2021-08-13, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
http://tagthesponsor.com/

In och kika. Här har ni verkligheten och hur jävla lättmanipulerade kvinnor är.

Alla dom här tjejerna går runt i sina vanliga liv och ser ner på alla killar som finns. Går man fram till en sån här tjej och försöker "ragga" så instinktivt avfärdar dom en direkt.

Men här skriver en svettig jävla arab att han vill att dom ska ge honom ett rimjob och deras spontana reaktioner är "sure, never done it before ".

Men i verkligheten är dom världens jävla bitchfittor.

Här är varför det finns kvinnohat i världen.

Varsågoda och njut av världens vackraste kvinnor och hur dom lägger sig ner platt för lite pengar.

Det här ger mig bränsle i kvarnen att sluta sätta kvinnor på pedistal, jag kommer fan bli en hemsk person mot kvinnor från och med nu. Inte våldsam eller elak utan jävligt bitter bara. Dom ska fan få arbeta för att få ut något från mig på samma sätt som dom lägger sig platt för dom här jävla klänningsdårarna nere i dubai kommer de behöva göra för att få min uppmärksamhet.

Vad tycker ni tjejer här på flashback om innehållet?
gigolo, dra till Monaco o satsa på ett liv som gigolo
Citera
2021-08-13, 09:05
Medlem
Idumeas avatar
Jag tror att det finns ett mellanting mellan att sätta någon på en piedestal och vara en hemsk person mot den. Det brukar folk uppskatta mest.

Jag funderar lite på den sista biten i ditt inlägg, ska tjejerna behöva bete sig som avlönade horor för att få din uppmärksamhet? Jag menar inte att det är dåligt att vilja ha en jävligt horig tjej, men om saudiaraberna ger dem cash och du ger dem uppmärksamhet så tror jag inte att du har så mycket att konkurrera med. Du kan nog också hitta en tjej som vill rimma dig, men ta det lite lugnt med kvinnohatet. Annars kommer du bara dra till dig de riktigt trasiga tjejerna och det blir så jobbigt för alla inblandade.
Citera
2021-08-13, 09:14
Medlem
Större delen av världen är horor, det handlar bara om rätt pris.
Och det gäller både kvinnor och män.

De flesta av er som sitter här och koketerar skulle ta kuk i röven om ni fick rätt pris.
Citera
2021-08-13, 09:17
Medlem
Sluta med automatiken att kvinnor är änglar, med vita vingar och gloria. Så går nog allt mycket bättre.
Citera
2021-08-13, 09:19
Medlem
Citat:
Ja, jag fattar väl det också men det är ju en utpräglad dubbelmoral? Då ska dom inte sitta och tycka att män ska vara si och så heller och förvånads över att det samtidigt finns kvinnor som slickar rövhålet på en äcklig jävla arabjävel för lite pengar att det samtidigt finns våldtäktsmän som går samma genetiska väg"?

Men de flesta tycker ju inte så, inte ens de rabiata femenisterna tycker egentligen det.
-Women compete by enhancing physical appearance and denigrating rivals’ reputations.

Citat:
Det är väl mest dubbelmoral som florerar att vi män på något vis ska förväntas sätta alla kvinnor på en jävla piedestal men så fort man har lite pengar så försvinner det behovet direkt och man kan spy ur sig vad fan som helst och tjejerna sväljer det och svarar med blink smiliys. Men hade Andreas 33 som jobbar på Volvo skrivit såhär till en tjej, hade det blivit 5 krönikor om mäns äckliga beteende på nätet.

Andreas 33 har lägre status, antingen jobbar han hårdare eller så nöjer han sig med poolen av kvinnor som erbjuder sig till honom.

kanske har andreas 33 på volvo en högre kapaciteten än han inser, och som en bieffekt av upptäcka den, skapar botemedlet mot cancer och blir svinrik, så får "alla vi" andra glädjas av bieffekten av att andreas vill ha Högstatusfitta istället för att nöja sig med "fet och äklig kroppsaktivist"

Va inte ett "spelare" i "könsmaktsnarritivet" det tycks bara sprida psykisk sjukdom och olycka (hos kvinnor...), utöver då att det fördummar människor.
Citera
2021-08-13, 09:31
Medlem
Feminismen tillsammans med Social media och retuscherade bilder har förstört generationer av kvinnor som prostituerade.

Lite tvärt om vad Feministerna ville. Men så är det en aggressiv rörelse där förnuft inte är välkommet.
Citera
2021-08-13, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Så du lyssnar inte, herregud.
Mitt virusprogram går igång när jag trycker på din länk så det är ingen vanlig länk.

Det andra har jag ingen vad du snackar om då jag inte kan se vad det står på sidan.
Varför skulle du bli polisanmäld?

Men det är bara göra likadant men marknaden för killar är rätt minimal och du bör va något extra för att tjejer ska betala för det.

Det är inget virus på den sidan, ditt antivirus program överreagerar.
Citera
2021-08-13, 09:40

Stackars satar, vilka losers, men samtidigt kan man kanske förstå lockelsen

Men hittade ingen sökfunktion på sajten, måste finnas rätt många
Svenskor som erbjuder några åkturer, några namn borde dyka upp
Senast redigerad av explorers 2021-08-13 kl. 09:43.
Citera
2021-08-13, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Jag tror att det finns ett mellanting mellan att sätta någon på en piedestal och vara en hemsk person mot den. Det brukar folk uppskatta mest.

