2021-08-17, 13:26
Medlem
nidhoogens avatar
Kvinnor blir hellre misshandlade och våldtagna än att ses som "dåliga" för att de röstar höger. Överlag.

Därför det var viktigt för vänstern/marxismen att införa kvinnlig rösträtt. Betydligt lättare att styra och manipulera kvinnor.
Citera
2021-08-17, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baserad.Sickan
Jag skrev explicit att det aldrig hänt mig men att jag kan tänka mig hur det går till att dra den nitlotten.
Jag hoppas att du menar att det är kvinnan som drar nitlotten om en man knullar henne trots att hon säger nej, och inte att det är mannen som drar nitlotten bara för att kvinnan väljer att anmäla honom efter att han våldtagit henne.
Citera
2021-08-17, 13:34
Medlem
Baserad.Sickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holteschnauze
Jag hoppas att du menar att det är kvinnan som drar nitlotten när mannen knullar henne trots att hon säger nej, och inte att det är mannen som drar nitlotten bara för att kvinnan väljer att anmäla honom efter att han våldtagit henne.

Ja låt oss ignorera all kontext, där hon (fortfarande fiktiv person och scenario) redan etablerat att hon vill bli tagen med storm, dominerad, sagt att hennes kropp tillhör killen, vid tidigare samlag lekt ambivalent initialt tills hon givit med sig och stönat etc. Dvs haft 100 liknande samlag tidigare i förhållandet.
Citera
2021-08-17, 13:38
Avslutad
Kvinnor kommer såklart fortsätta söka sig till maskulina män och rösta för att ta hit dom, även om riskerna ökar.
Det är som att tro att en man som blir skjuten av en feminin kvinna ska börja söka sig till feminister med kort hår och pattar som hänger ner till knäna. Det kommer inte att ske.
Citera
2021-08-17, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baserad.Sickan
Ja låt oss ignorera all kontext, där hon (fortfarande fiktiv person och scenario) redan etablerat att hon vill bli tagen med storm, dominerad, sagt att hennes kropp tillhör killen, vid tidigare samlag lekt ambivalent initialt tills hon givit med sig och stönat etc. Dvs haft 100 liknande samlag tidigare i förhållandet.
Du menar alltså att hon skulle ha gett "samtycke" till våldtäkt? Bara för att hon tidigare velat bli "dominerad"...?

Du är definitionen av en våldtäktssvenne och hela Sverige kryllar av er.

Håll dig till lagen och till kvinnor som samtycker till att ha sex med dig. Får du inget samtycke, och kvinnan rakt ut säger "nej, jag vill inte" och du ändå knullar henne av någon anledning, så begår du en våldtäkt.
Senast redigerad av Holteschnauze 2021-08-17 kl. 13:54.
Citera
2021-08-17, 13:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Det verkar som om att svenska kvinnor (och övriga västerländska kvinnor) har en undermedveten vilja att bli våldtagna. De verkar tända på tanken helt enkelt. Så våldtagna kvinnor i Sverige kommer att fortsätta att rösta vänsterblivet. De blir hellre våldtagna igen, än att bli kallade för "rasister".

Feminism och kulturmarxism som de har blivit hjärntvättade med genom skolåren, är en del av problemet.

Skulle man vilja bli våldtagen är det ju bara att åka ut ensam till en förort. Men istället undviker kvinnor att gå ut ensamma.
Dom röstar vänster för att dom vill fortsätta få in män i landet, inte för att dom vill bli våldtagna. Dom tycker tydligen det är värt den ökade risken att bli våldtagen.
Citera
2021-08-17, 13:50
Medlem
Baserad.Sickans avatar
Citat:
Du menar alltså att hon skulle ha gett "samtycke" till våldtäkt? Bara för att hon tidigare velat bli "dominerad"...?

Du är definitionen av en våldtäktssvenne och hela Sverige kryllar av er.

Håll dig till lagen och till kvinnor som samtycker till att ha sex med dig. Får du inget samtycke, och kvinnan rakt ut säger "nej, jag vill inte" och du ändå knullar henne så begår du en våldtäkt.

Vad jag försöker ringa in är att många kvinnor tänder på att gå nära gränsen. De etablerar ett mönster där de vill leka lite ambivalent "nej, inte nu" medan man förväntas fortsätta. Sedan den 101:a gången så var det plötsligt inte en lek längre och man får en anklagelse på sig. (FORTFARANDE FIKTIVT). Min poäng är att det är praktiskt taget omöjligt för killen att veta att just den 101:a gången så var det inte som de 100 gångerna tidigare, när hon ville bli dominerad och bestämd över. Kvinnor vill leka dessa lekar men förstår inte hur missförstånd kan uppstå. Kanske just så att de kan använda våldtäkts-anklagelsen som ett vapen mot killen senare?
Citera
2021-08-17, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
De röstar vänster. Det är den vite mannens fel att de blev våldtagna av en eller flera blattar.

