2021-08-13, 17:01
Medlem
gato12s avatar
Ingen Auba elle Laca för Arsenal i kväll alltså...

Öppnar ju onekligen för Martinelli och Pepe, även om jag inte ser någon av dem som en nummer 9 direkt

Balogun kan ju möjligen få hoppa in
Citera
2021-08-13, 17:20
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Ingen Auba elle Laca för Arsenal i kväll alltså...

Öppnar ju onekligen för Martinelli och Pepe, även om jag inte ser någon av dem som en nummer 9 direkt

Balogun kan ju möjligen få hoppa in

Är det en nackdel dock? Tycker Martinelli i dagsläget är bättre än både Auba och Laca och då har han ju inte fått spela så mycket under Arteta.
Citera
2021-08-13, 17:24
Medlem
Vad är grejen med Ndombele? Dålig attityd? Lathet? Inte spelat under försäsongen och nu går t.o.m. Nuno ut med att killen inte är "redo". Mourinho hade kanske en poäng gällande fransmannen. Det minsta man kan begära av en spelare som ansluter för det priset är väl att han är tillgänglig för spel förutsatt att han är skadefri. Jag anar ugglor i mossen här.

Ikväll hejar vi fram Brentford, gubbar
Citera
2021-08-13, 17:30
Avstängd
PommesOchKebabs avatar
Jösses. Mario balotelli fyllde 31år i går. Tror absolut han hade kunnat blivit en utav de bästa under 2010talet om han hade orkat vara seriös i mer än 10 minuter.

// PoK
Citera
2021-08-13, 17:42
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Är det en nackdel dock? Tycker Martinelli i dagsläget är bättre än både Auba och Laca och då har han ju inte fått spela så mycket under Arteta.
Ser inte Martinelli som en riktig nummer nia dock. Mer en winger, som ska uttnyttja sin fart.

Där inne vill jag ha något tyngre. Bättre på huvudet
Citera
2021-08-13, 17:51
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Ser inte Martinelli som en riktig nummer nia dock. Mer en winger, som ska uttnyttja sin fart.

Där inne vill jag ha något tyngre. Bättre på huvudet

Jag förstår din poäng men kontrar samtidigt med att varken Auba eller Laca är det heller direkt. Nketiah eller Balogun som 9a och Martinelli till vänster? (Antar att det är Pepe till höger)
Citera
2021-08-13, 17:54
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Jag förstår din poäng men kontrar samtidigt med att varken Auba eller Laca är det heller direkt. Nketiah eller Balogun som 9a och Martinelli till vänster? (Antar att det är Pepe till höger)

Nketiah är också skadad. Sätter en hundring på Willian som falsk nia. Arteta-style. Men hursomhelst är det positivt om man har en kvick och teknisk centertyp idag. Då hänger inte lastfartyget Jansson med.
Citera
2021-08-13, 18:10
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Nketiah är också skadad. Sätter en hundring på Willian som falsk nia. Arteta-style. Men hursomhelst är det positivt om man har en kvick och teknisk centertyp idag. Då hänger inte lastfartyget Jansson med.

Haha kan föreställa mig Arsenal-fansens reaktion när istället för Martinelli/Nelson (t.ex) så blir det Willian som falsk 9a och Bellerin som någon falsk winger.
Citera
2021-08-13, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Haha så ni kör med willian fortfarande..

Europas största klubb åker på torsk ikväll..
Citera
2021-08-13, 18:16
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Haha kan föreställa mig Arsenal-fansens reaktion när istället för Martinelli/Nelson (t.ex) så blir det Willian som falsk 9a och Bellerin som någon falsk winger.

Man kan skämta om det, men sjukt nog kan jag faktiskt mycket väl se det hända alltså Han liksom ber om att få allt och alla emot sig spanjoren. Den här premiären är otroligt viktig för hans del. Blir det förlust ikväll så står man högst troligen på 0 poäng efter 3 omgångar. Med uppehållet därefter så är han förmodligen väck.
Citera
2021-08-13, 19:16
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Kul att det finns någon som förstår vad man menar.
Betyr det att en klubb funderar på att sälja en spelare bara för att en annan klubb visar intresse för den eller den spelaren?
Citera
2021-08-13, 19:23
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
1. Liverpool
2. Chelsea
3. City
4. United

Har svårt att se Arsenal knipa 4:de platsen med Lacazette där framme, men vore roligt om det händer!
Njae, Arsenal tror jag kommer göra en långt bättre säsong än vad ”experterna” antar. Liverpool kommer helt klart att vara med där uppe, men tror inte att de kommer att utmana om titeln på allvar. Man United tror jag inte på öht, tror även att både Sancho/Varane kommer ej att leva upp till hypen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in