Citat:
Ursprungligen postat av
radiopanna
Nu är han uttagen till ECL-truppen inför torsdagens match så vi får se vad som händer härnäst.
Jag håller helt med dig angående sista stycket. Har själv förlikat mig med tanken och det har nog de flesta supportrar vid det här laget.
Vill inte dra för stora växlar på gårdagen men förhoppningsvis kan andra i laget höja sig om Kane ryker. Tror inte på Son som ensam på topp sett över en hel säsong men kan man få in ett vettigt alternativ så finns det absolut hopp även utan Kane.
Son är en djävulsk fotbollsspelare vilket jag tror att t.o.m. vi som följer Tottenham inte uppskattat fullt ut förrän senaste 1-2 åren. Han glöms lätt bort.
Tycker hela Tottenhams offensiva kvartett mot Moura, Berjwin, Son Alli är mer än helt ok, sen Gil på det; men kanske man behöver en ren striker också men tycker inte att det är i offensiven man behöver förstärka först, om Kane skulle lämna.
Sen att släpa Alderweireld men fortsätta dras med Dier känns helt jävla hjärndött.
Men om man skall köpa nån striker tycker jag Lautaro, Icardi, Alcacer, Gerard eller Jovic är några namnkunniga spelare som inte känns alltför omöjliga men ändå hade kryddat Tottenhams offensiv samt breddat den.