Åtminstone vissa som har våldtagits resonerar faktiskt så.
Ett exempel är ju människorättsaktivisten och 'antirasisten' Amanda Kijera som reste ned till Haiti för att motbevisa föreställningar om svarta som varande brutala vildingar; något som hon antog vara överdrifter spridda av haitiska kvinnoorganisationer.
Istället hölls hon fånge av en av sina skyddslingar (en av de män som hon hade valt att värna om) på ett hustak där han våldtog henne åtskilliga gånger.

Hennes ord om sin upplevelse och de uppslitande känslor hon genomfors av till följd av denna (mina fetningar på vissa ställen):
Citat:
It hurt. The experience was almost more than I could bear. I begged him to stop. Afraid he would kill me, I pleaded with him to honor my commitment to Haiti, to him as a brother in the mutual struggle for an end to our common oppression, but to no avail. He didn’t care that I was a Malcolm X scholar. He told me to shut up, and then slapped me in the face. Overpowered, I gave up fighting halfway through the night.

(...)

Truly, I have witnessed as a journalist and human rights advocate the many injustices inflicted upon Black men in this world.

(...)

Women are not the source of their oppression; oppressive policies and the as-yet unaddressed white patriarchy which still dominates the global stage are.

(...)

I went to Haiti after the earthquake to empower Haitians to self-sufficiency. I went to remind them of the many great contributions that Afro-descendants have made to this world, and of their amazing resilience and strength as a people.
Not once did I envision myself becoming a receptacle for a Black man’s rage at the white world, but that is what I became.
While I take issue with my brother’s behavior, I’m grateful for the experience. It woke me up, made me understand on a deeper level the terror that my sisters deal with daily.
This in hand, I feel comfortable in speaking for Haitian women, and for myself, in saying that we will not be your pawns, racially, politically, economically or otherwise.
https://archive.ph/6t3bE#selection-315.0-315.153

Bilder på Amanda
Citera
2021-08-17, 13:56
Medlem
Citat:
Det är vanligare att vita män, åtminstone etniskt svenska män, våldtar sina egna partners och förväntar sig att komma undan med det. Enligt svenska män (psykopater) så är flickvännen/frugan en ägodel som man har rätt att göra vad man vill med.

Det är också hyfsat vanligt med etniskt svenska män som knullar sina egna barn.
Argumentationstekniken att undvika obekväma frågor genom att häva ur sig totalt oväsentliga påståenden fungerar bara när vänsterblivna "debatterar".

Svara på frågan istället.
Citera
2021-08-17, 14:03
Medlem
Pungpuckels avatar
Intressant fråga, det vore kul att se någon undersökning.

Men om jag får gissa, så kan det för många bli en ögonöppnare, särskilt om det rör sig om en plötslig överfallsvåldtäkt utomhus.

Dom som däremot bjuder in och bjuder ut, och inte förstår konsekvens.. dom fortsätter rösta på våldtäktspartier.. om dom ens bryr sig om att rösta.
Citera
2021-08-17, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Iom att du inte orkar bläddra tillbaka en sida så ger jag dig frågan igen.

Du vill påstå att en svensk kvinna som befinner sig tillsammans med vita män har lika stor chans att bli våldtagen som om samma kvinna befinner sig med med muslimer/Mena-män?
Mycket större chans att bli våldtagen i ett förhållande med svenska män än i förhållanden med män av andra etniska ursprung, ja.

Varför tror du att vi importerar invandrare, främst män? Kan det ha att göra med att vi är trötta på män som misshandlar och våldtar kvinnor?

Jag skulle tro det.
Citera
2021-08-17, 14:09
Medlem
Citat:
Snygg victim blaming din gräsliga våldtäktsman.

Det spelar ingen roll vad du intalar sig själv, du ska inte springa runt och våldta kvinnor. Få in det i skallen. Nej betyder alltid nej.

Jag tror att han menar att nej faktiskt inte alltid betyder nej (det är absolut vanligt att avvisande är en del av sexakten, där det sker helt i samförstånd). Det kan då ge kvinnan ett visst "övertag" gentemot mannen i det fall där hon vill anklaga honom för övergrepp. Jag tror inte att han menar att han har sex med kvinnor där han är medveten om att hon genuint inte vill.

Däremot tror jag den typen av anklagelser händer rätt sällan, och sker det så är det pissdålig kommunikation av båda parterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in