Jag funderar lite på den sista biten i ditt inlägg, ska tjejerna behöva bete sig som avlönade horor för att få din uppmärksamhet? Jag menar inte att det är dåligt att vilja ha en jävligt horig tjej, men om saudiaraberna ger dem cash och du ger dem uppmärksamhet så tror jag inte att du har så mycket att konkurrera med. Du kan nog också hitta en tjej som vill rimma dig, men ta det lite lugnt med kvinnohatet. Annars kommer du bara dra till dig de riktigt trasiga tjejerna och det blir så jobbigt för alla inblandade.

Nä jag kan ju förstås inte bete mig som saudi prinsarna med små kukar. Men jag får försöka ha lite självrespekt. Tänk om alla män synonymt slutade sätta kvinnor på en pedistal. Jösses vad världen hade blivit bättre. Då får alla dom äckliga hororna som uppenbarligen går flytandes runt på att vara bitchiga bara för att de alltid kommer finnas män som böjer sig för allt med två ben och fitta.
Citera
2021-08-13, 09:43
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
Citat:

In och kika. Här har ni verkligheten och hur jävla lättmanipulerade kvinnor är.

Alla dom här tjejerna går runt i sina vanliga liv och ser ner på alla killar som finns. Går man fram till en sån här tjej och försöker "ragga" så instinktivt avfärdar dom en direkt.

Men här skriver en svettig jävla arab att han vill att dom ska ge honom ett rimjob och deras spontana reaktioner är "sure, never done it before ".

Men i verkligheten är dom världens jävla bitchfittor.

Här är varför det finns kvinnohat i världen.

Varsågoda och njut av världens vackraste kvinnor och hur dom lägger sig ner platt för lite pengar.

Det här ger mig bränsle i kvarnen att sluta sätta kvinnor på pedistal, jag kommer fan bli en hemsk person mot kvinnor från och med nu. Inte våldsam eller elak utan jävligt bitter bara. Dom ska fan få arbeta för att få ut något från mig på samma sätt som dom lägger sig platt för dom här jävla klänningsdårarna nere i dubai kommer de behöva göra för att få min uppmärksamhet.

Vad tycker ni tjejer här på flashback om innehållet?

Så vad ska världens vackraste kvinnor göra istället? Sympatiknulla fattiga fula feta arga män?
Citera
2021-08-13, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Men de flesta tycker ju inte så, inte ens de rabiata femenisterna tycker egentligen det.
-Women compete by enhancing physical appearance and denigrating rivals’ reputations.

Andreas 33 har lägre status, antingen jobbar han hårdare eller så nöjer han sig med poolen av kvinnor som erbjuder sig till honom.

kanske har andreas 33 på volvo en högre kapaciteten än han inser, och som en bieffekt av upptäcka den, skapar botemedlet mot cancer och blir svinrik, så får "alla vi" andra glädjas av bieffekten av att andreas vill ha Högstatusfitta istället för att nöja sig med "fet och äklig kroppsaktivist"

Va inte ett "spelare" i "könsmaktsnarritivet" det tycks bara sprida psykisk sjukdom och olycka (hos kvinnor...), utöver då att det fördummar människor.

Men varför är det okej för en man att vilja ha en kvinna som inte behöver ha någon utbildning eller något annat så länge hon fyller honom med bra servar (kommunikation i en relation som helhet) och åtminstone anses vara relativt attraktiv för honom? Alla män nöjer sig med detta mer eller mindre.
Men kvinnor ska ha mer och mer och mer än vad dom själva har och erbjuda jämt? Det är den här dubbelmoralen jag avskyr och jag tror inte på en sekund att generna spelar in för vi befinner oss inte i flight or fight läge. Ingen kvinna behöver en man för att överleva 2021 så jag tror inte ens dom generna aktiveras.
Citera
2021-08-13, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
Så vad ska världens vackraste kvinnor göra istället? Sympatiknulla fattiga fula feta arga män?

Nej, men inte sälja sig och spä på kvinnoföraktet i världen? De går ju rakt in i fällan?
Det är ju precis som om en NBA stjärnspelare med världens snyggaste fru och perfekt liv med miljoners dollar på kontot går och är otrogen med någon? Hela världen gaspar och undrar vad fan han tänker med.
Det är så jag tänker om allt detta. Varför i helvete går en tjej som uppenbarligen aldrig behöva arbeta med tanke på sina följare på sociala medier. Ett reklam inlägg = lika mycket som en månadslön, typ. Ändå ramlar dom dit på ett eller annat sätt och böjer sig för pengar. Man låter syndens frestelser vinna över ängeln och ett liv med integritet.
Hon kommer alltid vara befläckad med den handlingen och kommer aldrig kunna vara helt ärlig med sig själv för resten av sitt liv.
På samma sätt som NBA spelaren som hade allt och föll.

Äh, jag vet inte jag tycker folk är dumma i huvudet bara som inte har integritet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in