Citat:
Ursprungligen postat av
ClasZtefanYngwezon
Det är inte så att de 300 personerna inne i flygplanet skulle dött om han inte valt att flyga iväg.
Det har du faktiskt noll koll på. Dom kan hamna i fångläger och skjutas, eldas upp för allt vi vet.
USAF piloten har ett uppdrag. Flyga in i fiendens territorium lasta så mycket som möjligt. Flyga ut. Modig jävel, kan bli nerskjuten när som helst. Även USAF piloter har liv och kanske även barn.
Om några puckon vill försöka hålla i utsidan under resan så är dom väl välkomna att göra det, man väljer själv. Dom ser konstigt nog ut glada när dom jagar flygplan där på flygplatsen. Nu ska för trygghetsskull alla amerikaner, alla som jobbat med regimen som fallit. Ut.
Talibanerna verkar inte vara lika blodtörstiga som muslimerna i IS, men det kan väl skifta på en dag.