2021-08-14, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella666
Så mager hon blivit,revbenen och nyckelben sticker ut mer än någonsin.
Det enda jag har negativt att säga om Bianca är att hon glamoriserar ätstörningar.

Tänk hur många småtjejer och även 20 åringar som tänker Bianca lägger ju upp och äter en massa mat och sen spyr hon och det verkar ju funka.
Vill inte racka ner på Bianca för hon har verkligen förvaltat sitt kändisskap enormt bra.
Men jag slås alltid av den tanken när jag ser hennes mat inlägg.

Men jag kanske har fel.Bara en tanke.

Jag tänker som du. Hon har blivit väldigt smal och tunn. Funderar också på vad hon gjort för skönhetsoperationer. Att hon fixar påsarna under ögonen är hon öppen om. Läpparna också. Men jag tycker kindbenen är mer synliga/runda nu. Tycker nästan är smalare också. Men det är kanske bara ljuset, sminket och filter i bilderna som gör att hon ser annorlunda ut.
Citera
2021-08-14, 11:55
Medlem
Lustigt hur det fortfarande blir totalfokus på en person i taget när det gäller vissa saker. Förr med färre tv-kanaler, inget internet etc kunde man förstå när en helt alldaglig tjej hajpades upp typ Lena Philipsson på 80-talet (”Sveriges sexigaste” fast hon hade noll utstrålning) för det fanns inte så många som kunde synas samtidigt.
Nu när mediaflödet är så intensivt hajpas ändå lika få personer upp lika stort. Bianca Ingrosso kallas vacker, osv. Hennes ansiktsform kallades hästansikte på min tid, men med tillräckligt intensiv pr anses det tydligen som ett skönhetsideal nu.
Citera
2021-08-14, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsdiggare
Jag tänker som du. Hon har blivit väldigt smal och tunn. Funderar också på vad hon gjort för skönhetsoperationer. Att hon fixar påsarna under ögonen är hon öppen om. Läpparna också. Men jag tycker kindbenen är mer synliga/runda nu. Tycker nästan är smalare också. Men det är kanske bara ljuset, sminket och filter i bilderna som gör att hon ser annorlunda ut.

De som gör hennes fillers borde säga till henne att det är dags att pausa. Men det klirrar ju gott i kassan förstås.
Citera
2021-08-14, 12:08
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
De som gör hennes fillers borde säga till henne att det är dags att pausa. Men det klirrar ju gott i kassan förstås.
Ja de som gör fillers säger nog ingenting sålänge pengarna kommer in.
Citera
2021-08-15, 07:08
Medlem
enfindams avatar
Jag skulle vilja uppmana Bianca att sluta med fillers under ögonen som gör att hon blir svullen och får blåmärken. Man kan dölja sina mörka ringar under ögonen med hjälp av makeup istället!
Senast redigerad av enfindam 2021-08-15 kl. 07:57.
Citera
2021-08-15, 23:00
Medlem
Det jag undrar med Bianca är : Hon lägger upp storys dagligen på vad hon äter, ibland både frukost, lunch och middag! Hon sitter och njuter och mmmmar och pratar om hur gott o underbart allt är! Va händer? Går hon direkt in och spyr efter måltiden och kameran stängts?? Hur funkar det här egentligen?
Citera
2021-08-16, 07:09
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Det jag undrar med Bianca är : Hon lägger upp storys dagligen på vad hon äter, ibland både frukost, lunch och middag! Hon sitter och njuter och mmmmar och pratar om hur gott o underbart allt är! Va händer? Går hon direkt in och spyr efter måltiden och kameran stängts?? Hur funkar det här egentligen?
Jag har också funderat över hur hon kan hålla sig så smal. Man ser aldrig att hon tränar osv.
Citera
2021-08-16, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Jag har också funderat över hur hon kan hålla sig så smal. Man ser aldrig att hon tränar osv.

Att hon visar mat och smakar mat betyder ju inte att hon äter upp den. Plus att hon berättat om sin ätstörning bulimi. Pga detta tycker jag det är obehagligt med så mycket matfokus hos henne, mina tankar går direkt till det hon sagt om bulimin.
Citera
2021-08-16, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Hon har sagt att hon aldrig tränar framför kameran, att det är "pinsamt"! Men hon har gått ner extremt mycket senaste. Är väl en blandning av stress, ångest, bullimi, alkohol, kanske andra preparat!
Citera
2021-08-16, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Att hon visar mat och smakar mat betyder ju inte att hon äter upp den. Plus att hon berättat om sin ätstörning bulimi. Pga detta tycker jag det är obehagligt med så mycket matfokus hos henne, mina tankar går direkt till det hon sagt om bulimin.

En nära anhörig till mig lider av bulimi. Hen äter obegripliga mängder med mat och går sedan in på toa och spyr upp allt. När det var som värst så tränade hen hela nätterna. Kunde tex göra situps och armhävningar i timtal mitt i natten. Hen var även helt galen i olika recept och ägnade massor av tid åt matlagning och hetsätning. Sedan får man inte glömma att personer med ätstörningar är experter på att ljuga för- och manipulera sin omgivning för att få omgivningen att tro att allt är normalt.
Citera
2021-08-20, 07:28
Medlem
EnLitenkilles avatar
Men alltså hur ser hon ut...
Ser redan ut som Rebecca Stella.

Hon är ju inte ens 30!
Snälla Bianca, jag vet att du läser här:

SLUTA MED OPERATIONERNA!
Citera
2021-08-20, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Men alltså hur ser hon ut...
Ser redan ut som Rebecca Stella.

Hon är ju inte ens 30!
Snälla Bianca, jag vet att du läser här:

SLUTA MED OPERATIONERNA!

Jag visste inte hur Rebecca Stella såg ut, nu vet jag.
Oj vad lika de är, de måste gå till samma klinik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in