är det med själva våldtäktsoffren? Finns det tjejer som fortsätter rösta rött även om de blivit våldtagna av blattar? Finns det tjejer som fortfarande tror på patriarkat och feministiskt hjärntvätt trots att dom fått smaka på riktig patriarki från mellanöstern?

Ändras svenska tjejers politiska uppfattningar efter att de blivit våldtagna? Eller tycker dom fortfarande att det är synd om dessa flyktingar?
Det finns åtminstone ett fall som jag känner till där en tjej som blivit gruppvåldtagen och nästan ihjälslagen av ett gäng MENA killar blev förbannad på att svenska nationalister uppmärksammade och spred i sina nyhetskanaler vad hon hade blivit utsatt för.

Hon menade på att det lika gärna kunde ha varit svenska killar som hade utsatt henne för det som hon blev utsatt för, vilket statistiskt sett inte förekommer.

Hon var en lika god PK människa och multikultivurmare efter kulturberikningen som innan och grät ut i pressen om att onda nazister spred nyheten för att så "främlingshat" bland allmänheten.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2021-08-17 kl. 15:20.
Citera
2021-08-17, 15:21
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holteschnauze
Du håller inte heller med om att nej betyder nej? Medan jag som påstår att nej alltid betyder nej, är ett troll?

Ni svenska män är riktigt duktiga på att försöka gaslighta kvinnor och invandrare. Det går däremot inte så värst bra för er.

Personen som du citerade snyftade på fullaste allvar över att svenska män som våldtar tjejer och sedan blir polisanmälda för det "drar en nitlott".

Han utgår ifrån att svenska män ska komma undan med att våldta sina partners utan konsekvenser. Bara för att de är just etniska svenskar och inte invandrare.

Vad sägs om att helt enkelt låta bli att knulla kvinnor som säger "nej" när ni vill/försöker ha sex med dem? Bara för att vara på den säkra sidan, tänker jag..
Vem har sagt att jag är en man..
Citera
2021-08-17, 15:31
Medlem
Jag kan ta ett exempel till. Ett par som min bror känner är goda PK människor och väldigt vänster. De bosatte sig i stadens värsta ghetto då de minsann är toleranta människor.

Nu vet jag inte vad de röstar på idag men toleransen tog iallafall slut och de flyttade därifrån jävligt snabbt efter att brorsans kompis fru blev gruppvåldtagen av ett gäng MENA människor en sen natt när hon dumt nog vistades ute ensam där nattetid, vilket man inte gör om man är etnisk svensk och har någonting innanför pannbenet eftersom att risken att kulturberikas i någon form är alldeles för stor, oavsett om du är tjej eller kille.
Senast redigerad av WhiskeyTango84 2021-08-17 kl. 15:34.
Citera
2021-08-17, 16:39
Medlem
Citat:
Majoriteten blir våldtagna av etniskt svenska, antifeministiska, misogyna och kvinnohatande män med konservativa värderingar. Så de röstar garanterat inte på SD iaf.
Förståndiga kvinnor röstar SD trots att de ej har blivit våldtagna!
Citera
2021-08-17, 20:16
Medlem
HermannWirtzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Man kan få en snedvriden bild av verkligheten om man endast väljer ut en man. Bättre att titta på flera män och statistik. Då ser det annorlunda ut:

Vill man inte bli överfallsvåldtagen ute så är det svartmuskiga män man ska akta sig för. Och naturligtvis så ska man inte rösta för att det blir fler av dem i Sverige.

Källa (SVT):
https://www.svt.se/nyheter/granskning/ug/ny-kartlaggning-av-valdtaktsdomar-58-procent-av-de-domda-fodda-utomlands
58% av de dömda är födda utomlands. Men det står inte hur många offer respektive gärningsman har. Som till exempel Hagamannen och Örebromannen, två gärningsmän men med över 20 offer tillsammans. Dessutom verkar det som att inrikes födda ofta våldtar personer de känner. Och här lär mörkertalet vara mycket större än när det för offret är en okänd gärningsman. Så vill man inte bli våldtagen ska man undvika de bleka.
Senast redigerad av HermannWirtz 2021-08-17 kl. 20:20.
Citera
2021-08-17, 20:20
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermannWirtz
58% av de dömda är födda utomlands.

Pratar vi överfallsvåldtäktsmän så är 80 procent födda utomlands.

Lägger vi även till de utlandsföddas barn, så blir det inte många svenskar kvar. Det är väl där du hittar din Hagaman och Örebroman.
Citera
2021-08-17, 20:26
Medlem
Citat:
Ta din medicin.

Utgår ifrån mina egna och alla kvinnor som jag känner och deras erfarenheter.

Alla har blivit sexuellt ofredande, sexuellt trakasserade, antastade eller våldtagna av minst 20-30 etniskt svenska män.

Det är även något jag ofta ser hända runt omkring mig i princip dagligen.

Aldrig någonsin har jag sett eller varit med om att någon man med utländskt ursprung skulle ha våldtagit eller sexuellt ofredat en kvinna. Inte heller känner jag en enda kvinna som varit med om det.

Läser man alla våldtäktstrådar så är 99% av alla förövare etniska svenskar med namn som Jonas, Pelle, Mikael och Niklas.

får du betalt per ord när du klär in dina självupplevda lögner.
usch för människor som deltar i dessa mörkningsaktioner, tror Stasi skulle blivit imponerade om de sett hur många nyttiga idioter som värvats I vårt vackra land
Citera
2021-08-18, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shallfin
får du betalt per ord när du klär in dina självupplevda lögner.
usch för människor som deltar i dessa mörkningsaktioner, tror Stasi skulle blivit imponerade om de sett hur många nyttiga idioter som värvats I vårt vackra land

Ja, man undrar om de är på riktigt eller om de bara trollar för att provocera.
Citera
2021-08-18, 06:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-

Källa (SVT):

I relation till frågeställningen är det ju inte särskilt intressant med antalet överfallsvåldtäkter, de är ju väldigt ovanliga i jämförelse med våldtäkter av någon närstående eller bekant. Bara för att förtydliga den delen.

"Av samtliga anmälda våldtäkter mot vuxna 2020 var brottsoffret och gärningspersonen närstående genom parrelation i 33 procent av fallen. I 2 procent av fallen var de närstående genom släktskap eller familj, och i 38 procent av fallen i en annan slags relation eller bekantskap. Resterande 27 procent av de anmälda våldtäkterna hade begåtts av en obekant gärningsperson." Från nck.se
Och det är då av de anmälda brotten, alla som arbetar med det verkar anse (vilket jag tycker låter helt rimligt) att det är de som begås av okända som anmäls i väldigt mycket större utsträckning än de som begås av bekanta.
Och där kan etniciteten säkert se annorlunda ut.
Senast redigerad av Meeku 2021-08-18 kl. 06:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in