2021-08-16, 22:41
Moderator
zanteras avatar
Tror mycket beror på när/om Arteta får sparken. Om Arteta blir kvar hela säsongen tror jag Arsenal slutar på nedre halvan eller något liknande. Sparkar de honom och får in en kompetent tränare så tror jag ändå de kan sluta top6 (dock inte top4).
Citera
2021-08-16, 22:52
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Tror mycket beror på när/om Arteta får sparken. Om Arteta blir kvar hela säsongen tror jag Arsenal slutar på nedre halvan eller något liknande. Sparkar de honom och får in en kompetent tränare så tror jag ändå de kan sluta top6 (dock inte top4).

Som jag skrivit innan, det är bara på internet som kraven på Arteta är höga, de styrande har inga krav och inser att Arsenal är en klubb för 7-8 plats. Så inget kommer hända Arteta. Relativt uppenbart med tanke på hans insats som huvudansvarig hitintills utan att något hänt.
Citera
2021-08-16, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4-4-2
Näe. I bästa fall når de Europa League, men troligast är att de slutar 8-10. Finns inte på världskartan att de når topp 4.
Bara vänta tills Auba och Laca är tillbaka då jävlar kommer gunners köra över alla plastklubbar
Citera
2021-08-17, 04:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vad babblar du om egentligen? Vart i skogen har jag skrivit «fel så pass många inlägg om Bruno” Jag skrev 1 gg att Fernandes hade inte platsat i Arsenal, innan jag korrigerade det i nästa inlägg där jag skrev klart o tydligt att vad jag syftade på är att Fernandes hade inte passat in i Arsenal.

Är det förstått?
Hahaha..du dricker nog hel del fylle och glömmer vad som snackats om..i typ 1vecka har du sagt Bruno inte platsat vare sig i arsenal eller nån annan toppklubb,han är medioker,gör endast straff och frisparksmål,han var osynlig värdelös i EM mm
Och det roligaste av allt du skrev..TACK OCH LOV VÄRVA VI EJ HONOM..
Så att du plötsligt skriver, Bruno passar inte in i Arsenal..HAHA på den
Citera
2021-08-17, 06:44
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Hahaha..du dricker nog hel del fylle och glömmer vad som snackats om..i typ 1vecka har du sagt Bruno inte platsat vare sig i arsenal eller nån annan toppklubb,han är medioker,gör endast straff och frisparksmål,han var osynlig värdelös i EM mm
Och det roligaste av allt du skrev..TACK OCH LOV VÄRVA VI EJ HONOM..
Så att du plötsligt skriver, Bruno passar inte in i Arsenal..HAHA på den

Generalen_Bruno lär få det svettigt i år med, alla känner apan men apan själv.. Känner ingen.

Visst, Arsenal är titelutmanare iår med, värdklass på alla positioner och det är till slut domarna som bortdömt dom.

Uh.. Jobbigt det måste vara. Arteta, lärjunge till Pep och då måste han vara något. Tills resultaten visar annat.

Nä, Varför inte anställa Patrick Vieira, han om någon...

Edit: Det är nog för få fransmän i det laget..

Arsenal, the invicebles! åh åh orgasm...
Citera
2021-08-17, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood
Generalen_Bruno lär få det svettigt i år med, alla känner apan men apan själv.. Känner ingen.

Visst, Arsenal är titelutmanare iår med, värdklass på alla positioner och det är till slut domarna som bortdömt dom.

Uh.. Jobbigt det måste vara. Arteta, lärjunge till Pep och då måste han vara något. Tills resultaten visar annat.

Jag visste inte ens vem generalen var innan det typ kom upp en diskussion om Arsenal och sen nåt om Bruno,sen efter det har det varit mer mindre från generalens sida hur mer mindre värdelös Bruno varit,han platsar ingenstans,..och glöm inte.. generalen pratar bara om fakta..sen pudla han åsneaktigt och skriver han bara skrivit fel,Bruno passar ej i Arsenals ..årets Bullshit..har FB nåt pris för årets pudlande ska Generalen nomineraa
Citera
2021-08-17, 09:16
Medlem
PommesOchKebabs avatar
Bara en match än så länge men hur spelar CP nu med Vieira? Vad är hans planer och tänkande?

// PoK
Citera
2021-08-17, 10:16
Medlem
EnLitenFryss avatar
Liverpool skickar Ben Davies till Sheffield United på säsongslångt lån. Sheffield U har inlett championship med 1p på två matcher. Deras mittback Jack O'Connor som missade i princip hela förra säsongen pga knäskada behöver ännu en operation och förväntas vara ute 6-10 månader till, så Davies borde vara tänkt som hans ersättare.

Det hade ju varit kul att se Davies i Liverpool då man hört mycket gott om honom, men tydligt att Klopp inte tycker han är bra nog då han aldrig getts chansen och varit bakom Rhys och Nat i hierarkin. Rhys och Nat har förvisso gjort det OK, men man har även tydligt kunnat se deras brister och hur Liverpool som lag blivit trubbigare framåt och mer sårbara bakåt med dem i elvan. Gissar de båda kommer lånas ut nu om ordinarie mittbackar är fullt fit + att Konate kommit in.

En chansning som inte gick hem, men som var värd att ta at the time - och nu får man kanske igen pengarna ifall Davies gör det bra i Championship och köps loss nästa sommar.
Citera
2021-08-17, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Liverpool skickar Ben Davies till Sheffield United på säsongslångt lån. Sheffield U har inlett championship med 1p på två matcher. Deras mittback Jack O'Connor som missade i princip hela förra säsongen pga knäskada behöver ännu en operation och förväntas vara ute 6-10 månader till, så Davies borde vara tänkt som hans ersättare.

Det hade ju varit kul att se Davies i Liverpool då man hört mycket gott om honom, men tydligt att Klopp inte tycker han är bra nog då han aldrig getts chansen och varit bakom Rhys och Nat i hierarkin. Rhys och Nat har förvisso gjort det OK, men man har även tydligt kunnat se deras brister och hur Liverpool som lag blivit trubbigare framåt och mer sårbara bakåt med dem i elvan. Gissar de båda kommer lånas ut nu om ordinarie mittbackar är fullt fit + att Konate kommit in.

En chansning som inte gick hem, men som var värd att ta at the time - och nu får man kanske igen pengarna ifall Davies gör det bra i Championship och köps loss nästa sommar.

Sheffield United får betala 500000 pund för att låna Davies! Går de upp i PL så dubblas beloppet.
Jag minns inte, kan ha fel, Liverpool betalade så mycket mer!
Citera
2021-08-17, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastClintfood

*Gick rykten om Fernandes sommaren 2019, men Emery bad styrelsen att satsa Partey istället (rätt val). Thiago Silva var aktuell för oss sommaren 2020, men hans agent krävde ett tvåårigt kontrakt med klubben - Därför så valde Arsenal att skippa brassen.

Ja inget raderas på internet.

Citat av generalen angående Bruno fernandes.
Citera
2021-08-17, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
*Gick rykten om Fernandes sommaren 2019, men Emery bad styrelsen att satsa Partey istället (rätt val). Thiago Silva var aktuell för oss sommaren 2020, men hans agent krävde ett tvåårigt kontrakt med klubben - Därför så valde Arsenal att skippa brassen.

Han felskrev nog bara....
Citera
2021-08-17, 13:05
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen

Han kom åt fel knapp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in