2021-08-12, 23:21
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Men unga små tjejer har inte hår på benen. Det är såklart helt okej med preferenser och att vara inkonsekvent, men barn-argumentet verkar inte gälla.
Ärligt talat vet jag inte vad du diskuterar här?

Olika detaljer hos det kön man attraheras av kan antingen få en att bli mer attraherad eller mindre attraherad, beroende på vad dessa detaljer ger en för vibbar. Dessa vibbar är ju helt subjektiva för alla människor. Mina preferenser är ju mina preferenser enligt vad dom härleder för tankar åt mig, men du verkar vilja hitta någon sorts logik i dessa och klanka ned på dom enligt någon sorts allmängiltig preferens.

För MIG ger en rakad fitta härledningen åt en icke könsmogen individ = ej sexigt.

För dig kanske en rakad fitta härleder tanken till något sexigt. Menar inte att alla som gillar rakat skulle vara peddos men för mig är det så.
Citera
2021-08-13, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
I lördags stötte jag på killen jag har on off träffat i några månader. En sak ledde till det andra och jag följde med honom. Jag brukar annars raka fittan men jag tänkte inte att jag behövde det och jag visste ju inte att jag skulle ha sex. Han verkade inte ha nåt emot det utan han var tänd men jag tror han var lite full. Jag har ändå lite ångest eftersom killar gillar ju rakat. Om jag skulle glömma att raka och jag träffade en kille tror ni han skulle bli slak eller nåt eller säga något?

Nä alltså Your pussy liksom... antar att det inte var Amazonas ändå så vill han vara med dig så får han köpa konceptet.
Citera
2021-08-13, 13:29
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faustik-Funk
Då ser hon ju ut som ett barn där nere, och iom att jag inte tänder på barn utan på vuxna kvinnor så vill jag ha hår därnere på min tjej.

Citat:
Menar inte att alla som gillar rakat skulle vara peddos men för mig är det så.

Vad trevligt att inte "alla" som tycker annorlunda än du är pedofiler.

Man får naturligtvis tycka vad man vill om könsbehåring, men det argumentet är lika vettigt som att kvinnor skulle förväxla en vuxen man utan helskägg med en prepubertal pojke. Det verkar dock som att kvinnor i allmänhet kan särskilja vuxna ansiktsrakade män från tolvåringar, märkligt nog.
Citera
2021-08-13, 14:43
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Vad trevligt att inte "alla" som tycker annorlunda än du är pedofiler.

Man får naturligtvis tycka vad man vill om könsbehåring, men det argumentet är lika vettigt som att kvinnor skulle förväxla en vuxen man utan helskägg med en prepubertal pojke. Det verkar dock som att kvinnor i allmänhet kan särskilja vuxna ansiktsrakade män från tolvåringar, märkligt nog.
Det handlar inte om vad som är "vettigt" eller ej. Vi pratar personliga preferenser.

Din liknelse med att kvinnor skulle förväxla män utan skägg med pojkar suger. En vettigare liknelse skulle vara att en kvinna här skriver att hon inte tände på män utan helskägg därför att det förde hennes tankar på småpojkar - och att en massa fjunkindade män efter det försökte "motbevisa" henne att detta på något sätt var "fel" - för det är vad som händer i tråden just nu.
Citera
2021-08-13, 22:06
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
En vettigare liknelse skulle vara att en kvinna här skriver att hon inte tände på män utan helskägg därför att det förde hennes tankar på småpojkar - och att en massa fjunkindade män efter det försökte "motbevisa" henne att detta på något sätt var "fel" - för det är vad som händer i tråden just nu.

