2021-08-16, 23:06
Medlem
rtyuios avatar
Du låter som slampan Samantha i Sex And The City
Killen är perfekt för övrigt, men storleken saknas där det räknas tydligen.

Sex And The City - james has a small dick
https://www.youtube.com/watch?v=CU6wUqys9bU
Citera
2021-08-16, 23:10
Medlem
massuppfittarens avatar
Lite såhär tänker jag. Brudar har idag extremt mycket lättare att ligga med snubbar som egentligen är över deras liga, vilket resulterar i att många snubbar som inte vill ligga med feta grisar, måste ta till fulknep á la feta grisar. Bara det att för snubbar är det inte socialt accepterat med fillers, filter och smink, så de får ljuga om kukstorlek och pengar istället.
Citera
2021-08-16, 23:11
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
TS,
pratar vi knulldating här, annars har jag aldrig innan jag gått på dejt blivit tillfrågad om min kukstorlek. Ej heller har jag haft några frågor ang. min dejts fittstorlek..

Det är en vanlig sak som killar gärna ofta skryter med för att stå ut i mängden så att säga. Om man har kontakt i typ en månads tid innan man väl går på en dejt så pratar man kanske om allt möjligt osv.
Citera
2021-08-16, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Lite såhär tänker jag. Brudar har idag extremt mycket lättare att ligga med snubbar som egentligen är över deras liga, vilket resulterar i att många snubbar som inte vill ligga med feta grisar, måste ta till fulknep á la feta grisar. Bara det att för snubbar är det inte socialt accepterat med fillers, filter och smink, så de får ljuga om kukstorlek och pengar istället.
Det är inte kvinnors fel att du är en cockfishande bedragare. Du är ansvarig för dina egna handlingar och ingen annan.
Citera
2021-08-16, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Suck. Det är inte samma saker alls. Smink är något som för övrigt är allmänt accepterat i samhället och som brukar vsra uppskattat av män, att kvinnor gör sig fina för dem.

Det går alldeles utmärkt att också fråga en potentiell dejt om att skicka naturliga bilder utan smink. Om de vägrar skicka, så kan man ju då dra öronen åt sig.

Jag skickar ofta naturliga bilder utan smink till exempel, på eget initiativ, även utan att bli tillfrågad.

Smink har ju inte någon funktion som kan göra att det rent fysiskt och mekaniskt blir ett avsevärt sämre sexuellt fungerande i praktiken så det är inte samma sak.

Men visst om man verkligen vill se en tjej utan smink för att man vill se naturligt, så är det ju bara att fråga. Inget problem alls liksom.

Svara gärna på det topic gäller mer specifikt istället…

Bestämmer du som tjej om det är samma sak eller ej?

Smink, lösögonfransar, lösnaglar, löshår, spraytan, ankläppar, botox, silikon, ljuga om vikten är falsk marknadsföring.

Precis som att påstå att man har 21 cm när man har 14 cm.
Citera
2021-08-16, 23:16
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Det är en vanlig sak som killar gärna ofta skryter med för att stå ut i mängden så att säga. Om man har kontakt i typ en månads tid innan man väl går på en dejt så pratar man kanske om allt möjligt osv.

OK,
inget jag skulle prata om öht, men jag har väl lite klass. I ditt fall TS, diskuterar du dina anatomiska företräden?
Citera
2021-08-16, 23:16
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtyuio
Du låter som slampan Samantha i Sex And The City
Killen är perfekt för övrigt, men storleken saknas där det räknas tydligen.

Sex And The City - james has a small dick
https://www.youtube.com/watch?v=CU6wUqys9bU

Jag betackar mig för att bli kallad slampa i en tråd av en främling - det är tillräckligt mkt kvinnohat i tråden redan, tack….mind your manners.

Och som jag sa - så är ju problemet att killen inte alls var ”perfekt för övrigt”… långt därifrån. Till och med så att storleken ju var en faktor som vägde upp ganska mycket för andra bristande faktorer, precis som jag skrev.. och om den då inte ens finns.. ja, du fattar. Då finns inte mkt kvar.

Men lögnen var det värsta, ändå. Om nån kan ljuga så gravt för en i en månads tid, vad kan de då inte göra längre fram.
Citera
2021-08-16, 23:20
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holteschnauze
Fruktansvärt viktig fråga som allt för få pratar om. Man tystar ner fenomenet av någon anledning.

Hur tror cockfishen att han ska komma undan med det när man väl möts upp och ska ha "rajtan tajtan" med varandra? Tänker han att "jo men om vi ändå kommit så här långt så blir hon ju tvungen att fullfölja samlaget" eller vadå? Det var ju för fasen könsorganet som hon föll för?

Snacka om att inte ha någon skam i kroppen.

Ja det är just det här jag inte förstår heller, eftersom det är en så markant lögn liksom. Det går ju inte att komma undan med.

Det är ju som om jag skulle hävda att jag är 1.75 m lång om jag i själva verket är 1.55 liksom. Helgalet och kommer upptäckas på en gång…
Citera
2021-08-16, 23:24
Medlem
Sam.Boyds avatar
Man ska inte ljuga o överdriva.

All marknadsföring bygger på att bygga upp nyfikenhet, begär o förväntning.

Man ska få damerna att lova att inte bli rädda när de ser anacondan. O i gengäld lova att vara försiktig.

Det sista man ska göra är att visa monstret på bild...
Citera
2021-08-16, 23:28
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMurdoch
Bestämmer du som tjej om det är samma sak eller ej?

Smink, lösögonfransar, lösnaglar, löshår, spraytan, ankläppar, botox, silikon, ljuga om vikten är falsk marknadsföring.

Precis som att påstå att man har 21 cm när man har 14 cm.

Har redan besvarat det - men okej igen: det är absolut inte samma sak. Det manliga organet har en fysisk, mekanisk funktion att uppfylla vid sex, som det inte fysiskt kan göra, om en person till exempel har micropenis, men säger sig ha 20 cm stort organ.

En sådan lögn är jämförbar med att jag t.ex. skulle ljuga och låtsas vara född biologisk kvinna men jag egentligen är shemale som ännu ej opererats. Dvs jag har inget kvinnligt kön som mannen kan förvänta sig, när vi ses.

Det är den nivå av lögn, dvs det går ej att ha sex med personen, utifrån att könet inte finns.

Det är helt väsensskilt ifrån lite smink osv.
Citera
2021-08-16, 23:29
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holteschnauze
Det är inte kvinnors fel att du är en cockfishande bedragare. Du är ansvarig för dina egna handlingar och ingen annan.
Hade jag haft en liten kuk hade jag ju cockfishat dagarna i ända och inte haft tid att sitta här och berätta sanningen för dig! Om du ska vara lite seriös, tror du inte att det faktiskt bara är incels svar på kvinnors massivt utbredda falska marknadsföring? Jag skulle satsa pengar på det iaf. Som sagt, jag håller med TS i att det är helt efterblivet, jag håller dock inte med henne om att det är mer efterblivet än fillers, filter, silikon, löshår, lösnaglar, spray tan, smink osv etc.
Citera
2021-08-16, 23:31
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
OK,
inget jag skulle prata om öht, men jag har väl lite klass. I ditt fall TS, diskuterar du dina anatomiska företräden?

Föredrar att vi håller det till topic dvs män som ljuger. Men ja självklart försöker jag ju vara ärlig, annars skulle jag ju knappast kunna klaga själv givetvis. Som jag gav exempel på förut i tråden bl.a.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in