talibaner kan inte göra nånting utan Jesus hjälp.
det finns olika nivåer i helvetet. en ska inte förstöra andra länders/människors gränser. omvändelse gäller.
Citat:
Ursprungligen postat av
fittslem
Vi jobbar och betalar skatt för att hjälpa dessa grottmänniskor. Vi gör mer för att hjälpa dem än regeringen som lever på våra skattepengar.
i massmedias ljus rimmar det nog gott, men i realitetens verklighetet så är nog inte sådana garantier värda många kottar i granen.
jag tror det är bäst att vi förbereder oss för ett kommande helvete i detta landet med. och de som är (lättast) påkommna med bedrägerier (menar inte att du vore en av dem, då många lär vara bättre än mig på att läsa mellan raderna) kommer väl få stå först i kön till galgen.
nä, ett hål i skogen. skulle nog en del afghaner önska sig. allemansbluffen behövs betänkas!