Nej, inte alls. Det är enbart du som lägger på en massa sjuka barnfantasier på andras preferenser och där du sträcker dig till nog inte "alla" andra är pedofiler, men implicit många är det.
Citera
2021-08-14, 00:08
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Nej, inte alls. Det är enbart du som lägger på en massa sjuka barnfantasier på andras preferenser och där du sträcker dig till nog inte "alla" andra är pedofiler, men implicit många är det.
Svårt med läsförståelse? Jag tycker att hårig fitta är upphetsande. Rakad fitta är för mig inte upphetsande (av skäl jag redan har förklarat). Att du anser detta är provocerande och på något sätt skulle implicera att du, med rakade preferenser, skulle vara en pedofil talar för sig själv.
Citera
2021-08-14, 00:21
Medlem
badbollen3s avatar
Skulle aldrig slicka en hårig fitta. Lite stubb är OK. Sen är det ju förspel innan kläderna åker av, så jag skulle väl penetrera den om hon lyckats göra mig hård.
Citera
2021-08-14, 00:47
Medlem
Med tillfredsställelse noterar jag att frun börjat frisera sig riktigt hårt på senare år. För fick man påpeka ibland att det var lite för mycket. Men sedan de grå gjorde sitt intåg inte bara på gardinerna, utan även på "dörrmattan" så har det blivit mycket mer välstädat
Citera
2021-08-14, 01:17
Medlem
daskapitans avatar
Asså
Det behöver inte hänga i tovor eller rastaflätor.
Inget Amazonas.
Men något ansat men ändock naturellt.
Stubb ?
Det vore som o kyssa en gammal tandlös gubbe (tror jag).
En fin fitta är välskött och väldoftande.
En frisk fittas behagliga doft är oslagbar.
Smaken ljuvlig och sköna safter man kan lapa i sig länge och efter välbehag, om fittan är glad.
Man känner när detta heliga rum välkomnar ens (inte så ofta nu som förr...) raska, hårda och pulserande välvilliga Prins.
När skottet har gått känner man hur den fina fittan verkligen suger åt sig saven.
Den mjölkar en.

Sedan en liten längre avslappnande stund med skratt kärlek och avslappnande prat och smek.
En skön piss. Tvätt.
Man tager sin hatt och säger

Adjö
Senast redigerad av daskapitan 2021-08-14 kl. 01:21.
Citera
2021-08-14, 07:05
Avslutad
Tack och lov lever vi inte på 70 talet där jag gissar på att de som låg med många kvinnor då som ung fick nöja sig med håriga fittor
Citera
2021-08-14, 12:07
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Svårt med läsförståelse? Jag tycker att hårig fitta är upphetsande. Rakad fitta är för mig inte upphetsande (av skäl jag redan har förklarat). Att du anser detta är provocerande och på något sätt skulle implicera att du, med rakade preferenser, skulle vara en pedofil talar för sig själv.

Nej, inga problem med läsförståelse, däremot tror jag du behöver lära dig svenska lite bättre för att förstå vad du själv skriver.

Antag att jag skulle skriva följande:

"Jag menar inte att alla som gillar håriga fittor är kriminella".

Betyder denna mening att jag enbart uttrycker min personliga smak? Nej, det antyder starkt att jag tror att en ansenlig del av de som gillar håriga underliv är brottslingar, om än inte samtliga.
Citera
2021-08-14, 18:49
Medlem
Faustik-Funks avatar
Citat:
Nej, inga problem med läsförståelse, däremot tror jag du behöver lära dig svenska lite bättre för att förstå vad du själv skriver.

Antag att jag skulle skriva följande:

"Jag menar inte att alla som gillar håriga fittor är kriminella".

Betyder denna mening att jag enbart uttrycker min personliga smak? Nej, det antyder starkt att jag tror att en ansenlig del av de som gillar håriga underliv är brottslingar, om än inte samtliga.
När jag skrev
Citat:
Menar inte att alla som gillar rakat skulle vara peddos men för mig är det så.
Så var det ett förtydligande till Clay Allisons inlägg där han menade att jag var inkonsekvent då jag föredrog hårig fitta men rakade ben, då rakade ben enligt honom - som jag förstod det - lika gärna kunde associeras till barn lika mycket som rakad fitta.
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Ser det. Litegrann som barn kan de få se ut.
Jag kan inte rå för att en sak ger mig dåliga vibbar men en annan sak ger mig bra vibbar. Ergo - betyder inte att alla som gillar rakade fittor är peddos men för mig ger dom den vibben.

Och där någonstans bryter du in i diskussionen och känner dig beskylld.

Men vet du, du reagerar så konstigt på mitt inlägg att jag tar tillbaka det jag sade. I ditt fall tror jag fan att du är pedofil. Hoppas att FBI är dig på spåren och du får dörren insparkad av insatsstyrkan snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in