2021-08-13, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caduceus
Hon gick väl till honom för att han är en superskön lirare med mustasch? Kanske? Han hade dock 100 mille tittare.

Jaha, men det har ju inget med något visselblåsande att göra. Det finns ju rutiner för sådant.
Senast redigerad av granvall 2021-08-13 kl. 14:44.
2021-08-13, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Det var inte alls något i stil med det jag svarade.

By design “closed system that are not networkt”. Vad betyder det för dig? Att det är uppkopplat men inte just vid val?
2021-08-13, 14:49
Medlem
siisters avatar
Citat:
By design “closed system that are not networkt”. Vad betyder det för dig? Att det är uppkopplat men inte just vid val?

Var det citatet du tänkte på när du skrev det här inlägget:

Citat:
Deras CEO hävdade under ed att de INTE kan kopplas upp, det har väl alla sett vid det här laget, du får googla själv.
2021-08-13, 14:53
Medlem
Citat:
Var det citatet du tänkte på när du skrev det här inlägget:

Hörödu, du skriver en massa inlägg med citat kors och tvärs. Och mitt i allt skriver du något.

Nu är det så här att CEO säger att det är ett slutet system under ed. Om du hävdar något annat kom med ett citat från CEO inte från mig.
2021-08-13, 14:59
Medlem
siisters avatar
Citat:
Hörödu, du skriver en massa inlägg med citat kors och tvärs. Och mitt i allt skriver du något.

Nu är det så här att CEO säger att det är ett slutet system under ed. Om du hävdar något annat kom med ett citat från CEO inte från mig.

Återigen, det var du som tog upp allt. Om du vill diskutera saken får du länka till CEO:n som under ed säger det du hävdar att han sagt. Om du inte enbart hade gått på andras tolkningar av hearingen kunde du ha gjort det från första början.
2021-08-13, 15:01
Medlem
Citat:

Vad han sade var väl att maskinerna förväntas vara frånkopplade från nätet under själva valdagen och rösträkningen, Självklart har han inte sagt något så dumt som att de aldrig kan eller får vara anslutna till internet (oavsett hur någon alt-rightsajt kan ha förkortat hans citat).

Dessutom är det countyt som har ansvar för att maskinerna faktiskt hölls online vid dessa tider, inte Dominion. Det är ju countyt som äger maskinerna.
Senast redigerad av HepCat-X 2021-08-13 kl. 15:09.
2021-08-13, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Vad han sade var väl att maskinerna förväntas vara frånkopplade från nätet under själva valdagen och rösträkningen, Självklart har han inte sagt något så dumt som att de aldrig kan eller får vara anslutna till internet (oavsett hur någon alt-rightsajt kan ha förkortat hans citat).

Dessutom är det countyt som har ansvar för att maskinerna faktiskt hälls online vid dessa tider, inte Dominion. Det är ju countyt som äger maskinerna.

Jaaa det är ju precis det jag menar. Det är ju inte Dominion som har ljugit för de som beställer maskinerna, så de vet ju om de går att koppla upp eller inte. Och sen är det de som använder dessa maskiner som ansvarar för användningen. Vet inte, men tror någon, att Dominion är ansvarig för valet??
2021-08-13, 15:09
Medlem
Citat:
Återigen, det var du som tog upp allt. Om du vill diskutera saken får du länka till CEO:n som under ed säger det du hävdar att han sagt. Om du inte enbart hade gått på andras tolkningar av hearingen kunde du ha gjort det från första början.

Gå in på rumble sök på "FRAUD. Dominion CEO/President John Poulos commits perjury"
2021-08-13, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Vet inte, men tror någon, att Dominion är ansvarig för valet??

Nixter, kanske?
2021-08-13, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Jaaa det är ju precis det jag menar. Det är ju inte Dominion som har ljugit för de som beställer maskinerna, så de vet ju om de går att koppla upp eller inte. Och sen är det de som använder dessa maskiner som ansvarar för användningen. Vet inte, men tror någon, att Dominion är ansvarig för valet??
Dom

Sidney Powell antydde ju rätt fett, på sin tid, att Dominion och Kina var nyckelspelarna i den Stora Stölden av Valet...

Vilket symboliskt redan hade gestaltats i storyn om Frankfurtservern, bara några dagar efter valet.
2021-08-13, 15:13
Medlem
Citat:
Gå in på rumble sök på "FRAUD. Dominion CEO/President John Poulos commits perjury"

Lyssna på senatorns frågor och på svaren. Sedan går ni till hela utfrågningen på YT och kollar så det inte bara är ett ihopklipp.
2021-08-13, 15:13
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prominenten
Du är sjukt otrevlig. Hur fan orkar du med dig själv?

Oj, det var sannerligen en kraftig reaktion på att jag påpekade att jag inte har skrivit en viss sak och för att jag inte tänkte visa något klipp från en hearing jag inte tagit upp för diskussion.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in