2021-08-10, 22:43
Medlem
Bdonks avatar
Jättefint framträdande av "Blomstertid" med Bianca ikväll ihop med Benjamin i "Allsångsscenen är din". Dom sjunger så fint ihop och Bianca står för den mest imponerande insatsen i deras tolkning av låten.

https://www.youtube.com/watch?v=g3vXZ6t4BQw

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/rE8nOA/bianca-ingrossos-stora-overraskning-mitt-under-svts-direktsandning
Citera
2021-08-11, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Här är en artikel vad Bianca och andra i hennes bransch tjänar..

https://www.svd.se/miljonregn-for-bianca-ingrosso--rekordar-i-fjol?utm_source=ab-box&utm_medium=iframe&utm_campaign=2021-08-04
Sälja sin själ så billigt. Stackars Bianca. Sönderknarkad inom fem år.
Citera
2021-08-11, 08:27
Medlem
enfindams avatar
Vilken "star quality" hon hade när hon äntrade scenen igår kväll. Publikens reaktioner visade vilken stor stjärna hon är, hon skulle säkert lyckas på scenen också!
Senast redigerad av enfindam 2021-08-11 kl. 08:46.
Citera
2021-08-11, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Jättefint framträdande av "Blomstertid" med Bianca ikväll ihop med Benjamin i "Allsångsscenen är din". Dom sjunger så fint ihop och Bianca står för den mest imponerande insatsen i deras tolkning av låten.

https://www.youtube.com/watch?v=g3vXZ6t4BQw

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/rE8nOA/bianca-ingrossos-stora-overraskning-mitt-under-svts-direktsandning

Förutom att hon inte kan sjunga.
Citera
2021-08-11, 10:52
Medlem
MsBetrayeds avatar
Varken Bianca eller Benjamin har tillräckligt bra sångröster. Istället skulle de satsat på skådespelarkarriär. Tyckte det var pinsamt att lyssna på deras gemensamma uppträdande i showen. Två fullvuxna syskon som inte leverade bättre än en dålig våravslutning i lågstadiet. Och familjen i publiken grät. Rent hyckleri.
Citera
2021-08-11, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBetrayed
Varken Bianca eller Benjamin har tillräckligt bra sångröster. Istället skulle de satsat på skådespelarkarriär. Tyckte det var pinsamt att lyssna på deras gemensamma uppträdande i showen. Två fullvuxna syskon som inte leverade bättre än en dålig våravslutning i lågstadiet. Och familjen i publiken grät. Rent hyckleri.
Ja Benjamin är ju en entertainer men Bianca såg ut att vara med i en skolshow. Och rösten är tunn. Dansa är hon däremot grym på! Det borde hon satsa på!
Citera
2021-08-11, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enfindam
Vilken "star quality" hon hade när hon äntrade scenen igår kväll. Publikens reaktioner visade vilken stor stjärna hon är, hon skulle säkert lyckas på scenen också!
Nej, det hade hon tyvärr inte. Hon lös inte men det gjorde Benji
Citera
2021-08-11, 20:01
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Nej, det hade hon tyvärr inte. Hon lös inte men det gjorde Benji
Hon strålade och det visade publikens reaktioner.
Citera
2021-08-11, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBetrayed

Jag tycker minsann att Benjamin har en bra röst och hans svenska alster är hög nivå.
Men Bianca har inte DET när det gäller musik. Bra harmonier stundtals. Helt okej framträdande.
Citera
2021-08-11, 22:19
Medlem
MsBetrayeds avatar
Benjamin gör sitt bästa framträdande med Henke. Först schampo, sen balsam. Bianca har tyvärr noll utstrålning.
Citera
2021-08-12, 14:43
Medlem
FannyFruxos avatar
Hur mycket hon vill intala sina fans att hon kan sjunga, så låter det helt enkelt falskt. Mixa ihop något i en studio- kanske går halvbra, och när kören backade upp henne- halvbra. Men nej, hon är ingen artist. Sätt henne i ett annat land och se om hon får stå på någon scen där. Tror ni hon hade kommit vidare i någon Idol-tävling utanför Sverige (el möjligtvis Norge)?

Vidare bör hon verkligen sluta stoppa in mer botox i läpparna, för nu tuggar hon som en häst.

Ja, kommentarer likt dessa vill inte divan läsa såklart. Men överallt ska man bli utsatt för den här klanen, och den här gången får BI mitt avog.
Citera
2021-08-14, 01:17
Medlem
Donnabella666s avatar
Så mager hon blivit,revbenen och nyckelben sticker ut mer än någonsin.
Det enda jag har negativt att säga om Bianca är att hon glamoriserar ätstörningar.

Tänk hur många småtjejer och även 20 åringar som tänker Bianca lägger ju upp och äter en massa mat och sen spyr hon och det verkar ju funka.
Vill inte racka ner på Bianca för hon har verkligen förvaltat sitt kändisskap enormt bra.
Men jag slås alltid av den tanken när jag ser hennes mat inlägg.

Men jag kanske har fel.Bara en tanke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in