2021-08-13, 21:03
Medlem
YP4XQs avatar
Är man inte sexuellt frustrerat så är det där bottenskrap låt dom leva, dom tycker det är kul vem orkar bry sig.
Citera
2021-08-13, 21:18
Medlem
Har ingen sympati för sådana typer av kvinnor men att vara religiös och be flera gånger om dagen och samtidigt betala kvinnor för sex och alla möjliga andra sjuka saker är helt okej?
Citera
2021-08-13, 21:45
Medlem
Sir Dwains avatar
Med tanke på summorna det talas om, jag har läst några av samtalen (som man väl får anta inte är fejkade), så är det inte särskilt överraskande att det finns folk som går med på det.

Nu har jag inte så stort behov av pengar länge, men det fanns definitivt en tid då jag gärna hade haft en lyxsemester, festat och haft sex med någon snygg ung arab (för jag noterar att det typiskt är män som utger sig för att vara kring 30, och är attraktiva), och dessutom få 100k eller mer, jag såg någon som blev erbjuden $30k.

Vem skulle inte det?

Vad fan ska den här tråden säga egentligen? Att även attraktiva kvinnor på instagram är mänskliga?
Citera
2021-08-13, 22:13
Medlem
Hmm... ÄR det verkligen världens vackraste kvinnor?

Håller vidare med den tidigare skribenten om att det nog kan vara lockande i den åldern, får man 3000 euro om dagen för lite göka och hänga på en yacht med bästa kompisen när man är 21 så varför inte, vafan. Som om ts hade sagt nej?

Hundar och kameler låter visserligen lite udda, läste bara ett par blogginlägg på sajten men där verkade det mest vara rim jobs och svälja fisar.

Du skulle vara veta vad Ronny kan få för sig att kräva helt gratis i baksätet på sin gamla Ford. Vad är skillnaden? Pengar?
Senast redigerad av pudrig 2021-08-13 kl. 22:17.
Citera
2021-08-14, 00:56
Medlem
fittslems avatar
Prostitution är världens mest älsta yrke och dessa kvinnor får väldigt bra betalt för det. Låt kvinnorna knulla på och sedan komma hem igen och sprätta pengarna.
Citera
2021-08-14, 01:09
Medlem
Donnabella666s avatar
Kan vara helt ute här men Sara Bolay verkar vara någon sorts "madame" för svenska reality tjejer som drar till Dubai .Tex från ex on the beach osv som hon får att komma dit till Dubai.
Det är en känsla jag fått men kan ha helt fel.
Anna-Lisa som var med Adde verkar vara hennes senaste "offer"/deal.
Senast redigerad av Donnabella666 2021-08-14 kl. 01:22.
Citera
2021-08-14, 01:38
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella666
Kan vara helt ute här men Sara Bolay verkar vara någon sorts "madame" för svenska reality tjejer som drar till Dubai .Tex från ex on the beach osv som hon får att komma dit till Dubai.
Det är en känsla jag fått men kan ha helt fel.
Anna-Lisa som var med Adde verkar vara hennes senaste "offer"/deal.
Det är väl sannolikt för att hon är så våldsamt ful själv att hon blivit refuserad i Dubai.
Citera
2021-08-14, 01:43
Medlem
Donnabella666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Det är väl sannolikt för att hon är så våldsamt ful själv att hon blivit refuserad i Dubai.

Nu när ju jag tjej men håller med i att särskilt vacker är hon ju då inte,snällt uttryckt.
Men tänkte mer om jag har rätt eller fel i det jag skrev angående känslan jag fått när jag kollat allmänt på instagram.
Senast redigerad av Donnabella666 2021-08-14 kl. 01:48.
Citera
2021-08-14, 01:47
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donnabella666
Nu när ju jag tjej men håller med i att särskilt vacker är hon ju då inte,snällt uttryckt.
Men tänkte mer om jag har rätt eller fel i det jag skrev angående känslan jag fått är jag kollat allmänt på instagram.
Om någon är ful eller inte kan man uttala sig om oberoende av sexuell läggning. När det gäller vem som är vacker är det svårare men fortfarande görbart.
Citera
2021-08-14, 07:06
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
http://tagthesponsor.com/

In och kika. Här har ni verkligheten och hur jävla lättmanipulerade kvinnor är.

Alla dom här tjejerna går runt i sina vanliga liv och ser ner på alla killar som finns. Går man fram till en sån här tjej och försöker "ragga" så instinktivt avfärdar dom en direkt.

Men här skriver en svettig jävla arab att han vill att dom ska ge honom ett rimjob och deras spontana reaktioner är "sure, never done it before ".

Men i verkligheten är dom världens jävla bitchfittor.

Här är varför det finns kvinnohat i världen.

Varsågoda och njut av världens vackraste kvinnor och hur dom lägger sig ner platt för lite pengar.

Det här ger mig bränsle i kvarnen att sluta sätta kvinnor på pedistal, jag kommer fan bli en hemsk person mot kvinnor från och med nu. Inte våldsam eller elak utan jävligt bitter bara. Dom ska fan få arbeta för att få ut något från mig på samma sätt som dom lägger sig platt för dom här jävla klänningsdårarna nere i dubai kommer de behöva göra för att få min uppmärksamhet.

Vad tycker ni tjejer här på flashback om innehållet?

Jag tycker framförallt att du verkar vara riktigt ointelligent som drar alla kvinnor över en kam baserat på dessa FÅ kvinnor som håller på med det där.
Motsvarigheten är ungefär som att "öööhh nu ska jag fan hata män för dessa våldtäkter de begår"
"Ser ni inte hur barbariska och vidriga män är som inte kan kontrollera sin sexualitet och sina impulser"

Herregud människa, tänk om, tänk rätt.
Citera
2021-08-14, 07:15
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Kvinnor har i alla tider ägnat sig åt prostitution. Inget nytt under solen alltså. Internet har bara gjort det mer tydligt och synligt för alla.

I 1700-talets Europa var det var femte kvinna som var prostituerad. Vi är åtminstone inte tillbaka på den nivån riktigt.

Och varför var det så i 1700-talets Europa? Har du funderat över bakgrunden till situationen?
Citera
2021-08-14, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Jag tycker framförallt att du verkar vara riktigt ointelligent som drar alla kvinnor över en kam baserat på dessa FÅ kvinnor som håller på med det där.
Motsvarigheten är ungefär som att "öööhh nu ska jag fan hata män för dessa våldtäkter de begår"
"Ser ni inte hur barbariska och vidriga män är som inte kan kontrollera sin sexualitet och sina impulser"

Herregud människa, tänk om, tänk rätt.

Det är helheten jag drar alla kvinnor över en kam. För det är ingen som fördömer detta beteendet bland kvinnor, de rycker på axlarna bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in